LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voordeelurenkaart niet ontvangen

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Nu ik denk een andere speel kabel.Kan je nog lang wachten op de canadees die is inmiddels ergens anders.Maar blijf wachten want je weet het nooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Quand le soleil .........

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Oeps......bericht van de canadees ??????????

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Intergast »

Ik heb er ook gewoond maar ja dat teld ( met een T of niet )niet. Wil je het weten ????
Nee je hoeft me niet te mailen :lol:

Chatham near Toronto ( +/- 450 km ) maakt niet uit petrol is daar goedkooooopie.

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je daar gewoond intergast????Is het een mooie streek ???EEn gedeelte spreekt frans en een andere gedeelte spreekt engels.Mijn schoonzoon was daar geweest en heeft veel verteld en heb veel foto;s laten zien.Wijds en groots en ook heel erg koud en had van te voren thermo ondergoed gekocht.Mooi land !!!!!!!Iemand die je kent.!!!!!!!!!!!
Oeps toch canada !!!!!!!!!

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

P.S jammer dat de petrol hier zo duur is!!!!!!!!Ik hoop dat het je hier ook bevalt .Ik ben hier vastgeroest en niet meer los te krijgen.Alles went maar mijn roots liggen hier. I.hope you be happy in this land this land is small buth is oke !!!!!!!!!!!

dooby

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door dooby »

Intergast kom je reageren op twee berichtjes wat voor mij vreemd is.
Ik ben benieuwd naar deze reacties ??????? Dooby :lol: :lol: :lol: :roll: :shock: :wink: :wink:

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Intergast »

Don't worry be happy.

Yes ik ben er geboren maar weet wel dat internet daar goed werkt.
Het is lang geleden dat ik er geweest ben 1994 ( tijdens WK USA ) en weet ook hoe OV daar werkt. Daar hoeven ze niet te werken met OV kaart of kortings kaart !!!!! Ze betalen gewoon de volle pot daar en goedkoper :o

Zo zie je maar je kunt wel wat vertellen maar er zijn altijd mensen die mee kijken die het fijne van sommige dingen weten.

Wat ik zo jammer vind is dat de Nederlander veel klaagd over dingen om te klagen. En vaak ziet een buitenlander het ook zo. Je kunt meer bereiken door respect te hebben voor anderen en je zelf niet op een voetstuk te plaatsen. Maar bij mij is het zo ik heb me aangepast en doe er ook maar aan mee. Goed he die OV hier !!!!! En voorzieningen toppie hier bijna gratis :wink: Hoezo buitenlanders die zich niet aanpassen ???? Maar dat hoort hier niet !!!!!

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is dit nu voor flauwe kul je laat zelf weten over canada ik niet dus ik vind dit niet leuk maar dat ervaar je steeds meer.Mensen kijken ook overalmee. Ook toen iemand zei en meteen mijn woonplek eruit floepte.Ik was er niet boos over en we hebben erna er over gelachen samen en neem die persoon niets kwalijk.Wat een gedoe hier nou ik ga maar weer eens en nog een prettig week-end.Het is weer mooi geweest.Ik was alleen geinteresseerd.! Maar een slot erop want wie weet wie er nog mee kijkt.En over o.v kaart ik heb een abonnement en dat is duur betaald voor de vrouw van een uit gewerkte buschauffeur.En iedereende groeten en hier betaal ik ook de volle mep voor voor dat iemand komt zeggen dat ik korting krijg dus niet zo En nu weet iedereen het en het kan mij niets meer schelen.!!Ajuus :evil: :evil: :evil: :evil: nel

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg intergast hier is alles duur geworden .Gezondsheidzorg ,ov Benzine. keresine en de hele bliksemseboel.En canada is de afstanden groter o.v is goedkoper de huizen zijn goed koper.Geen files daar.Zeeen van ruimte ik vraag mij af hoe het daar met de gezondheids zorg er voor staat.Hoe zit dat daar dan???Ook goed koper ???Dan rest er nog de laatste vraag ...Waarom .......En dat kan jij weer in vullen En misschien ooit eens vertellen over het waarom verhaal
Gr moos

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Intergast »

De gezondheids zorg is op zich goed geregeld daar maar oh wee als je zonder werk zit, gehendicapt bent en chronisch ziek. Dan heb je een probleem. Dan krijg je niet de zorg die we hier hebben. Nagenoeg is alles op verzekerings basis, vrijwillig. De basis voorzieningen zijn gelijk als aan hier. Dat het goedkoper is dan hier heeft te maken met belastingen die betaald moeten worden. Die zijn veel lager terwijl bruto bijna net zo hoog zijn als hier. Daar is het stelsel loon naar werken en dat is iets wat je hier vaak niet krijgt. OV goedkoper door brandstof en belastingen.

