LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Demelsa
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2012 11:18

Ziggo

Ongelezen bericht door Demelsa »

Geachte redactie van trosradar

We hebben bij ziggo een alles in een pakket: bellen, internet en tv
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik verzocht om een geheim telefoonnr en niet vermeld in telefoonboek of waar dan ook
Ik heb zelf in het begin regelmatig ook internet in de gaten gehouden maar was niet vindbaar dus dan kijk je dat niet meer na
Nu zag ik bij toeval dat ik gewoon bij digitaal telefoonboek wel te vinden was
In verleden kreeg ik wel eens opmerkingen van uit mijn omgeving dat ik wel te vinden was via internet maar zei nee hoor dat ben ik niet maar dus wel
Belde dus bij deze ontdekking gelijk naar ziggo en kreeg daar iemand die slecht nederlands spreek aan de telefoon en was ook nog eens door een harde ruis slecht verstaanbaar te horen ik was niet te vinden op internet terwijl ik het voor mijn neus had op de laptop kijkende ppfffff
Heb haar een paar keer ook nog geattendeerd op het feit dat ze slecht te verstaan was door die ruis in de lijn maar kwam geen verbetering van
Dus mijn man maar de telefoon gegeven en gezegd van zeg jij dat eens tegen haar en maak het haar duidelijk dat ik gewoon op internet vinden was te vinden
Op momenten dat je in de wacht staat is de lijn wel helder en krijg je oorverdovend harde muziek op de lijn en zodra ze er weer is een storende ruis en een slecht verstaan en ook nog slecht sprekend nederlands persoon aan de lijn
Wat ik niet snap is als mensen niet in telefoonboeken te vinden wil zijn houd toch ook digitaal netwerken in of ben ik nu zo gek
En dan nog eens helpdesken die slechte verbinding schijnen te hebben als je de mensen spreekt en slecht nederlands spreken
Nou hier in limburg krijg je geen baan bij een helpdesk als je de nederlandse taal niet beheerst waarom is dat boven de rivieren wel het geval of zitten we inderdaad hier in buitenland van nederland ???

Mvg

Fam Nijsten

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Nou hier in limburg krijg je geen baan bij een helpdesk als je de nederlandse taal niet beheerst waarom is dat boven de rivieren wel het geval of zitten we inderdaad hier in buitenland van nederland ???
Ik ben er bang voor, op het bedrijf waar ik werkaam ben hebben we helpdeskactiviteiten uitbesteedt naar 2 callcenters, in India en naar Beek (Limburg). Qua klachten over verstaanbaarheid krijg ik meer klachten over de helpdesk uit Beek dan die in Bangalore.

Nu heeft Ziggo in het verleden wat vaker steken laten vallen op dit gebied maar dat ging dan over het "gewone" telefoonboek.
Laatst gewijzigd door bprosman op 18 mei 2012 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Linoge »

Demelsa schreef: En dan nog eens helpdesken die slechte verbinding schijnen te hebben als je de mensen spreekt en slecht nederlands spreken
Nou hier in limburg krijg je geen baan bij een helpdesk als je de nederlandse taal niet beheerst waarom is dat boven de rivieren wel het geval of zitten we inderdaad hier in buitenland van nederland ???
Dat sowieso, maar ik denk dat jij wel de laatste bent om iemand aan te spreken op slecht Nederlands.

Je kan bij Ziggo wel aangeven dat jouw nummer geheim moet blijven, maar helemaal geheim hou je het alleen door het zelf met niemand te delen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door berndv »

Demelsa schreef:
En dan nog eens helpdesken die slechte verbinding schijnen te hebben als je de mensen spreekt en slecht nederlands spreken
Nou hier in limburg krijg je geen baan bij een helpdesk als je de nederlandse taal niet beheerst waarom is dat boven de rivieren wel het geval of zitten we inderdaad hier in buitenland van nederland ???

Mvg

Fam Nijsten
vandaar dat u waarschijnlijk ook niet bij de helpdesk werkt, gezien uw Nederlands ook absoluut niet top is. Ik geloof ook dat uw toetsenbord defect is, uw leestekens werken niet.
Demelsa schreef: Nu zag ik bij toeval dat ik gewoon bij digitaal telefoonboek wel te vinden was
Was u in "De telefoongids" te vinden, of in een ander digitaal telefoonregister?

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Demelsa,

Is het probleem inmiddels opgelost, of sta je op dit moment nog steeds in het telefoonboek?

Mocht dit het geval zijn zou je dan een privébericht willen sturen met daarin je klantgegevens. Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten