LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk combipakket moet ik nemen ?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Het heeft even geduurd , maar daar is de Nederlandse Aap uit de mouw.

Dit schreef ik op 29 september :
Ik vertrouw dit topic voor geen stuiver, het is me net allemaal een beetje te simpel.

Let maar op, Na een aantal pagina's komt de Nederlands Aap uit de mouw en hebben we weer een nieuw Euphony topic.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 57&t=72867

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Heb je een probleem of fobie, Leo ?
Ik vraag info, krijg van een aantal fijne mensen uitleg.
Ga zelf een en ander uitzoeken en maak een keus.

Vriendelijke groetjes
Jacky.

esell
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2011 20:14

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door esell »

Helemaal eens met Jacky 20 mbps van Euphony is sneller dan 120 mbps van UPC.

esell
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2011 20:14

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door esell »

@vogels

Ik had je iets hoger ingeschat...dus niet :lol:

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Hallo Vogels,

Denk je dat ik sta te liegen ? Ik kan zelf inmiddels kabel vergelijken met ADSL. Er zijn genoeg kabelaars in mijn kennissenkring die overwegen over te stappen. Helemaal omdat het makkelijk is en omdat hun mobiele telefoonnota's komen te vervallen. Bij Euphony is alles op één nota, ook de mobiele telefoons, en onderling gratis bellen.

Liefs Jacky

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door puma73 »

JackyJansen schreef:Interactieve TV van KPN via Euphony, werkt dus gewoon probleemloos met 2 TV's en probleemloos opnemen. Internet met 20MB continu, en niet die zwetsverhalen over de snelle kabel, ja als je de enige van 1000 huishoudens bent heb ik me laten voorlichten, anders is de snelheid minder dan ADSL.
uit de huisregels
[Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites./quote]

bericht gemeld als spam

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Helaas heb ik in dit topic gelijk gehad, en danst de aap inmiddels op tafel.

Wat listig en oneerlijk aan dit topic is, dat het geopend is als een soort vraag van een leek , maar dat TS vanaf het begin af aan de bedoeling heeft gehad er een reclame topic voor Euphony van te maken.

Had dan gewoon alleen op betreffende topic gepost, maar probeer niet de lezers te misleiden dat je hier zogenaamd gedurende het informatie vergaring bij toeval tegen Euphony bent aangelopen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet misleidend, het lag er van begin af aan (zie ook andere topic) dik bovenop.

Het listige is misschien wel, dat het op deze manier juist anti-reclame is. :wink:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Jolijn schreef:Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet misleidend, het lag er van begin af aan (zie ook andere topic) dik bovenop.

Het listige is misschien wel, dat het op deze manier juist anti-reclame is. :wink:
Jolijn, dat komt omdat jij hier het klappen van de zweep kent, maar er zijn veel lezers die hier maar incidenteel komen alleen voor een topic, waar ze toevallig op dat moment in geinteresseerd zijn.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door newmikey »

Zoals jullie zeggen: het lag er vanaf het begin wel zo duimendik bovenop, kon haast niet missen. Het is nu wel zaak er een eind aan te maken en de moderatie zou deze poster even in de hoek kunnen zetten (naast haar downline, meneer HW007 van enkele maanden geleden)

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Moet al deze inhoudelijkheid van jullie berichten duidelijkheid geven aan consumenten ? Of is dit jullie theekransje ?

Als opstarter van dit topic moet ik helaas vaststellen dat er een aantal mensen bewust een en ander aan het verzieken is.

Als ik niet jullie keuze noem, wordt het reclame of spam genoemd. Ik vergelijk gewoon en heb mijn keuze gemaakt.

Voor mij de beste, de makkelijkste en de goedkoopste leverancier om gebruik van te maken. Dat ikzelf consultant ben geworden om ook nog provisie over mijn eigen diensten te hebben maakt het helemaal zo goedkoop dat geen ander daar tegen op kan.

In deze dure tijden zouden meer mensen verstandig moeten zijn en elkaar uit eigen verheerlijking niet de das om moeten doen, maar elkaar juist helpen.

Succes allemaal en denk maar eens als jullie alle Kerstverlichting straks zien, dat het voor veel mensen al goedkoper is dan verleden jaar.

Dag allemaal,

Liefs Jacky

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Hier is wat ik nu gebruik:

1 x aansluitkosten (€25 eenmalig)
3 x KPN verbindingskastjes (€90 eenmalig) of kabel door de kamer (€0,00)
totaal eenmalig: €115 of €25.

2 x Motorola ontvangers incl afstandbedieningen natuurlijk (gratis in bruikleen)
2 x Interactieve TV (€11+€4/maand)
1 x 20 MB modem/internet/VOiP (€32,50/maand)
1 x onbezorgd opnemen (€5/maand)
1 x pluspakket (€10/maand)
1 x HD pakket (€10/maand)
maandelijks: € 52,50 (basis) + €20 (plus en HD)

Met het alles in één pakket (2 mobiels, voip, internet en 2 tv's) alles op één factuur.

