LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DvdBeld
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2012 23:10

KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door DvdBeld »

Hoi,

Op 22-12-2011 heb ik een KPN Glasvezelabonnement afgesloten voor internet en tv. Ik koos voor de bronzen variant van 30Mb/s. Dit abonnement werkt sinds 17-01-2012. Toevallig keek ik vandaag weer op de site van KPN en zag toen ineens dat de abonnementen brons/zilver/goud vervangen zijn door instap/standaard/premium. Ook de bijbehorende snelheden zijn veranderd (de uiteindelijke prijzen zijn hetzelfde gebleven). Brons was 30Mb/s, het abonnement voor dezelfde prijs heet nu instap maar bestaat uit 50Mb/s internet (voorheen was dat een zilveren abonnement). Aangezien ik dit vrij snel na mijn bestelling vind, voel ik me toch een beetje genaaid door KPN.. Als ik had geweten dat deze verandering eraan zat te komen, had ik geen 30Mb/s abo afgesloten... Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Wat vinden jullie hiervan?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door ciske »

Er zijn zo vaak veranderingen , ken je niet vragen om die andere?

samantie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2012 11:50

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door samantie »

Als het goed is worden alle snelheden verhoogd ook bij bestaande pakketten.
Het is alleen nog niet precies bekend wanneer dit gaat gebeuren.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Klopt als bestaande pakketten van naam en snelheid wijzigd dan zal ook jou pakket van naam en snelheid veranderen. Dus ook jij gaat in komende periode naar 50 Mbit. Hoelang dat duurd weet ik niet het gaat gefasseerd over het beschikbare verzorgingsgebied.

DvdBeld
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2012 23:10

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door DvdBeld »

Bedankt voor de reacties! Ik zal het eens in de gaten houden. Heb via Twitter KPN webcare hier ook over aangesproken, maar nog geen reactie op gehad.

Just-Stevie
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2012 14:29

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Just-Stevie »

Ik snap jou probleem niet, de snelheid van het pakket wordt 'gratis' voor je verhoogt, en je hoeft maandelijks niet meer te betalen, iedere persoon zou dit volgens mij toejuichen, ik in ieder geval wel. Kun je onderbouwen waarom je je hier een beetje 'genaaid' door voelt?

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Just-Stevie schreef:Ik snap jou probleem niet, de snelheid van het pakket wordt 'gratis' voor je verhoogt, en je hoeft maandelijks niet meer te betalen, iedere persoon zou dit volgens mij toejuichen, ik in ieder geval wel. Kun je onderbouwen waarom je je hier een beetje 'genaaid' door voelt?
Dat geeft hij juist duidelijk aan? Tenminste, ik haal het duidelijk uit zijn post dat hij ervan uit "ging" dat hij op 30 mbit blijft en dus niet naar 50 gaat.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:
Just-Stevie schreef:Ik snap jou probleem niet, de snelheid van het pakket wordt 'gratis' voor je verhoogt, en je hoeft maandelijks niet meer te betalen, iedere persoon zou dit volgens mij toejuichen, ik in ieder geval wel. Kun je onderbouwen waarom je je hier een beetje 'genaaid' door voelt?
Dat geeft hij juist duidelijk aan? Tenminste, ik haal het duidelijk uit zijn post dat hij ervan uit "ging" dat hij op 30 mbit blijft en dus niet naar 50 gaat.

Dat haal ik er ook uit :mrgreen:

Just-Stevie
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2012 14:29

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Just-Stevie »

en nog steeds snap ik het probleem niet, je gaat van 30 naar 50 zonder meer te betalen..? :?

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Just-Stevie schreef:en nog steeds snap ik het probleem niet, je gaat van 30 naar 50 zonder meer te betalen..? :?
Dat is ook juist GEEN probleem, maar de TS had de indruk dat het geheel nieuwe abonnementen waren en hij dus op 30 zou blijven.
Lees eens goed, Stevie!!

Just-Stevie
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2012 14:29

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Just-Stevie »

ok, sorry hoor dat ik dat er totaal niet uit kan halen, heeft niks met goed lezen te maken.!

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Just-Stevie schreef:ok, sorry hoor dat ik dat er totaal niet uit kan halen, heeft niks met goed lezen te maken.!
Toch wel, als je ziet dat bovenstaande posters wie antwoord gaven het er simpelweg WEL uit konden halen?

Maar goed, wat jij wilt.
Begrijpend lezen dan! :mrgreen:

Frank445
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:00

Re: KPN Glasvezel verhoogd snelheid van bronzen (instap)abo

Ongelezen bericht door Frank445 »

KPN verandert constant van alles in de hoop de concurrentie voor of bij te blijven. Maar bestaande klanten nemen ze niet mee. Die betalen al.

Pas als een bestaande klant piept doen ze moeilijk en uiteindelijk lukt het je wel.

Het is net als met hypotheken, ben je vaste klant dan ben je enorm de Sjaak.
Maar ja wisselen van provider is hel en verdoemenis over je afroepen.

Gesloten