LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC klungels!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

In januari vraag ik bij de UPC winkel in Nijmegen of er een actie voor HD tv. Die was er niet zeiden ze. Er waren wel andere acties, maar niet voor HD tv. Deze is gewoon 5 euro per maand.

Nu lees ik dat de prijs 7,5 euro per maand is. Navraag leert mij nu dat er wel een actie was. Wat een klungels daar bij UPC. Ook telfonisch kreeg ik te horen dat er geen acties waren! :evil:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Har06 »

PJ 66 schreef:In januari vraag ik bij de UPC winkel in Nijmegen of er een actie voor HD tv. Die was er niet zeiden ze. Er waren wel andere acties, maar niet voor HD tv. Deze is gewoon 5 euro per maand.

Nu lees ik dat de prijs 7,5 euro per maand is. Navraag leert mij nu dat er wel een actie was. Wat een klungels daar bij UPC. Ook telfonisch kreeg ik te horen dat er geen acties waren! :evil:
Op de website van UPC, via de reclamespots wordt men opmerkzaam gemaakt op acties/aanbiedingen van UPC,tja klungels voldoende:)

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Har06 schreef:
PJ 66 schreef:In januari vraag ik bij de UPC winkel in Nijmegen of er een actie voor HD tv. Die was er niet zeiden ze. Er waren wel andere acties, maar niet voor HD tv. Deze is gewoon 5 euro per maand.

Nu lees ik dat de prijs 7,5 euro per maand is. Navraag leert mij nu dat er wel een actie was. Wat een klungels daar bij UPC. Ook telfonisch kreeg ik te horen dat er geen acties waren! :evil:
Op de website van UPC, via de reclamespots wordt men opmerkzaam gemaakt op acties/aanbiedingen van UPC,tja klungels voldoende:)
Dom antwoord. Ik wist helemaal niet hoeveel zo'n HD abb. kostte. Die acties zeggen mij dan ook niks en er werd met geen woord gerept in jan. over een HD actie. Als ze dan ook nog aangeven per telefoon en bij UPC in Nijmegen dat er geen HD actie is wie is hier dan een klungel?

Overigens als ze dat mij aan de balie vertellen en ook nog eens bevestigen per telefoon dan ga ik daarvan uit. Ik hoef toch niet alles dubbel te checken of ik juiste informatie krijg? Daarnaast is UPC zo soepel als een deur. Gemaakte fouten door UPC; jammer voor de klant dan. Wat een service!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door ciske »

Har/ Henri is fan van UPC daar kan je dit soort antwoorden van verwachten.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

ciske schreef:Har/ Henri is fan van UPC daar kan je dit soort antwoorden van verwachten.
Dat blijkt. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk van hen. Geen excuses niks, verrek maar als klant. Actie voorbij jammer dan dat onze UPC medewerkers onjuiste informatie hebben verstrekt.

De ijskoude -20 graden douche gaat naar UPC

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nog vreemder vind ik dit bericht:

UPC heeft de nieuwe tarieven per 1 januari 2012 aangekondigd, vooral HD televisie wordt duur.
Per 1 januari wijzigen de tarieven van UPC weer. De meeste diensten worden met slechts een paar cent verhoogd echter HD televisie wordt weer stukken duurder. Zo wordt het standaardtarief voor het basispakket televisie verhoogt van 17,05 euro naar 17,50. De telefonie abonnementen gaan 50 cent per maand omhoog. Vooral HD televisie wordt een stuk duurder. Het HD pakket gaat namelijk 7,50 euro kosten, nu kost het HD pakket nog 5 euro. Wil men in 2012 HD televisie dan moet men ruim dertig euro ophoesten, 17,50 voor het basispakket plus 5,50 voor digitale televisie en dan nog 7,50 voor het HD pakket. In tegenstelling tot andere televisieaanbieders is dit een behoorlijk bedrag. Zo betaal je bij Ziggo 16,95 euro voor het basispakket waar je standaard 12 HD zenders krijgt.


UPC suggureert dat het altijd 9 euro is geweest en nu dus goedkoper is geworden, alleen in januari was het 5 euro extra.........complete ONDUIDELIJKHEID
Laatst gewijzigd door Radar op 05 feb 2012 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

PJ 66 schreef:UPC suggureert dat het altijd 9 euro is geweest en nu dus goedkoper is geworden, alleen in januari was het 5 euro extra.........complete ONDUIDELIJKHEID
Het is ook altijd 9 euro geweest. De aanbieding hierop was alleen bij afnemen van HD dat je het eerste half jaar voor 5 euro kreeg.
Het klopt dus dat het goedkoper is geworden.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door agro »

Het klopt dus dat het goedkoper is geworden.
:idea: Of minder duur :?: Er zijn providers die HD continue voor € 5,00 per maand aanbieden :!:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

agro schreef:
Het klopt dus dat het goedkoper is geworden.
:idea: Of minder duur :?: Er zijn providers die HD continue voor € 5,00 per maand aanbieden :!:
Ja, dat hangt er maar net vanaf hoe je het bekijkt. Als je het met andere providers vergelijkt is het minder duur.
Vergelijk je het met hoe het eerder bij upc was, is het goedkoper dan het was.