Basispakket: 57 TV zenders; meer dan 90 radiozenders.
Pluspakket: 45 TV zenders
HD pakket: 17 zenders in HD

Op beide TV is programma gemist bruikbaar, en kan alles worden opgenomen en gelijktijdig verschillende zenders bekeken worden. Videothuis €3/film. Digitale TV gids, live pauzeren.

Voor de liefhebbers zijn er nog de opties:

- Eredivisie Life incl HD
- Sport 1
- Kids pakket

De inhoud van de pakketten zijn op de website van de provider te vinden.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef:Hier is wat ik nu gebruik:

1 x aansluitkosten (€25 eenmalig)
3 x KPN verbindingskastjes (€90 eenmalig) of kabel door de kamer (€0,00)
totaal eenmalig: €115 of €25.

2 x Motorola ontvangers incl afstandbedieningen natuurlijk (gratis in bruikleen)
2 x Interactieve TV (€11+€4/maand)
1 x 20 MB modem/internet/VOiP (€32,50/maand)
1 x onbezorgd opnemen (€5/maand)
1 x pluspakket (€10/maand)
1 x HD pakket (€10/maand)
maandelijks: € 52,50 (basis) + €20 (plus en HD)
Zoals in een ander topic je al voorgerekend is betaal je teveel. Ik kan je wel "helpen" over te stappen naar een goedkopere provider als je het verschil maandelijks op mijn rekening stort tenminste :lol:

Je betaalt teveel voor je apparatuur, teveel om op meerdere TV's te kijken, teveel voor HD, teveel voor te weinig internet en teveel voor opnemen.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

@ Newmikey

Mijn overweging is gemak voor een acceptabele prijs. Één factuur voor alles en als er wat mocht zijn heb ik een direct aanspreekpunt. Daarnaast is het eventuele prijsverschil een schijntje voor wat ik er meer voor terug krijg.

Als ik een Mercedes wil, dan kies ik niet voor een Chrysler Voyager 3.0 omdat die groter, sneller, brede banden, etc heeft of goedkoper is. Ik kies wat IK fijn vind om te gebruiken, voor MIJN behoefte.

Mijn internet, tv, vaste lijn en mijn mobieltjes zijn bij één leverancier, dus gemak voor mij. Geen overbodig papierwerk, verschillende betalingen, hoop rompslomp, want ik houd niet van administratie en bijhouden. Ik wil genieten en mijn eigen tijd moet kwaliteit hebben.

Aan de advieskant wat ik doe help ik mensen (natuurlijk betalen ze) en aan de mlm kant help ik ook mensen, en ja ik krijg ook betaling daarvoor. De kwaliteit uit zich in het feit dat ik omga met mensen, elke dag opnieuw. Ik geniet ervan als ik zie dat ze geholpen zijn. Zo zal jij wellicht ook genieten van dingen die je leuk vindt. Op je website staan mooie foto's en op linked-in lees ik dat je een werknemer bent bij een grote tent. Eigenlijk zie ik niet de logica achter het feit dat jij jezelf zo druk maakt en lappen tekst schrijft over mogelijke euróotjes die mensen wel/niet besparen door veel tijd te verliezen met alles uitzoeken wat morgen weer anders is.

Wat wil je ? Leef je van aantonen van flexibele dingen die morgen anders zijn, of geniet je van fotografie en laat je die administratieve rompslomp thuis middels één factuurtje per maand, voor dezelfde kwaliteit die je thuis al hebt.

Om on tipic terug te komen heb ik voor het meest volledige combipakket gekozen dat er in Nederland op de markt is, tegen een prijs die voor mijzelf ideaal is. Niemand biedt max 4 mobiels en 2 TV binnen één pakket en één factuur aan.

Resumerend dus gemak tegen een prijs die binnen mijn verwachting past.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef: Mijn overweging is gemak voor een acceptabele prijs. Één factuur voor alles en als er wat mocht zijn heb ik een direct aanspreekpunt. Daarnaast is het eventuele prijsverschil een schijntje voor wat ik er meer voor terug krijg.
Dat lijkt mij een fair deal en het is de eerste keer dat je eerlijk toegeeft dat je méér betaalt.

