LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door Sonja »

Nog 3 weken, dan is het rapport openbaar van het AFM.
Gelezen in de Telegraaf.

Dan zullen de zaken er weer anders voor gaan staan...

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door trudy »

Dat rapport wordt niet openbaar gemaakt, daar gaat Dexia een stokje voor steken !

Ik bedoel hiermee eigenlijk het rapport van de CGA. en van de AFM geloof ik het ook niet.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door santygo »

Vooropgesteld dat de media zich er voldoende op storten wordt dat rapport wel openbaar. Velen zien wel oa het journaal maar realiseren zich nog niet de impact van wat er eigenlijk aan de hand is.

Pas als uitgebreid uitgelegd wordt hoe de meeste financiele producten in elkaar steken ( in kranten, tijdschriften, televisie enz ) wordt Nederland wakker.

Gezien de bedragen waar we over praten ( 6,5 miljard alleen al aan lease-producten ) en tel daar nog eens bij op alle andere misleidende producten ( daar kan ik het hele forum wel mee vullen ) dan hebben we het over een mega-financieel probleem voor "onze" Zalm.

Door te zeggen dat de inhoud van het verslag van Oosting niet openbaar mag worden ( lees: voor ons onnozele burgers geheim moet blijven ) zegt hij niets anders als: Ik sta achter dit soort praktijken.

Bak Ellende heeft de mond vol over normen en waarden,
ik schaam me als ik moet zeggen dat ik nederlander ben

Gerrit Zalm, zou je dit lezen, ik daag je uit tot een publiek debat in deze, maar zonder dat jij de vragen van te voren kunt bestuderen enz.
Onverwachte vragen en echte antwoorden dus................

We gaan het niet alleen hebben over Dexia/Legio Lease maar over nog veel meer van dit soort producten. Zalm is gewoon bang dat Aegon vanwege de (il)legale praktijken gaat instorten en hij er weer een kleine 8000 ww-ers bij krijgt.

Ik voel mee met die arme drommels die bij Aegon werken en die al die boze brieven die binnenkomen moeten beantwoorden, maar van de andere kant denk ik; wie weer zo'n k*t-brief verstuurt naar een klant, waarin veel woorden staan maar geen antwoorden, die verdient niet veel beter.

slaap ze.....dromen of nachtmerrie??????????????

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik zie niet in waarom Aegon in de problemen zou komen. In het algemeen wordt Aegon niet aangekeken op deze problematiek. Aegon komt slim weg: zij hebben alle winst en bijna niemand neemt ze wat kwalijk.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door Karel »

Gisteren is Hollander behoorlijk met zichzelf aan het "chatten" geweest en het ziet er naar uit dat hij dat vandaag ook aan het doen is.
Bespaar ons jouw subjectieve berichtgeving want het voegt totaal niets toe aan het geheel, Hollander!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: rapport Afm openbaar , 3 weken nog.

Ongelezen bericht door Hollander »

Tja, ik blijf het nu eenmaal een vreemde zaak vinden dat Aegon zo'n braaf jochie is en Dexia de gebeten hond. Uiteindelijk is het Aegon geweest die de meeste contracten verkocht heeft.

Gesloten