LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] XS4ALL Traag

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Sinds enige tijd heb ik tot enige ergenis glasvezel van xs4all.
Allereerst ondersteunen ze niet de router die ik van hun in bruikleen gekregen heb voor ADSL IPV6 waar ik niet on gevraagd heb is ook door mijn strot geduwd anders werkt het niet op mijn Mac. Na veel gepruts heb ik het uiteindelijk zelf voor elkaar gekregen. Nu heeft mijn buur Glasvezel van KPN. Hetzelfde abo als ik bij XS4ALL alleen is het bij hem veel sneller. Ik heb zijn Key en heb het op 9 PC's
w.o. Imac, Windows XP prof en Home Windows 7 Ultime, Home en Prof uitgeprobeerd. Overal is KPN bijna 2 maal zo snel. Wat vroeger nog een goede provider was is nu hopeloos. Wie heeft meer van dit soort ervaringen.
Gr A. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door Linoge »

Hasjroker1 schreef: XS4ALL weet het denk ik niet meer - 20 feb 2012 23:06
Sinds enige tijd heb ik glasvezel via XS4ALL.
Hasjroker1 schreef:XS4ALL Traag - 20 mei 2012 22:38 Sinds enige tijd heb ik tot enige ergenis glasvezel van xs4all.
Dat roken is echt niet bevorderlijk voor je begrip van tijd.

Calavera
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 mei 2012 20:28

Re: XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door Calavera »

Haha.

KPN is ook niet goed naar mijn mening, de medewerkers aan de telefoon weten ook niet half waar ze het over hebben. Meerdere malen meegemaakt.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Dat roken is echt niet bevorderlijk voor je begrip van tijd.
Hahahaha, Ik rook niet eens laat staan blowen. 1 keer gedaan zo'n 30 jaar geleden. Is nu wel uitgewerkt denk ik. Maar sterkte methet zeuren over taal. Daar gaat het over als je niets beters weet

Gr. A. :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door bprosman »

Heeft de buurman de zelfde router ? zitten jullie misschien op het zlefde kanaal ?
Wat als je je snelheid bedraad meet ?

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: XS4ALL Traag

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Heb ik al na gekeken. Vanavond is het zo K' dat ik geen internetpagina meer binnen krijg. Momenteel heb ik verbinding via een UMTS dongel. Wat een verandeming is dat vergeleken bij glasvezel van XS4ALL. Ik zou graag een koude douce geven aan die lui. Via een advokaat hoop ik nu advies binnen tekrijgen om mijn jaarabbo vroegtijdig te beindigen. Per slot van rekenig komt xs4all hun afspraken niet na. Voor hetzelfde geld heb ik een dongel voor Eur 40 mer maand met een datalimit van 5 Megabit per maand. Daar heb ik ruim voldoende aan. XS4ALL is voor mij als provider afgedaan. Ze belazeren de kluit waar je bij staat. IPV6 wordt door je strot geperst en niet ondersteund. Als je een andere vraag heb ligt het altijd aan jou PC. Er zal wel een virus opzitten.
Ook op mijn Mac zit volgen XS4ALL een virus. Dat ik op elk systeem een virusscanner heb zitten maakt volgen de helpdesk niet uit. Het ligt aan mijn systeem. Als je daar geen genoegen mee neemt dreigen ze met afsluiting. :twisted: Ik weet niet waar die lui mee bezig zijn. Eerlijk gezegd ben ik er klaar mee. Wat ik veel belangrijker vind is ogf iemand nog een provider weet die wel goed is.
Ik hoor het graag anders wordt het een dongel. Nadeel dongel is dat je maar op 1 systeem tegelijk internet heb. Ik heb 7 systemen staan.
Maar goed als het niet anders kan moet het maar. Werkt vele malen beter als als die zo beloofde 50 megabit van XS4ALL :lol:

Gesloten