LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:[@ Kuklos

lees svp zelf het artikel, en trek dan je conclusies.
Duh, wat denk je dat ik gedaan heb. Het artikel in combinatie met jouw gepitch hier van dit artikel was voldoende duidelijk.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:[@ Kuklos

lees svp zelf het artikel, en trek dan je conclusies.
Duh, wat denk je dat ik gedaan heb. Het artikel in combinatie met jouw gepitch hier van dit artikel was voldoende duidelijk.

Het woord "gepich" ken ik niet. Kun je dat uitleggen ?

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Probeer je je er nu onderuit te wurmen? Jij kwam hier aanzetten met een artikel uit de Panorama en daarin werd jij geportretteerd. Dat deed je in een mlm subforum en nergens heb jij in een van je berichten (tot zeer recent) aangegeven dat de verdiensten die daar gemeld werden niet alleen mlm waren.

Pitchen = verkopen
http://www.sproutstart.nl/2006/09/pitchen_wat_is_.html
http://sync.nl/nederlanders-kunnen-nog-niet-pitchen/
Pitchen is het vermogen jezelf en je ideeën helder en effectief te presenteren.
Deze uitspraak komt uit het laatste artikel.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Probeer je je er nu onderuit te wurmen? Jij kwam hier aanzetten met een artikel uit de Panorama en daarin werd jij geportretteerd. Dat deed je in een mlm subforum en nergens heb jij in een van je berichten (tot zeer recent) aangegeven dat de verdiensten die daar gemeld werden niet alleen mlm waren.

Pitchen = verkopen
http://www.sproutstart.nl/2006/09/pitchen_wat_is_.html
http://sync.nl/nederlanders-kunnen-nog-niet-pitchen/
Pitchen is het vermogen jezelf en je ideeën helder en effectief te presenteren.
Deze uitspraak komt uit het laatste artikel.
Dank voor je pitch-uitleg.
Aangaande Panorama heb ik nergens vermeld dat mijn inkomen alleen MLM betreft. Iedereen heeft de exacte tekst kunnen lezen. Daarnaast is mijn facebook en Linked-In profile veelvuldig bezocht waar uitdrukkelijk staat dat ik gespreid inkomen geniet. Daarnaast heeft mijn niet-mlm inkomen toch weinig te maken met een MLM topic.

Als ondernemer kies ik voor een gecombineerd inkomen. Als ik even geen tijd heb voor MLM, loopt het passief inkomen gewoon door. Klanten blijven namelijk diensten en producten gebruiken, ook al doe ik niets. Ik ontvang passief over hun gebruik dat gekoppeld is aan mijn account. Als een WINner op vakantie is, kunnen zijn klanten gewoon via de e-commerce website bestellen en de provisie loopt automatisch door. Bij mijn andere MLM stoppen mensen heus niet met bellen, als ik op vakantie ben. Ook doen ze nog steeds het licht 's avonds aan en koken ze nog steeds elke dag op gas of electra.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Aangaande Panorama heb ik nergens vermeld dat mijn inkomen alleen MLM betreft.
.....................
Daarnaast heeft mijn niet-mlm inkomen toch weinig te maken met een MLM topic.
Wie denk je dat je voor de gek houdt?
Je moest erop aangesproken worden voordat het hoge woord eruit kwam en je toegaf dat het in de Panorama vermelde inkomen niet alleen uit mlm komt.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Aangaande Panorama heb ik nergens vermeld dat mijn inkomen alleen MLM betreft.
.....................
Daarnaast heeft mijn niet-mlm inkomen toch weinig te maken met een MLM topic.
Wie denk je dat je voor de gek houdt?
Je moest erop aangesproken worden voordat het hoge woord eruit kwam en je toegaf dat het in de Panorama vermelde inkomen niet alleen uit mlm komt.

Het Panorama artikel stamt uit panorama 7 en het interview komt van eind 2011.
In 2011 heb ik meermalen vermeld dat ik niet alleen inkomen uit MLM geniet. Weet je nog alle uitzoekerij over faillissementen en dergelijke ? Dat ikzelf de stekker er uit trek als mij iets niet bevalt, dat ik investering in verkeerd personeel slik en dat ik niet afhankelijk ben van 1 bedrijfsvorm. Dat ik slechts financieel positief draai op MLM nivo en dat MLM een makkelijk ectra inkomen geeft dat ook nog passief is (Royalty income). Het helpen besparen vind ik geweldig en geen 1000 mensen met andere ideeen brengen mij af van mijn besparingspad. Ook niet met leugens of kwaadsprekerij.

