LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oppassen met XS4All.nl

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
beschuitje
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 okt 2011 19:38

Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door beschuitje »

In december vorig jaar een aanvraag ingediend, bij deze eens beste provider,
voor een glasvezel abonnement maar binnen 7 dagen telefonisch geannuleerd, En
per e-mail bevestigd . Opzeggen kon in principe alleen telefonisch maar gelukkig dus per mail bevestigd en een bevestigingsmail terug ontvangen.

Kreeg ik van de week een brief van ze dat ik niet binnen de termijn van 7 dagen had geannuleerd en werd er meteen 75,30 euro van mijn rekening afgeschreven.

Dit heb ik gestorneerd en ze met met hun eigen mail geconfronteerd dat alles correct was verlopen. Vandaag hebben ze hun excuus aangeboden moraal van deze ervaring is bij annuleren liefst een aangetekende brief sturen om de order te annuleren of via email.

Want dit kunstje flikken ze bij meer mensen een paar maanden later in de hoop dat je geen bewijs meer hebt.


hop
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:55

Re: Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door hop »

Het is een dochter onderneming van KPN ze zullen wel instructies hebben van ze.
Vroeger was XS4All een prima provider.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Jammer van XS4ALL dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. valt mij ook op.

Gr. A.

A.krikke
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 nov 2009 21:40

Re: Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door A.krikke »

Inderdaad oppassen met XS4ALL.

In het verleden was is zeer tevreden klant van XS4ALL. Ik ben een aantal jaren geleden overstapt naar XMS Glasvezel omdat dit de enige provider op glas was. En ik moet zeggen dat ik al die jaren zeer tevreden ben geweest over hun dienstverlening.

Toch heb ik een paar weken geleden besloten om over te gaan naar mijn oude levarancier omdat dit nu ook mogelijk is. En hun triple play aanbod vond ik zeker interessant.

Omdat ik had gehoord van mensen die weken zonder internet, radio, tv en telefonie hadden gezeten heb ik voordat ik ja heb gezegd eerst van XS4ALL gevraagd hoe lang ik maximaal zonder internet zat. Voor mij erg belangrijk want ik heb kantoor aan huis. Dat zou volgens de medewerker maximaal 4 uur zijn (in het ergste geval 8 uur). Hij heeft dit nog eens nagevraagd bij zijn technische collega's en die konden dit bevestigen.

Op de site van XS4ALL heb ik hierover niets kunnen vinden.

Na de afkoelperiode van 7 dagen kreeg ik keurig een brief dat op 29 mei aanstaande de verbinding wordt geleverd.

De monteur belde een paar dagen later om een afspraak te maken. Deze afspraak kan op zijn vroegst op 30 mei. Daarbij werd mij aangegeven dat ik er rekening mee moest houden dat ik dus anderhalve dag zonder internet, rtv en telefonie zou zitten. Dat is iets heel anders dan 4 uur. Maar toen kon ik er niet meer onderuit, want immers de afkoelperiode is verstreken.

Toen ik XS4ALL belde voor een oplossing kreeg ik te horen: meneer, u bewijst maar dat wij het binnen 4 uur moeten leveren. Heeft u een schriftelijke bevestiging?

Nadat ik 3 medewerkers van de helpdesk en de annuleringsafdeling had gesproken, trof ik eindelijk een medewerker die meedacht. Ik mag nu nadat de glasvezelkabel op het nieuwe modem is aangesloten zelf de installatie doen onder begeleiding van de helpdesk en hoef niet een dag te wachten op de monteur. Iets wat ik al een paar keer aan XS4ALL had aangegeven en dat pertinent werd afgewezen.

Op hoop van zegen dan maar...

XS4ALL is niet meer wat het is geweest en ik heb spijt dat ik de overstap ga maken.

Overstappen? Denk vooral goed na.

Het was ooit de beste provider van Nederland

beschuitje
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 okt 2011 19:38

Re: Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door beschuitje »

Ondanks alle toezeggingen dat ze mij niet meer lastig vallen blijven ze aanmaningen sturen en dreigen mij per 1 juni a.s. zelfs helemaal af te sluiten :lol:
zucht wat een zooitje is het daar intern. Ik heb geen eens apparatuur van ze gehad laat staan een abonnement.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oppassen met XS4All.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »


Gesloten