LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
DeniseVink
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2011 09:39

Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door DeniseVink »

Ik heb een cadeaubon van centerparcs/sunparcs gekregen voor 150euro korting.
Op de bon staat dat je op bungalowcadeaubon.nl kan boeken, dan moet je bij de boeking vermelden dat je de kerstpakketcadeaubon wilt gebruiken.
Toen ik wilde boeken via internet bleek deze code niet te bestaan.
Toen ik sunparcs belde (a 45ct per min.) om dit te melden werd mij verteld dat je met deze code alleem telefonisch kan boeken.
De extra kosten voor het telefonisch boeken zijn 7 euro! en ik heb 20min aan de lijn gehangen.
Vind ik een beetje jammer dat je daar dus nog extra kosten voor moet maken.
Natuurlijk heb je wel de 150 euro korting, maar toch..

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Tja, dat is nu eenmaal zo.
Probeer eens een concertkaartje te bestellen telefonisch, dan ben je ook durder uit.
Of laatst een kaartje voor Hans Teeuwen, telefoon was constant in gesprek.
Dus blijf je bellen, maar je bent telkens geld kwijt om te horen 'Alle lijnen zijn bezet, probeer het later nog eens...'.
Dan is een kaartje opeens € 10,- duurder.
Maar dat is een bekend gegeven van 0900 numers.
Het is balen, maar u heeft wel € 150,- korting, dus wat is dan € 7,-?

Jos Das
Berichten: 81
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:08

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Jos Das »

Ik hoop alleen voor U dat U niet bij sunparks geboekt hebt. Want dan is iedere euro die U daarvoor uitgeeft er een teveel.

DeniseVink
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2011 09:39

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door DeniseVink »

Bedankt voor de reactie.
Waar het mij om gaat is dat je bij het boeken via internet wel andere kortingcodes kan opgeven, alleen deze niet.
Dat vind ik niet normaal, en dat je dan alleen telefonisch kan boeken plus telefoonkosten en 7 euro is dan gewoon slechte service..
En ja, ik heb bij sunparcs geboekt, ik ben van mening dat ik voor dat geld weinig hoef te verwachten, dus kan het alleen maar meevallen.. :wink:

Jos Das
Berichten: 81
Lid geworden op: 08 nov 2010 12:08

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Jos Das »

Nou, veel sterkte gewenst dan :wink:


Ben benieuwd naar je ervaringen....

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door VioletPrue »

DeniseVink schreef:Bedankt voor de reactie.
Waar het mij om gaat is dat je bij het boeken via internet wel andere kortingcodes kan opgeven, alleen deze niet.
Dat vind ik niet normaal, en dat je dan alleen telefonisch kan boeken plus telefoonkosten en 7 euro is dan gewoon slechte service..
En ja, ik heb bij sunparcs geboekt, ik ben van mening dat ik voor dat geld weinig hoef te verwachten, dus kan het alleen maar meevallen.. :wink:
Goed, ander voorbeeld.
Probeer maar eens via internet rolstoelkaarten voor een concert in de HMH te bestellen.
Gaat ook niet lukken, daar moet je per sé voor bellen á € 0,45 per minuut.
Gewone kaarten gaan wel via internet.
Vervelend?
Ja, want er komen kosten bij, zeker als je enkel een mobieltje hebt.
Dan moet je namelijk extra kosten betalen om een 0900 nummer met je eigen telefoon te bellen.
Wordt ook letterlijk gezegd: Dit informatienummer kost € 0,45 per minuut....plus de kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon.
Maar die telefoon heb ik al betaald! :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Henri42 »

DeniseVink schreef:Bedankt voor de reactie.
Waar het mij om gaat is dat je bij het boeken via internet wel andere kortingcodes kan opgeven, alleen deze niet.
Dat vind ik niet normaal, en dat je dan alleen telefonisch kan boeken plus telefoonkosten en 7 euro is dan gewoon slechte service..
En ja, ik heb bij sunparcs geboekt, ik ben van mening dat ik voor dat geld weinig hoef te verwachten, dus kan het alleen maar meevallen.. :wink:
Blijf maar weg bij de Haan, zie andere topic :mrgreen:

miekjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2012 19:21

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door miekjo »

Ook wij hebben zo'n cadeaubon gekregen,en wilde gelijk hem gebruiken voor een weekend bij sunparks ,maar vingen bot,je wordt gewoon in de wacht gezet ,en je 45 ct per min gaat lopen ,
Bij Centerparcs staan ze je tenminste netjes te woord ,maar we weten nu nog niet hoe we deze kunnen verzilveren,dus ik denk dat hij in de prullenbak beland.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door armiva »