Ik moet nergens op aangesproken worden. iedereen kan toch lezen wat er in de Panorama staat. Het staat er zeer duidelijk en niet mis te begrijpen.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Het Panorama artikel stamt uit panorama 7 en het interview komt van eind 2011.
In 2011 heb ik meermalen vermeld dat ik niet alleen inkomen uit MLM geniet.
.............
Ik moet nergens op aangesproken worden. iedereen kan toch lezen wat er in de Panorama staat. Het staat er zeer duidelijk en niet mis te begrijpen.
Wat heeft wat jij in 2011 hebt gemeld te maken met het Panorama artikel?
Ik heb jouw eerste berichten over dit artikel er maar even bij gepakt:
HW007 schreef:Je zou Panorama nr7 van deze week eens moeten lezen. Daar worden 75 Nederlanders (ook MLM) geïnterviewd over hun werk en inkomen.
HW007 schreef:Panorama 7 van deze week behandelt uitvoerig 75 inkomens van Nederlanders, waaronder ook MLM.
Waar precies geef jij aan dat jouw vermelding meer dan alleen mlm betreft?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos

NERGENS geef ik aan dat mijn inkomen ALLEEN mlm betreft. Hoe jij het leest en/of begrijpt is mij wel duidelijk, maar het staat er anders dan jij insimueert.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@Hans, ik insiNueer niets. Jij echter wel door te gaan verwijzen naar het betreffende artikel in een mlm subforum. En er vervolgens geen voorbehouden bij te vermelden.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:@Hans, ik insiNueer niets. Jij echter wel door te gaan verwijzen naar het betreffende artikel in een mlm subforum. En er vervolgens geen voorbehouden bij te vermelden.
Vanaf beginsel heb ik vermeld dat ik niet alleen van MLM leef. Daarnaast werd al zeer snel kritiek gegeven op de failissementen van mijn rechtspersonen, waar ik hier niets van vermeldde, maar men vond het dus nbodig om zo exact mogelijk uit te spitten hoe mijn inkomen was samengesteld. Dus niet alleen MLM. Jij was steeds van de partij in alle discussies, dus mag ik aannemen dat ik niet expliciet voor jou nogmaals hoef te vertellen dat ik niet alleen van MLM afhankelijk ben.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:dus mag ik aannemen dat ik niet expliciet voor jou nogmaals hoef
te vertellen dat ik niet alleen van MLM afhankelijk ben.
Nogmaals, JIJ komt het melden in een mlm topic, en nogmaals JIJ komt melden dat hier mlm-ers in genoemd worden. Maar daarbij even vermelden dat die bedragen die genoemd zijn niet alleen mlm inkomsten zijn is blijkbaar teveel gevraagd.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:dus mag ik aannemen dat ik niet expliciet voor jou nogmaals hoef
te vertellen dat ik niet alleen van MLM afhankelijk ben.
Nogmaals, JIJ komt het melden in een mlm topic, en nogmaals JIJ komt melden dat hier mlm-ers in genoemd worden. Maar daarbij even vermelden dat die bedragen die genoemd zijn niet alleen mlm inkomsten zijn is blijkbaar teveel gevraagd.
Het is zeker niet teveel gevraagd, maar ook ik neem af en toe aan dat iedereen hier zal begrijpen dat ik niet binnen een half jaar een modaal inkomen verdien met MLM. Ik heb neven inkomsten en ik geniet geen uitkering. Wel help ik mensen met een uitkering om toelaatbaar bij te verdienen met mlm.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Het is zeker niet teveel gevraagd,
Alleen, het stond er niet.
HW007 schreef: Wel help ik mensen met een uitkering om toelaatbaar bij te verdienen met mlm.
Ja, dat zijn echt de kanjers die mlm nog eens reuze groot gaan maken.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Het is zeker niet teveel gevraagd,
Alleen, het stond er niet.
HW007 schreef: Wel help ik mensen met een uitkering om toelaatbaar bij te verdienen met mlm.
Ja, dat zijn echt de kanjers die mlm nog eens reuze groot gaan maken.
Je kunt wel sneren Kuklos, maar draagt dat iets bij ?

Vertel liever waarom WINRGY geen goed product is.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik wil best wel toelichten waarom ik dat zeg hoor.

Er is al eerder gezegd dat mlm zich niet richt op echt succesvolle mensen, maar eerder op de mensen die teleurgesteld zijn/beïnvloedbaar zijn/behoeftig zijn/of op wat voor manier dan ook het succes nog niet behaald hebben. Uitkeringstrekkers zijn dus de mensen zonder baan en zonder WW, daar zijn ze inmiddels voorbij. Je benadert dan de groep mensen die het niet lukt om een baan te bemachtigen. Dat lukt ze niet, maar daarna gaan ze wel in mlm succes bereiken?
En zij hebben een netwerk groot genoeg om mensen te vinden?

Het enige wat bijstandstrekkers hebben is tijd. Maar geen geld of netwerk of eerder succes.

