LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doel van dit forum

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Maurice

doel van dit forum

Ongelezen bericht door Maurice »

Beste lezers,

Ik vraag me steeds meer af welke doel Tros Radar nu werkelijk heeft met dit forum. Een forum is een middel om een discussie te voeren. Als men echter kijkt naar vele berichten in dit forum, bijvoorbeeld in de rubriek piramidespelen dan blijkt dat dit forum meer weg heeft van een afzeikrubriek dan van een discussiemogelijkheid. Naast personen worden ook bedrijven de grond in geboord. Wie staat er voor in dat hetgeen hier over deze bedrijven geschreven wordt ook op de waarheid berust? Iemand die zich groen en geel ergert aan iemand anders kan deze hier zonder ingrijpen van de Tros geheel zwart maken, zonder eerlijke reden wel te verstaan, of te wel op leugens gebaseerd. Is dit dan wat de Tros wil? Van broodnodig onderhoud door een webmaster zien we hier maar weinig. Door berichten met ronduit schokkend taalgebruik weken, zei het niet maandenlang, hier te laten staan maakt de Tros zich echter wel juridisch verantwoordelijk voor hetgeen hier vermeldt staat, dus ook voor eventuele gevolgschade's als gevolg van die zwartmakerijen (waaronder omzetderving en aantasting van de goede naam). Indien de Tros zich wil profileren als een professionele omroep doet zij er verstandig aan alle berichten die inzenders willen plaatsen te bekijken en ze daarna wel of niet te plaatsen. Dit laatste zien we overigens bij steeds meer internet-forums.

aansteker

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door aansteker »

Toen dacht men ook al zo :?:

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

In het legio lease forum wordt ook vaak opgeroepen tot moord, brandstichting, geweld, alles schijnt daar normaal te zijn.

De nieuwste oplossing voor je conflicten met de Dexia Bank:
Een frotale aanrijding met Bruneel is ook een optie
Tja.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Het is maar net waarvan je houd.En laten wij de W.O 111 ver buiten ons gebied houden.Want dat zou de grootste ellende zijn voor ons land.
Elkaar meer met respect behandelen,en niet voor rotte vis uitmaken.!!!
Succes ermee want we moeten het met zijn allen maken in deze wereld
Groetjes .....Moos

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Intergast »

Ach dan komen ze uit USA en Canada ons toch weer helpen uit de penairie

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Nog even een paar leuke voorbeelden.
Bruneel is dus echt z'n Belgische kaffer die we eens op zijn bek moeten rammen .... hij geen rustig leven in Dilbeke in Belgie.
Zo werkt dat vaak. Als je geen argumenten hebt ga je maar geweld gebruiken.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Wat vinden jullie van de volgende argumentatie?
ik fantaseer voortdurend om mijn tussenpersoon die mij dit contract een bloederig bezoekje te brengen en dan bedoel ik ook zeer bloederig. ..... en er een einde aan maak dat ik zeker een aantal medewerkers van de Aegon meeneem

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

De webmaster moet hoognodig vervangen worden want deze persoon is een regelrechte aanfluiting.
Als je ziet hoeveel taal er door hem/haar verbasterd worden en het toelaat hoe een ander voor iets dergelijks uitgemaakt word, vraag ik mij intussen af waarom de Tros zo'n iemand nog als moderator laat werken.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad. Woorden als r e e t en p i k worden er netjes uitgefilterd, oproepen tot moord, doodslag en brandstichting gaan lekker door.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Intergast laat de amerikanen maar thuis blijven en hier geen oorlog zijn
Dat lijkt me beter want in irak zijn ze ok smerig bezig dus weg met hun
Gewoon zorgen dat er geen oorlog binnen komt dat is het beste

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Nog een leuk voorbeeld.
is er niet iemand te vinden die met een 747 tegen het dexia gebouw aan wil vliegen.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Geweld wordt ook vandaag niet geschuwd.
Als ik het niet overleef financieel of mentaal dan kan JOHN ROOSWINKEL constant achterom blijven kijken en DEXIA overleeft dit ook niet.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

De onfrisse bedreiging gaan maar door.
omdat ik per ongeluk die adviseur en een paar dexia medewerkers op het perron liet struikelen en daardoor onder de trein kwamen.

Als ik naar de verdoemenis ga neem ik er een paar mee in mijn val namelijk de daders die dit veroorzaakt hebben.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 Jun 2004 17:57 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Intergast laat de amerikanen maar thuis blijven en hier geen oorlog zijn
Dat lijkt me beter want in irak zijn ze ok smerig bezig dus weg met hun
Gewoon zorgen dat er geen oorlog binnen komt dat is het beste
Die Bush moet op sodemieteren.
Het is voor mij een 2e Hitler!
Die jongens welke in Irak zitten kunnen er ook niks aan doen.
Ik vind het dan ook zeer kort door de bocht om nu alle Americanen aan te vallen.

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 20 Jun 2004 23:32 door cornelis


--------------------------------------------------------------------------------



Aan welke ziekte jij lijd weet ik niet maar het is te hopen dat je sneluit je lijden word verlost,is beter voor je zelf maar vooral voor je nabestaanden

Gast

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Gast »

Aan welke ziekte jij lijd weet ik niet maar het is te hopen dat je sneluit je lijden word verlost,is beter voor je zelf maar vooral voor je nabestaanden
jij als eerste dan met je gore rottroep, gestoorde!

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: doel van dit forum

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers.

De radar-webredactie vindt ook dat dit soort argumentaties niet op het forum thuis horen. We doen ons best dit er zoveel mogelijk uit te filteren. Als u weer een dergelijke reactie tegenkomt, kan u dat naar [email protected] mailen. Dan kunnen wij snel actie ondernemen.

Alvast vriendelijk dank.

Radar internetredactie.

Gesloten