LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vista Print actie ,misleiding!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sombody »

bij de autokampioen ,bij de tv gids en waarschijnlijjk nog meer bladen.
ja hoor een actie van Vista Print 500 visite kaartje+gratis stempel voor 5,00.

Leuk en dan ga je aan de slag ,een ontwerpje en druk doende het kaartje leuk te maken en klaar,nou dan kom je al snel bedrogen uit.

Dat er verzendkosten betaald moeten worden helemaal mee eens,maar als je kaartje eruit ziet zoals jij hem hebt gemaakt kom je snel op 60,00 uit,nou dan heb je zoiets laat maar zitten en typish weer Vista Print.
op de ene kaart staat tv/de ander auto wellicht nog andere.

dus weg geklikt en dan krijg je ook nog een mail van ze dank u voor het aanmelden bij vista print.

dus de 5,00 voor kaartjes plus stempel is puur misleiding
let u hierop voor u een nhoopp tijd er in stopt je komt bedrogen uit en ze hebben je adres :!: :evil:

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door Mousy »

Soms hebben ze wel leuke acties ik heb er een bedrukt tshirt weg voor alleen de verzendkosten van 4,95
maar met die visite kaartjes klopt idd , heb t ook gehad en ook niet besteld.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door JtC »

Dat is niet alleen bij Vista Print. Ga bijv. maar eens een nieuwe auto kopen, waarvoor op TV geadverteerd wordt met een mooie prijs van laat zeggen 19.999 Euro. U rijdt voor die 19.999 Euro in werkelijkheid echt nog niet in die auto, maar voor een veel hoger bedrag. En zo zijn er nog wel genoeg voorbeelden op te noemen. Verkooptechniek, heet dat...

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sombody »

ja mousy.

maar dit is wel erg misleidend,en hoeveel mensen denken dat het wel zo is ,jammer ze prijzen zich de markt uit je hoort meer misleiding van hun helaas.

leek zo leuk en verzenden 10,00 okee maar dan moet je ook 5,00 doe zoals vermeld staat.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sombody »

ja een auto ,maar dat weet je en dit staat nou niet echt lekker vermeld vind het overigen geen vergelijking

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door Mousy »

Nee idd je komt er pas op het laatst achter

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door JtC »

De vergelijking gaat wel op hoor: er wordt een produkt aangeprijsd, waarbij het lijkt alsof je enkel dat bedrag betaalt, alhoewel in werkelijkheid de prijs veel hoger zal zijn. Zo gaat dat ook bijv. met vakantiehuisjes boeken e.d.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb daar laatst aan een actie meegedaan, een foto kalender (met eigen foto`s en print naar keuze) tegen alleen de verzendkosten van 6,95.
Hoewel ik er ook weinig vertrouwen in had is dat helemaal goed gegaan. Was geen cent meer kwijt dan 6,95.

Soms kan het dus wel :D

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door Mousy »

Ja dat zal best werken maar met die visite kaartjes kwam ik er ook niet uit voor 5euro ze adverteren hier al jaren mee.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sombody »

JTC
vakantiehuisje`s als je goed leest kom je hier goed achter

een auto kan je kiezen of je aanschaft of niet extra.

maar hier word zo duidelijk vermeld 500 visitekaarje`s
en een stempel voor 5,00 dus dat is dan geen vergelijking

weet dat het bij Vista print ook wel eens goed ging ,maar mijn schoonzoon hoor ik mopperen typish vista print en die hoort meer van dit soort actie`s die zich zo voordoen.

Moeten ze het goed vermelden ,wel zo eerlijk en nogmaals verzenden betalen vind ik prima!!!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

IK heb het net even geprobeerd op hun website, en overal wordt aangegeven dat er extra kosten zijn. Als je gewoon bij de standaard kaartjes blijft klopt precies wat ze aanprijzen. Je moet ook bewust extra of andere opties aanklikken. Zolang je allen de standaard dingen invoert zijn de kaartjes inderdaad gratis. Ik zie niet in wat hier misleiding is.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sephora30 »

@GJvdZ,

zoiets dacht ik al.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door sombody »

nou wij zijn vandaag ook even bezig geweest ,maar echt duidelijk komt het niet over ,kan veel simpeler ,neemt iritatie weg :!:

vlam22
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 feb 2009 13:58

Re: Vista Print actie ,misleiding!!

Ongelezen bericht door vlam22 »

Ik heb met deze actie mooie visitekaartjes ontvangen.
En echt voor 5 euro!
Ik bestel daar altijd en heb nog nooit problemen ondervonden.
Kijk het gaat om basiskaartjes. Wil je foto's of de achterkant bedrukken e.d. dan betaal je een meerprijs.
Maar als je gewoon een standaard print kies, zonder extra's, dan moet je gewoon op 5 euro uitkomen.
et op: het wordt het wel later pas verrekend. Ik zag eerst ook dure prijzen staan. Je moet even verder klikken en niet vergeten: je kortingscode in te voeren!

Gesloten