LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel-niet goed Furosemide

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Gast »

Wel terusten en slaap lekker ik ga nog flink nadenken waarom ik er in moet stinken.Voorlopig ga ik denken voordat ik kan slapen.Maar ik kap er wel mee want weer een modder figuur vind ik heel erg maar bedankt voor alles en slaap lekker in iedergeval.Voor het laatst toedeloe.en een goed leven nog. :roll: :shock: :o :oops: :arrow:

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Intergast »

Er komt geen einde aan negatieve uitingen van bepaalde gasten maar ik weet wel, 1 denkt dat we elkaar begrijpen en op de alternatieve toer wil.
Laat ik het maar zo stellen dat wil ik niet en prakkeseer er niet over daar aan te beginnen.( Beide )
Het is eigenlijk te gek voor woorden nog steeds zie ik weinig mensen die er werkelijk wat te vertellen hebben hierover en het gaat nog steeds over Furosemide. :!:

Nog steeds heb ik last van mijn maag en moet blijven slikken ( afgelopen paar dagen ) anders wordt de vocht ophooping te groot. Hebben anderen hier geen last van. Van Medicijnen Post wordt je ook niet wijzer die hebben het alleen over bloeddruk verlagers en hebben kennelijk ook er geen kaas van gegeten. M'n nieuwe boek heeft het er ook niet over ( maagproblemen ).

Graag zie ik reakties hierover.

Lammert

Gast

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Gast »

Het is dat ik je tref zodat ik weet wie er bedoeld word over negatieve uitlatingen.Maar iedereen moet het zelf maar weten en ik reageer er nu dan nog op want de pagina word verwijderd vanaf woensdag tot die gene er is en mij helpt.Dan ben ik er vanaf en hou mijn mening voor me.Ik weet nu genoeg en trek me terug.Het is een grote nep pagina en dat is mij duidelijk geworden sinds gisteren.Ga lekker maar informatie halen met die ene.En hoop dat je eruit komten alsnog iemand mag komen die je wekelijk vooruit kan helpen.Ik sluit het hierbij af en heb genoeg van alle onbeschofte benaderingen.Het komt mijn neus uit .Mar ik laat mij door niemand meer gebruiken.Dat is voorgoed voorbij.Vandaar dat ik het persoonlijk wil doen,want dat is mijn stijl gewoon.En val me nu maar niet langer meer aan want ik reageer er niet meer op niet via mail of wat anders.Ga lekker verder met door die niet bestaat en zelf begint over dat hij misschien door en intergast zou kunnen zijn en ergens anders vertelt hij dat hij Door niet is.Ik rijm het niet meermaar het is duidelijk dat er een spel gespeeld wordt waar ik niet mee geassiceerdt wil worden met bepaalde figuren.
Gelukkig kan de knop nu om en is het wat mij betreft voorbei.
Iedereen de groetjes en val nu maar allenmaal over me heen want voormij is dit het laatste en ik voel me na deze toestand en mijn beslissing dat het goed voel om het af te ronden.Dit was een goedeles voor mij geweest.Toch de groeten en een goede voortzetting maar zonder mij .Dus reactes reageer ik niet meer op.Succes iedereen

Gast

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Gast »

Intergast.
Ik heb een vraag die alleen jij kan beantwoorden:
1 Ben jij soms ook Door zoals hij het heeft gezegd dat hij misschien wel Door en intergast mogelijk kan zijn.?????????
Gaarne een eerlijk antwoord als het kan.Ik kan het stuk niet uitknippen en deze mailen in je envelopje.Daar ben ik niet mee bekend .Gaarne zelf lezen en dan misschien antwoorden ????????? daar hoop ik dan op.Misschien ijdele hoop ????Als ik niets hoor dan weet ik het toch wel.!!!
En dan weet ik ook dat alles gespeeld is.Grote teeurstelling maar daar is ook overheen te komen.Maar even goed wel afschuwelijk!!!!!!!!!!!! :( :cry: :!: :arrow:

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Intergast »

Ondanks dat ik het zelf heb geopend deze Topic stop ik er mee. Het zet geen zoden aan de dijk.

Dag Lammert :shock:

Gast

Re: Wel-niet goed Furosemide

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn idee!
:wink: :lol: :roll: :roll: :lol: :wink:
de mazzel allemaal :wink:

Gesloten