Bij Centerparcs staan ze je wel netjes te woord, maar geloof niet alles wat ze zeggen.
Ze weten niets af van bepaalde parken en bungalows.
Ze zijn dus vaak niet op de hoogte en zeggen dan maar wat. En als je dan een klacht indiend, dan is het, oh sorry. maar het leed is dan helaas al geschiedt.

karinriethoven
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2011 17:06

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door karinriethoven »

Wij kregen ook een cadeaubon van 150 euro van Center Parc in ons kerstpakket. Volgens de actievoorwaarden is deze bon voor alle cottagetypes in alle parken te gebruiken, enkele huisjes uitgezonderd. Volgens de voorwaarden moet je e een mindervaliden huisje in Nederland kunnen boeken. Letterlijk schrijven ze: De bon is gelden voor alle cottagetypen m.u.v. Eden cottages, Woonboten, Boomhuizen, 10- en 12-persoons cottages, 8-persoons weekendverblijven en geldig op basis van beschikbaarheid. Mindervaliden zou je dus moeten kunnen boeken, maar wanneer je deze optie kiest krijg je alleen huisjes in Belgie en Duitsland. Ik vind dit reinste bedrog. Ze liegen de klant gewoon voor. Navraag leert kennen dat Center Parcs per park slechts een paar cottages beschikbaar stelt en dat de mindervaliden huisjes er dus zeer bekaaid van afkomen. Zet dan gewoon in de voorwaarden dat je in Nederland hier geen gebruik van kan maken. Maar dat durven ze niet, omdat ze dan van discriminatie beschuldigd kunnen worden. Maar in de praktijk komt het er wel op neer. De mindervaliden maken met deze bon GEEN kans op een vakantieverblijf in Nederland. Ik vind dat grote schande.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2013 13:53

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ook in ons kerstpakket zat zo'n vreselijke bon van Centerparcs. Een klein onderzoekje leert dat je dua leen telefonisch kunt boeken. Schaamteloos meldt een digitale telefoniste dat het telefoonbedrag nooit hoger dan 25 euro is. Volslagen ziek. Ik ken mensen die hiervan een hele week moeten leven.
Volgens beoordelingen op andere sites zijn de huisjes nogal gedateerd. Klopt. Niet meer van deze tijd. Daarom worden huisjes geupdate. Dat zijn natuurlijk wel de duurdere huisjes. Voor zo'n 150 euro bon, mag je natuurlijk niet te veel verwachten van de marketingmanagers van Centerparcs. Ik hoop dat de volgende keer dit soort kerstbonnen uit het pakketje blijven. Geeft slechts ergenis over een kinderachtig bedrijfje met flauwe marketiers die zich verkneukelen hoe ze mensen weer eens flink hebben bedot.

Degrelle
Berichten: 113
Lid geworden op: 17 nov 2013 11:11

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Degrelle »

[email protected] schreef: Schaamteloos meldt een digitale telefoniste dat het telefoonbedrag nooit hoger dan 25 euro is. Volslagen ziek. Ik ken mensen die hiervan een hele week moeten leven.
Eigenlijk zou je met bedrijven die op deze manier hun service inrichten helemaal geen zaken meer mee willen doen.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Regggy »

Heb met een kortingsbon (want dat is het) van €150,- via rentepunten ING fijn een luxe 2persoons VIP toko met sauna, bubbelbad, boxsprings, dolce gusto open haard etc kunnen boeken. Dankzij de korting kost het me amper iets, dus was er erg tevreden mee, ook al kwam de bon niet uit mijn kerstpakket. Is maar net waar je tevreden mee bent.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door armiva »

Met die bon uit het kerstpakket kan je gewoon via de (speciale) site boeken.
Je hoeft niet persé te bellen.
Dus geen hoge telefoonkosten.

Robi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2014 16:23

Re: Cadeaubon Centerparcs/Sunparcs

Ongelezen bericht door Robi »

De site www.bungalowcadeaubon.nl is inderdaad wat verwarrend. Het lukt niet om via de WEB-site de korting van 150Euro te bedingen, maar zoek eerst een huisje uit, bepaal de datum een bel 0900-0804. Kost 1Euro en vijf minuten tijd maar dan is alles geregeld. Huisje voor 4 dagen met bad, magnetron, waterkoker, open haard en twee sl.kamers voor 129Euro. Direct bevestiging per E-mail. Toppie Centre Parcs !!!

Gesloten