LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING-Corrigeren fout

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jangerrit
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2012 17:14

ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door jangerrit »

Bizar!
Simpel een foute interne handeling corrigeren, duurt al meer dan twee maanden. Al vele personen bij ING in "actie" gekomen, na vele e-mails, klachtenformulieren, persoonlijke bezoeken bij een ING-bank en toezegging actie van ING Webcare Team, maar tot heden geen actie van een financiële afdeling van Rentepunten. Niemand schijnt zich verantwoordelijk te voelen voor een klant die wacht op teruggave van zijn eigen geld.
Hebben meer mensen het gevoel dat ze bij ING tegen een onzichtbare muur op lopen, die wel snel is in het afboeken van geld, maar blijkbaar eigen fouten niet snel kan herstellen? Toch bizar dat je vanaf 17 januari 2012 wacht op terugboeking van je eigen geld?

MAXIEM

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jangerrit

Mijn persoonlijke ervaring is, dat als er ergens iets fout gaat bij dit bedrijfje, daarna de ene fout op de andere fout gestapeld wordt en dat het minstens 6 maanden duurt voordat de fout rechtgezet wordt. Ook mijn ervaring is, dat de medewerkers en afdelingen allemaal losse schakeltjes zijn en zich dus nergens voor verantwoordelijk voelen.

Maxiem.

Note: "if there's any way they can do it wrong, they will" (WvM)

ingwebcareteam
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
Contacteer:

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door ingwebcareteam »

Beste Jangerrit,

Vervelend dat het toch nog niet goed is gegaan. Ik heb e.e.a. uitgezocht en nagevraagd. Ik stuur je een Persoonlijk Bericht met een statusupdate.

Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door bprosman »

Note: "if there's any way they can do it wrong, they will" (WvM)
Tuurlijk Maxiem, bij ieder "bedrijfje" hebben ze een zogenaamde "Afdeling Stomme Fouten" zitten om hiervoor te zorgen :?
Je maakt me wel steeds nieuwschieriger waar je zelf werkt of gewerkt hebt.
Laatst gewijzigd door bprosman op 27 mar 2012 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:
Note: "if there's any way they can do it wrong, they will" (WvM)
Tuurlijk Maxiem, bij ieder "bedrijfje" hebben ze een zogenaamd "Afdeling Stomme Fouten" zitten om hiervoor te zorgen :?
Je maakt me wel steeds nieuwschieriger waar je zelf werkt of gewerkt hebt.

Wie niet werkt, maakt ook geen fouten! :lol:

witte angora
Berichten: 30814
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door witte angora »

bprosman schreef:bij ieder "bedrijfje" hebben ze een zogenaamde "Afdeling Stomme Fouten" zitten om hiervoor te zorgen
En als de 'afdeling stomme fouten' er mee vastgelopen is gaat het door naar de:

" :mrgreen: afdeling lolbroeken :mrgreen: "

Alles om de klant te pesten.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door CB »

bprosman schreef:
Note: "if there's any way they can do it wrong, they will" (WvM)
Tuurlijk Maxiem, bij ieder "bedrijfje" hebben ze een zogenaamde "Afdeling Stomme Fouten" zitten om hiervoor te zorgen :?
Je maakt me wel steeds nieuwschieriger waar je zelf werkt of gewerkt hebt.
Gezien de tijden die hij/zij hier aanwezig is op dit forum, zal hij/zij wel niet meer werken. Alhoewel misschien is hij/zij wel hier in de tijd van de baas. Kun je tenminste geen fouten maken met je werk, als je hier je tijd verdoet in de tijd van de baas.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door bprosman »

Nu is "tijd van de baas" natuurlijk een relatief begrip met "het nieuwe werken" , daar hoeft het niet van 9-5 te zijn waarin je je uren maakt. Doe ik zelf ook niet.

witte angora
Berichten: 30814
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door witte angora »

tijd van de baas
Zolang die niet hoeft op te zitten en pootjes geven, zal het met de 'tijd van de baas' nog wel meevallen. :mrgreen:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door bprosman »

Bovendien is het bij de meeste mannen zo dat ze 's-avonds na "werktijd" juist naar hun baas toe gaan :wink:

witte angora
Berichten: 30814
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, zolang er maar voer in het bakje zit valt het allemaal nog wel mee, toch?

MaggieK
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2012 21:41

Re: ING-Corrigeren fout

Ongelezen bericht door MaggieK »

Beste JanGerrit

Ook ik heb een brief op 17 jan ontvangen met geduld voor 5 weken. Maar dan van Nationale Nederlanden
Vandaag gebeld en er zit nog geen schot in. Een vriendelijk mevrouw kon me wel wat verschuiven in de prioriteit
Leuk, maar dan moet weer iemand anders wachten.

Door een tussenbedrijf (door Nationale Nederlanden) is alles afgehandeld. Nu lijkt het wel dat Nationale Nederlanden alles nog eens dunnetjes gaan overdoen.

Dus ook hier staat de klantvriendelijkheid laag in het vaandel.
Schandalige behandelig. Ik heb een klacht ingediend ben benieuwd op de afhandeling.
Maar het antwoord weet ik wel.

Gr MaggieK

Gesloten