LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bkn
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door bkn »

Het is me duidelijk waarom je kabel hebt :D

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

bkn schreef:Het is me duidelijk waarom je kabel hebt :D

Mij ook , omdat glasvezel naadje is. :lol:

bkn
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door bkn »

KPN, Telfort etc. is volgens jouw eerdere berichten ook niets. Over glasvezel kun je pas iets schrijven als je het zelf hebt meegemaakt. Dan pas kun je een eigen mening ventileren en niet van horen zeggen :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

Wie zegt dat ik het niet heb meegemaakt???

Trouwens he tgaat hier over ziggo.

esell
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2011 20:14

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door esell »

Gelukkig is men bezig om hier glasvezel aan te leggen ik heb genoeg gelezen in dit topic over de kabel.
Bedankt allemaal voor het meedenken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

sadfly schreef:Kabels zijn goed hier. zijn ook nog niet zo oud. het probleem dat digitale tv schokt en soms blokt is
iets wat aan ziggo ligt. ik hoor namelijk van andere ook problemen, al vermoed ik dat daar wel iets fout is met de kabel.

Toch mag glas van mij snel komen, vooral omdat de upload eindelijk ruim is.
Dat kan ook aan een brakke CI+ kaart in een tv liggen. Een collega van me klaagt ook over artifacts en jitter, maar die heeft z'n smartcard in een niet door Ziggo ondersteunde TV gestopt. Verder kan dat aan de thuis-bekabeling liggen, en zo nog wat factoren die volledig buiten Ziggo om gaan. :wink:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Toch mag glas van mij snel komen, vooral omdat de upload eindelijk ruim is
Ben benieuwd waar iedereen toch zo'n hoge upload voor nodig heeft.

bkn
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door bkn »

ciske schreef:Wie zegt dat ik het niet heb meegemaakt???

Trouwens he tgaat hier over ziggo.
Waarom reageer je dan constant op dit topic en heb je het zelf ook over glasvezel ?
Ik geloof niet dat jij een abbo hebt gehad bij een glasvezelprovider want dan zit je vast aan een jaarcontract. Maar ik ga verder niet jouw berichten terug lezen wanneer je weer eens bent overgestapt.

S6 met Ziggo

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

Jij hoeft mij niet te geloven, zolang ik het zelf maar weet.

Wie zegt dat ik ziggo heb? :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door Har06 »

bkn schreef:
ciske schreef:Wie zegt dat ik het niet heb meegemaakt???

Trouwens he tgaat hier over ziggo.
Waarom reageer je dan constant op dit topic en heb je het zelf ook over glasvezel ?
Ik geloof niet dat jij een abbo hebt gehad bij een glasvezelprovider want dan zit je vast aan een jaarcontract. Maar ik ga verder niet jouw berichten terug lezen wanneer je weer eens bent overgestapt.

S6 met Ziggo
de klachten van familie en vrienden aanhorende over de glasvezel boeren zegt mij voldoende, 80 % van voorstaande zijn weer terug naar de kabel :lol:

S. Amson
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 sep 2011 20:40

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door S. Amson »

Har06 schreef:
bkn schreef:
ciske schreef:Wie zegt dat ik het niet heb meegemaakt???

Trouwens he tgaat hier over ziggo.
Waarom reageer je dan constant op dit topic en heb je het zelf ook over glasvezel ?
Ik geloof niet dat jij een abbo hebt gehad bij een glasvezelprovider want dan zit je vast aan een jaarcontract. Maar ik ga verder niet jouw berichten terug lezen wanneer je weer eens bent overgestapt.

