LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En hoe nu verder??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ennu1234
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 jul 2008 09:58

En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door ennu1234 »

Weet een investeerder op dit forum hoe en wanneer je die units op zijn vroegst kan verkopen? En weet iemand al de koers van de units? Het is wel een traag geheel moet ik zeggen. Pfff. Engelengeduld moet je hebben zeg.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

ennu1234 schreef:Weet een investeerder op dit forum hoe en wanneer je die units op zijn vroegst kan verkopen? En weet iemand al de koers van de units? Het is wel een traag geheel moet ik zeggen. Pfff. Engelengeduld moet je hebben zeg.
Ik heb het vermoeden dat deze reactie bij een ander topic hoort, zou dat kunnen?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door newmikey »

ennu1234 schreef:Weet een investeerder op dit forum hoe en wanneer je die units op zijn vroegst kan verkopen? En weet iemand al de koers van de units? Het is wel een traag geheel moet ik zeggen. Pfff. Engelengeduld moet je hebben zeg.
Dat zal januari 2062 worden tegen zo'n €0,64 per unit.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door plumber »

Zullen die mensen nou nog niet doorhebben dat ze belazerd zijn.

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

ennu1234 schreef:Weet een investeerder op dit forum hoe en wanneer je die units op zijn vroegst kan verkopen? En weet iemand al de koers van de units? Het is wel een traag geheel moet ik zeggen. Pfff. Engelengeduld moet je hebben zeg.
Je kunt ze verkopen zodra tweede paasdag op een dinsdag valt. De koers is dan 2200 euro per unit, maar je krijgt uitgekeerd in Uruguayaanse pesos.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: En hoe nu verder??

Ongelezen bericht door plumber »

Ad Verkaad schreef:
ennu1234 schreef:Weet een investeerder op dit forum hoe en wanneer je die units op zijn vroegst kan verkopen? En weet iemand al de koers van de units? Het is wel een traag geheel moet ik zeggen. Pfff. Engelengeduld moet je hebben zeg.
Je kunt ze verkopen zodra tweede paasdag op een dinsdag valt. De koers is dan 2200 euro per unit, maar je krijgt uitgekeerd in Uruguayaanse pesos.
Waarom zo ingewikkeld.Zet dan meteen Paasdinsdag neer.
Als ik alles zie wat hier neergeschreven is over die units en de besluiteloosheid
van die mensen begrijp ik volkomen waarom ze er ingetuind zijn.
Heb met ze te doen,maar neem je verlies. :x

Gesloten