Niet op alle slakken zout leggen hè?! :mrgreen:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door ronald g »

Je moet bij upc ook niets los bestellen maar een all in pakket nemen scheelt euro's. Aansluiting analoge radio-tv, telefoon,internet, digitale tv met Hd zenders en een extra ci plus kaart komt uit op pak em beet 63 euro per maand, belkosten niet inbegrepen. De pakket korting maakt het goedkoop. Ben je klant gaan alle actie´s ook voor jou op, maar elke uitbreiding is wel een nieuw contract voor een jaar. Het is dus de moeite waard om eens om op de site van upc te kijken of een pakket niet veel voordeliger is.

En nee ik ben geen medewerker van upc maar wel tevreden klant.
Je moet gewoon wat slim zijn.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Har06 »

ronald g schreef:Het is dus de moeite waard om eens om op de site van upc te kijken of een pakket niet veel voordeliger is.

En nee ik ben geen medewerker van upc maar wel tevreden klant.
Je moet gewoon wat slim zijn.
Voorstaande kon ik wel geschreven, ik ben ook geen medewerker van UPC wel 12 jaar klant vanaf het begin(zilveren speldje) en geen fanaat van UPC Ciske :lol: ,natuurlijk heb ik ook van tijd tot tijd wat troubles die zich met fatsoenlijk overleg oplossen, mijn abo all in is euro 55,00, opletten en af en toe contract wijzigen loont als tevreden klant,zonder een fan van UPC te zijn.
De winkels van UPC neem ik met een korreltje zout en loop er vlug aan voorbij.
Een nieuwe trick van UPC:
klantenservice helpt je 1 maal met een technisch probleem,na een 2* contact krijg je een telefoonnummer voor externe service a 70 ct/m,een zotte toestand,het extren nummer niet bellen dus,een dag later helpt de service dienst jewel :) :wink:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoe je het wendt of keert upc is één van de betere, je moet wel allert blijven en van tijd tot tijd de site raadplegen.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Wat mij behoorlijk heeft gestoord is dat UPC zelf niet weet wat voor acties ze hebben. Als je naar een UPC winkel gaat verwacht je dat ze daar de juiste informatie geven. Die gozer daar in Nijmegen mag van mij de zak krijgen. Wat een klungel. Ook aan de telefoon kreeg ik niets te horen dat het 9 euro was maar tijdelijk voor 5 euro werd aangeboden en daarna voor 7.5 euro.

Ik heb UPC uiteraard deze klacht aangemeld. Maar ik vrees dat ze weer aankomen met, helaas deze aanbieding is niet meer geldig.

Het toppunt van onbuigzaamheid, fouten die door UPC worden gemaakt worden keihard afgestraft aan de klant.

Nogmaal een ijs ijskoude douche voor UPC :evil:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Succes jij met je ijskoude douches. Eerst post.nl en nu UPC.

Maak je toch niet zo druk! :lol:

PS: Ik geef liever een warme douche, voornamelijk aan mezelf. Met dit weer is koud douchen best koud! :lol:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door ronald g »

PJ66 weet duidelijk niet hoe e.e.a werkt alle pakketten worden afgesloten bovenop de standaard radio/tv aansluiting van 17 euro 50.
Op het analoge deel zal nooit een actie komen wel op de extra diensten. Acties hou je zelf in de peiling.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Post.nl ja dat zijn ook lekkere druiven. Geen personeel; dan komen we gewoon niet. .......afijn dat is een andere topic.

Het gaat mij niet om de pakketten, dat begrijp ik ook wel. Maar hun uitleg. Verdiep je in de aanbiedingen en geef klanten de juiste informatie. Dan klaagt niemand. :D

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Het probleem is dat sommige mensen hier anderen allemaal aan het afzeiken zijn. Kennelijk een hobby van Har.

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

PJ 66 schreef:Het probleem is dat sommige mensen hier anderen allemaal aan het afzeiken zijn. Kennelijk een hobby van Har.

Ff zijspoort, maar sommige verdienenen het ook. Maar ind sommige zijn zukke Mierennaaiende azijnplassers dat ze volgens mij geen prive leven hebben.

Wat dit topic betreft, Har ( voormalig henri42 ) heeft altijd wel wat te zanikken als het op upc aankomt. Tis altijd de TS waar het aan ligt nooit aan upc.
Helaas geen verandering met dit account tov andere account.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door Har06 »

PJ 66 schreef:Het probleem is dat sommige mensen hier anderen allemaal aan het afzeiken zijn. Kennelijk een hobby van Har.
Beste PJ 66 ik wijs je alleen op jouw tegenstrijdigheden,kijk de site van UPC na wat betreft jouw probleem van Euro 5 met een gratis wireless modem(router),deze laatste valt ook nog onder de garantie van de betreffende provider tav reparatie en internet verbindingen.
Ik snap ook niet dat UPC jouw probleem,buiten de winkel om, heeft glad gestreken met en coulance gebaar.
De franchise UPC winkels laat ikzelf links liggen ivm mijn ervaringen met hun,verkoop staat in hun vaandel. :|

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: UPC klungels!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Vandaag telefoon van UPC. Kreeg excuses en ........mijn kwam toch met een coulance regeling. Dit betekent dat ik alsnog gebruik kan maken van deze mooie aanbieding. Mocht het toch nog mislopen dan kan ik zelfs mailen naar een vast UPC care afdeling.

Toch nog een tevreden klant over gehouden. Zo kan het dus ook nog! :D

Gesloten