Let wel: ik heb nooit gesteld dat je het goedkoopste product moet nemen, verre van dat. Je moet alleen ophouden met doen alsof je het goedkoopste product hebt en mensen geld kan besparen - dat is dus gewoon niet zo. Mogen die mensen ook iets nemen wat duurder of beter is? Tuurlijk, hun keuze.
Mijn internet, tv, vaste lijn en mijn mobieltjes zijn bij één leverancier, dus gemak voor mij. Geen overbodig papierwerk, verschillende betalingen, hoop rompslomp, want ik houd niet van administratie en bijhouden. Ik wil genieten en mijn eigen tijd moet kwaliteit hebben.
In deze tijd van automatische incasso en internet facturen (MijnZiggo, MijnKPN, MijnBen etc.) zie ik het probleem niet zo. Trouwens, Euphony heeft toch ook een klanten login waar ze hun factuur kunnen bekijken? Wat is daar zoveel anders/beter/efficienter aan? Niets, denk ik.
Eigenlijk zie ik niet de logica achter het feit dat jij jezelf zo druk maakt en lappen tekst schrijft over mogelijke euróotjes die mensen wel/niet besparen door veel tijd te verliezen met alles uitzoeken wat morgen weer anders is.
Dan heb je het totaal verkeerd begrepen, maar dat gebeurt vaker. Ik kom niet met een zeurderig verhaal over "mensen helpen" etc., ik heb gewoon een pesthekel aan leugens, fraude en onethisch gedrag. Wàt jouw klanten betalen zal me een zorg zijn, maar hoe je ze binnenhaalt is wat me drijft. Onethisch blijft onethisch en eerlijk gezegd als iemand in mijn familie of kennissenkring zou proberen zijn relatie met mij uit te buiten voor geldelijk gewin is het ook onmiddelijk einde oefening.
Wat wil je ? Leef je van aantonen van flexibele dingen die morgen anders zijn, of geniet je van fotografie en laat je die administratieve rompslomp thuis middels één factuurtje per maand, voor dezelfde kwaliteit die je thuis al hebt.
Je snapt het ècht niet he? He-le-maal niet, geeft niet hoor - je bent blijkbaar niet de enige. "aantonen van flexibele dingen die morgen anders zijn"? Mijn god, die hou ik erin. Géén idee wat het betekent maar het klinkt echt tof! :lol: :lol: :lol:

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Even bij de les blijven.

Nergens geef ik toe dat ik meer betaal. Mijn betalingen en mijn gebruikers gedrag zijn uniek, en passend bij mijn situatie.

Bij anderen betaal ik wellicht minder euro's, maar als ik het tijdverlies en rompslomp meetel dat ik nu uitspaar door één factuur en één aanspreekpunt, zou ik daarmee een uren meer verdienen dan ik waar dan ook kan besparen.

Jouw (privé) tijd is wellicht gratis, maar mijn privé tijd is me heel wat waard.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Quoten lukt even niet, dan maar zo:

"Dan heb je het totaal verkeerd begrepen, maar dat gebeurt vaker. Ik kom niet met een zeurderig verhaal over "mensen helpen" etc., ik heb gewoon een pesthekel aan leugens, fraude en onethisch gedrag. Wàt jouw klanten betalen zal me een zorg zijn, maar hoe je ze binnenhaalt is wat me drijft. Onethisch blijft onethisch en eerlijk gezegd als iemand in mijn familie of kennissenkring zou proberen zijn relatie met mij uit te buiten voor geldelijk gewin is het ook onmiddelijk einde oefening."

1. Niemand binnen mijn familie is mijn klant.
2. Je hebt een hekel aan leugens. Waren jouw facturen niet omgerekend en betaalde je teveel , om vervolgens te klagen en mensen valselijk van fraude te beschuldigen, terwijl je ze zelf uitlokt met extreme situaties die je niet eens zelf gebruikt en waarvan je in de praktijk ook géén enkele situatie kunt aantonen.
3. Dat gezever vind ik nu onetisch.
4. Insinuëren hoe jij weet hoe IK klanten binnenhaal, is 100% onetisch. Voor MIJ denken en vervolgens neerpennen als of ik ben, zoals jij presenteert.
5. Het verdraaien van "besparingen realiseren" in "uitbuiten" is onetisch.

Nu maakt het opeens niets meer uit wat een klant betaalt ?

Eerst pagina's volschrijven dat klanten te veel betalen, met allerlei fake voorbeelden ?

Als er iemand onetisch gedrag vertoont, ben jij het wel.

Succes met je anti-van-alles campagne.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij anderen betaal ik wellicht minder euro's, maar als ik het tijdverlies en rompslomp meetel dat ik nu uitspaar door één factuur en één aanspreekpunt
Dat blijf je als "unique selling point" gebruiken maar leg mij nu eens uit wat het mij aan tijd uitspaart als ik 1 factuur heb bij mijn kabelaar (waar ook vaste telefonie op staat) en 1 factuur bij mijn mobiele provider. Ja ik moet 2 enveloppen open maken, verder zie ik het verschil niet of ik 4 of 3+1 pagina's krijg.
In een ander topic heb ik al gevraagd, waar is dat "één aanspreekpunt"? Is dat alleen over facturen ? Of ook voor storingen ? Wie bel ik als mijn Internet verbinding het niet doet ?

Oh, nog één voordeeltje bij een kabelaar, als mijn internet modem kapot is kan ik nog steeds TV kijken.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef: -Nergens geef ik toe dat ik meer betaal.
-Bij anderen betaal ik wellicht minder euro's
Vak logica op de middelbare school gemist? Wat is dit toch voor onzin?

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Deze onzin laat zien dat uit "contekst gerukte fragmenten" als nieuw geheel de cyberspace in gaan. Is jouw posting, niet de mijne. Vraag aan jezelf hoe je aan die onzin komt. En geef gelijk jouw uitleg over wat ik bedoel.

Ik ben hier niet om te chatten, maar om kennis te delen met anderen over combipaketten.

Gesloten