dooby

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door dooby »

Bedankt voor je uitleg want ik was daar nieuwschierig over om dat alles toch goedkoper is dan hier en wij hebben de euro en canada niet .De rest zoals huizen zijn daar stukken goedkoper en je hebt meer grond.k heb de foto;s gezien en was er verbaasd over de omvang en de grond die je ter beschikking hebt.Hij verelde me waarom daar geen huis kopen.Maar voor mij is het beter om hier tezijn voor de gezondsheid redenen.Ik heb ook een eigen huis maar is daar vergeleken een notedopje.Maar ik kan niet tegen zoveel stilte,dat is mijn probleem Maar de vraag die ik had over het waarom verhaal stel ik dus nu niet.
Dat op een andere manier i.v.m kijkers.Maar bedankt zover.En de ov is goedkoper van wege brandstof dat begrijp ik nu ook wel.Van daar dat ik het vroeg. Maar inderdaad het is een mooi land.Maar ik vind het hier gezelliger met mensenlijk contakten.Dat was het en fijn dat je wilde reageren .!!Gr van dooby

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Ps-We wilden ook naar buitenland maar in europa .Maar wel denken aan een bestaande huisje.Zodat we een gedeelte hier zijn en daar.We hebben wel eens geneust om te zien waar precies en zijn nog aan het wikken.Van daar en europa is dichter bij de kinderen.Nu dat was het.Beetje plannen maken .Groetjes dooby

dooby

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door dooby »

Intergast Ik geloof dat ik wat verkeerd gelezen hebt waardoor ik het misschien verkeerd opgepak hebt vandaar de reactie erover van mijn kant .Het gaat over De zin v an:Zo zie je maar je kunt wel wat vertellen
maar er zijn altijd mensen die mee kijken,die het fijne van sommige dingen weten.En daat zit nu de kneep en ik kan het fout hebben maar dat heb ik dan verkeerd begrepen van daar die reactie van mij omdat ik dat niet begreep.Als je tijd hebt om het uit te leggen en het is zo dat ik het verkeerd geinterepeerd heb dan spijt me dat erg en hoop dat he uitgelegd kan worden waar het op sloeg.Bedankt vor het lezen daar van en ik zie wel of je genegen bent om het te zeggen.Ik wil je verder niet storen en vraag er begrip voor.Sorrie daarvoor en het zit me hoog.Prettig week-end alvast
Nel

manfred
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2004 23:07

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door manfred »

[/quote]Inruilen verkeerde Voordeelurenkaart onmogelijk
Door een fout aan het NS loket eind januari 04 kreeg ik zes weken later een voordeelurenkaart met een jaar geldigheid. Ik had echter een aanvraag gedaan voor een abonnement. Aan het loket is door een vergissing met twee formulieren mijn banknr voor automatische afschrijving niet goed vermeld.
Bij de klantenservice(0900) werd ik afgescheept om maar een brief te schrijven. Daarop kreeg ik geen reactie. Nogmaals bellen met de klantenservice leverde evenmin iets op. Na nog een brief en weken wachten op een wonder, was ik het zat. Aan het loket kreeg ik te horen dat het ook aan het loket op te lossen was, zolang ik maar op werkdagen kwam.
Bij het loket op Den Haag CS bleek de lokettiste echter niet van zin om aan het verkrijgen van de juiste kaart mee te werken. Zelfs de cheffin hield vol dat ik dan maar de klantenservice moest bellen.
Mijn verbazing was dan ook enorm groot, toen bleek dat een medewerker van Den Haag HS wel meewerkte en alles met een telefoontje binnen tien minuten geregeld was. Binnen zes dagen had ik de juiste Voordeelurenkaart.

laura87
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2005 13:39

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door laura87 »

Ik word dus ook niet goed van de NS. :x ik heb mijn Voordeeluren kaart bij het station in apeldoorn gekocht aan het loket. op 24-11-04 en heb een tijdelijke voordeelurenkaart gekregen die tot 23-01-05 geldig is!. Maar vandaag de dag de 21-01-05 heb ik nog niets ontvangen Bellen met de NS.heeft ook geen nut en op www.ns.nl valt ook al geen bericht achter te laten. wat moet ik nu doen ben ten eindeloze raad :S want anders heb ik voor jan-.... €49 euro betaald.

Met vriendelijke groet laura

Gast

Re: voordeelurenkaart niet ontvangen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al een aantal jaren een voordeelurenkaart en heb er gelukkig nog nooit problemen mee gehad.

Gesloten