LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door Chocomelk »

frits76 schreef:het is een koop woning sjoegel niet voor je beurt praten!
de vrouw was na de zwanger schap en tijdens deze niet in sex geíntreseerd
is dat een reden om vreem te gaan? NEE
Ze heeft geen auto en de kleine heeft school plicht beetje lastig vanaf een vakantiepark.


Geen idee Frits waneer de schoolplicht begint ?

frits76 schreef:Als men in nederland een woning zoekt als vrouw na een scheiding is het erg lastig.
De verschillende woning coorperaties in friesland kennen dan geen urgentie toe en het verkrijgen van een kraakpand valt al snel af als er een kind (2 jaar) bij betrokken is.
het begrijpen van de familie drama's die er op tv of in de krant staan begrijp ik nooit, toch denk ik dat het ook door deze cooperaties wel in de hand kan worden gewerkt. Als men met de ex-man in één huis moet leven en hij je stelsel matig intimideerd word de agressie en onvermogen wel groter.
Wie helpt een vrouw die het niet meer trekt om dit vol te houden!!!!!

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door bosse bol »

frits76 schreef:Als men in nederland een woning zoekt als vrouw na een scheiding is het erg lastig.
De verschillende woning coorperaties in friesland kennen dan geen urgentie toe en het verkrijgen van een kraakpand valt al snel af als er een kind (2 jaar) bij betrokken is.
het begrijpen van de familie drama's die er op tv of in de krant staan begrijp ik nooit, toch denk ik dat het ook door deze cooperaties wel in de hand kan worden gewerkt. Als men met de ex-man in één huis moet leven en hij je stelsel matig intimideerd word de agressie en onvermogen wel groter. Wie helpt een vrouw die het niet meer trekt om dit vol te houden!!!!!
Ik geloof van dat hele verhaal geen snars.Samen met een ex in een woning?
Er wordt toch een uitspraak gedaan door de rechter of wat dan ook aangaande
de scheiding en alimentatie etc.En dan toch samen laten wonen gebruik je verstand.
Stond hier vorige week ook zo'n kul verhaal geplaatst op Vrijdagavond en nu weer.
En iedereen trapt er weer in.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door trail46 »

bosse bol schreef:
Ik geloof van dat hele verhaal geen snars.Samen met een ex in een woning?
Er wordt toch een uitspraak gedaan door de rechter of wat dan ook aangaande
de scheiding en alimentatie etc.En dan toch samen laten wonen gebruik je verstand.
Stond hier vorige week ook zo'n kul verhaal geplaatst op Vrijdagavond en nu weer.
En iedereen trapt er weer in.
Niet iedereen bosse bol. :wink: Het enige doel van dit bericht ( en dat van vorige week) lijkt het uitlokken van ruzies tussen vaste bezoekers welke dan waarschuwingen of zelfs een korte ban kunnen oplopen.Kan het natuurlijk mis hebben maar ook bij mij viel het tijdstip van het plaatsen van dergelijk controversiële berichten op.Hoewel toeval niet uit te sluiten is.

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door bosse bol »

Enkele feiten aangaande mijn wantrouwen.Ze is al gescheiden en gaat nu pas
zoeken naar een woning.Voordat je gescheiden bent ben je dacht ik toch wel
enkele maanden bezig en weet je al lang dat je van je man af wil.Dus ze had
minimaal een jaar geleden al kunnen zoeken.Bovendien als ze bedreigd wordt
kan ze een klacht neer leggen en lijkt me dan raar als ze niet geholpen wordt.
En dit ales met een kind van twee jaar maakt het bij mij nog ongeloviger.
Lees niets over haar ex,die kan toch ook het huis uitgaan?Lees niets anders
dan dat ze geen kant heen kan.Na ruim een jaar op Vrijdagavond aanmelden en
dan je hele hebben en houden te vertellen kan er bij mij niet in.
Bovendien wat kunnen de menbers hier doen voor haar dan alleen maar
medelijden te hebben :wink:
En trail46 ik bedoel dus dat het weer dezelfde zijn die er intrappen.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door renegade66 »

Ze heeft geen auto en de kleine heeft school plicht beetje lastig vanaf een vakantiepark
een kind van 2 heeft geen schoolplicht, die is er pas vanaf 5 jaar.
dit is dus een zwetsverhaal.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door sephora30 »

En dan ook nog dit..............is de man behalve een vreemdganger ook een slechte vader?

Zo niet, dan kan de kleine ook bij haar vader blijven wonen en zoekt mama een kamer.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Ach, en als je echt wel wil dan zijn er in Friesland en Groningen echt wel mogelijkheden.... Misschien niet om de hoek maar er is zoveel leegstand hier.... In Delfzijl wordt ze met open armen ontvangen....

Kleine dorpen waar scholen moeten sluiten? Gewoon beter zoeken.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door tenormin »

Chocomelk schreef:
sephora30 schreef:En dan ook nog dit..............is de man behalve een vreemdganger ook een slechte vader?

Zo niet, dan kan de kleine ook bij haar vader blijven wonen en zoekt mama een kamer.
Ach dit is gewoon een trol verhaal en meer niet.
Zijn we er toch, in eerste instantie, weer ingestonken. Als alle suggesties aangaande de vraag systematisch worden afgewezen, vraag ik me nu ook af hoe "ernstig" het topic is: kennelijk niet, dus laat de TS het maar lekker zelf verder uitzoeken. Er valt trouwens niets uit te zoeken, duimzuig verhaal.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door bprosman »

Zo niet, dan kan de kleine ook bij haar vader blijven wonen en zoekt mama een kamer.
Ondank dat het (misschien) een trollentopic is wil ik hier toch even op ingaan. Inderdaad vraag ik me af waarom de kinderen "automatisch" bij de moeder moeten wonen ?. Mijn ex-vrouw is destijds naar een (particulier gehuurd) 2 kamer appartement verhuisd , ik heb het huis overgenomen en de kinderen hebben nog ca. 3 jaar bij mij gewoond in hun eigen kamers totdat hun moeder een eigen (huur)huis had gevonden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: vrouw in woning nood coorperaties helpen niet

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic hebben wij het nodige geruzie verwijderd. Gelieve de discussie on-topic en conform de gedragsregels voort te zetten.

Gesloten