Wat is dat wingry iets?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Ik wil best wel toelichten waarom ik dat zeg hoor.

Er is al eerder gezegd dat mlm zich niet richt op echt succesvolle mensen, maar eerder op de mensen die teleurgesteld zijn/beïnvloedbaar zijn/behoeftig zijn/of op wat voor manier dan ook het succes nog niet behaald hebben. Uitkeringstrekkers zijn dus de mensen zonder baan en zonder WW, daar zijn ze inmiddels voorbij. Je benadert dan de groep mensen die het niet lukt om een baan te bemachtigen. Dat lukt ze niet, maar daarna gaan ze wel in mlm succes bereiken?
En zij hebben een netwerk groot genoeg om mensen te vinden?

Het enige wat bijstandstrekkers hebben is tijd. Maar geen geld of netwerk of eerder succes.

Wat is dat wingry iets?

Helemaal gelijk Kuklos (althans zo denk ik er ook over).

WINGRY is een succesvolle suiker- en glutenvrije vitaminedrank.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:

WINGRY is een succesvolle suiker- en glutenvrije vitaminedrank.
Zeer succesvol waterdrankje met meer cafeïne dan Red Bull (90 mg versus 80 mg) voor een leuk prijsje: €70 per 12 flesjes.

Product Features

When a product suddenly appears on the Internet without a dedicated website, we throw up the red flag. Dieters often look for a new and exciting supplement they’ve never tried only to find a supplement that supplies poor ingredients are no proven effects on weight loss. This is the case for Wingry. The supplement is marketed throughout the web, but there is no website or company taking claim for the supplement. The ingredient list is minimal and there is mention of a proprietary blend that could contain more ingredients.

Huge doses of caffeine come with a long list of potential side effects with no additional benefits for weight loss.

Disadvantages

No official website is available for Wingry.
The supplement may not currently be for sale.
No amounts are listed on the ingredient list.
The amino acids are not named.
The dieter may experience negative side effects.

Conclusion

Wingry is a supplement we suggest dieters skip. The lack of information means the dieter would be choosing this supplement on faith and there is no company associated with the product so faith is something that has not been earned. If a dieter wants to take a product with caffeine to lose weight, there are proven weight loss supplements that contain caffeine as one of the ingredients along with chromium, green tea and other proven ingredients.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

Nog even ter vergelijking:

Maximum toegelaten hoeveelheid cafeïne in gearomatiseerde drankjes zonder alcohol 320mg/liter

Red Bull : 80mg/250ml (exact de norm)
Wingry: 90mg/177ml (Met 508 mg/liter ver boven de toegelaten norm)

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:Nog even ter vergelijking:

Maximum toegelaten hoeveelheid cafeïne in gearomatiseerde drankjes zonder alcohol 320mg/liter

Red Bull : 80mg/250ml (exact de norm)
Wingry: 90mg/177ml (Met 508 mg/liter ver boven de toegelaten norm)



Onzin,

WINRGY is goed, getest, er is vraag naar en legaal.

De rest van het relaas voegt weinig inhoudelijks toe en is stemmingmakerij volgens mij.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
HW007 schreef:

WINGRY is een succesvolle suiker- en glutenvrije vitaminedrank.
Zeer succesvol waterdrankje met meer cafeïne dan Red Bull (90 mg versus 80 mg) voor een leuk prijsje: €70 per 12 flesjes.

Product Features

When a product suddenly appears on the Internet without a dedicated website, we throw up the red flag. Dieters often look for a new and exciting supplement they’ve never tried only to find a supplement that supplies poor ingredients are no proven effects on weight loss. This is the case for Wingry. The supplement is marketed throughout the web, but there is no website or company taking claim for the supplement. The ingredient list is minimal and there is mention of a proprietary blend that could contain more ingredients.

Huge doses of caffeine come with a long list of potential side effects with no additional benefits for weight loss.

Disadvantages

No official website is available for Wingry.
The supplement may not currently be for sale.
No amounts are listed on the ingredient list.
The amino acids are not named.
The dieter may experience negative side effects.

Conclusion

Wingry is a supplement we suggest dieters skip. The lack of information means the dieter would be choosing this supplement on faith and there is no company associated with the product so faith is something that has not been earned. If a dieter wants to take a product with caffeine to lose weight, there are proven weight loss supplements that contain caffeine as one of the ingredients along with chromium, green tea and other proven ingredients.
Wat WINRGY nu met dieet te maken heeft ?
Weer afleiding en stemmingmakerij.
Wat is ni eigenlijk het probleem van een gezonde vitaminedrank ?

Je kunt wel steeds het bos in rennen of Engelse teksten posten, maar vertel nu eens in gewoon nederlands wat je probleem is.

Gesloten