S6 met Ziggo
de klachten van familie en vrienden aanhorende over de glasvezel boeren zegt mij voldoende, 80 % van voorstaande zijn weer terug naar de kabel :lol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=84715 Brabant is leuk om te stappen maar niets voor glasvezel lees de recensies van Henri42 maar eens. In het Midden en het Westen zijn andere providers werkzaam :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

OnsBrabantnet = Edutel = KPN (binnenkort).

http://tweakers.net/nieuws/85006/kpn-ma ... nemen.html

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:OnsBrabantnet = Edutel = KPN (binnenkort).

http://tweakers.net/nieuws/85006/kpn-ma ... nemen.html
Hoe kan het nog erger worden:), UPC zal er garen bij spinnen :wink:

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door TheLD »

Mij is nog steeds niet duidelijk hoe ik kosteloos op 4 TV's HD kan kijken bij bijvoorbeeld een glasvezelprovider als KPN/XS4ALL etc. Dat is nml wat ik nu wel heb bij Ziggo.

Overal zie ik extra huur/kosten en zelfs dat de derde/vierde ontvanger via digitenne gaat.

Dat kan toch niet waar zijn?

Nigel05
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2012 21:05

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door Nigel05 »

misschien reeds bekend bij iedereen, maar de kabel bestaat al voor ruim 90% uit glasvezel.
Ziggo en andere kabelboeren kunnen nog vele jaren met mak concureren met glasvezelaanbieders.
En daarbij komt dat de kabel meestal bij oplevering van huizen/panden aanwezig is. Bij glasvezel isdit niet zo en dit zal ook doorberekend worden in het abonnement lijkt mij. :wink:

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door newmikey »

TheLD schreef:Mij is nog steeds niet duidelijk hoe ik kosteloos op 4 TV's HD kan kijken bij bijvoorbeeld een glasvezelprovider als KPN/XS4ALL etc. Dat is nml wat ik nu wel heb bij Ziggo.

Overal zie ik extra huur/kosten en zelfs dat de derde/vierde ontvanger via digitenne gaat.

Dat kan toch niet waar zijn?
Ja hoor, de spijker op de kop!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door newmikey »

Nigel05 schreef:misschien reeds bekend bij iedereen, maar de kabel bestaat al voor ruim 90% uit glasvezel.
Ziggo en andere kabelboeren kunnen nog vele jaren met mak concureren met glasvezelaanbieders.
En daarbij komt dat de kabel meestal bij oplevering van huizen/panden aanwezig is. Bij glasvezel isdit niet zo en dit zal ook doorberekend worden in het abonnement lijkt mij. :wink:
En nogmaals een correct argument tegen alle glasvezel fanaten. Glasvezel is de toekomst - laat het daar dan ook en breng het niet naar het heden want het kan de concurrentie met de kabel (nog) niet aan ondanks de himmelhoog juichende kretologieen. Simpel vanwege bijvoorbeeld de door Nigel05 en TheLD aangehaalde praktische problemen die de glasvezelboeren liever niet aan de grote klok hangen.

howdi
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 okt 2012 22:49

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door howdi »

Nigel05 schreef:misschien reeds bekend bij iedereen, maar de kabel bestaat al voor ruim 90% uit glasvezel.
Ziggo en andere kabelboeren kunnen nog vele jaren met mak concureren met glasvezelaanbieders.
En daarbij komt dat de kabel meestal bij oplevering van huizen/panden aanwezig is. Bij glasvezel isdit niet zo en dit zal ook doorberekend worden in het abonnement lijkt mij. :wink:
Hebben ze dan een lijntje glasvezel gehuurd van KPN ?

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door TheLD »


karateb
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 mei 2011 22:04

Re: Ervaringen met Ziggo

Ongelezen bericht door karateb »

Alleen het laatste stukje, van de wijkcentrale tot de huisaansluiting, gemiddeld zo'n 300 meter, bestaat nog uit COAX-kabel. Dit laatste stukje kabel heeft door de moderne technologie ook een enorme capaciteit en is zeer snel (nu al tot 120 Mbit/s). Daarmee loopt Ziggo tien jaar voor op de Digitale Agenda van de EU.

Zou dat de reden zijn geweest dat ik een TV signaal had van 22% en nu met glasvezel 80% hoe het ook zij,
na jaren gebruik te hebben gemaakt van de diensten van Ziggo is glas voor mij een hele verbetering !

Gesloten