LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Barman »

Emmy75 schreef: Mag ik dan een huisdiervrij huisje ?
Van mij wel. Het is een optie die je kan boeken.
Henry Ford schreef: die keuze heb je dus niet tijdens het boeken online... (want zoals je kon lezen zijn alle huisjes rookhuizen)
Die keuze heb je wel. Je had gewoon een ander park moeten boeken.

Henry Ford schreef:Mijn opmerking over blauw was meer om aan te geven dat sigarettenrook dus wel fijnstof is, wat jij tegen alle wetenschap in ontkent... (ik zal je dan ook zeker geen Einstein noemen Barman).
Lijkt mij ook wel zo verstandig. Misschien moet jij nog eens goed lezen wat ik beweer en het dan even proberen te begrijpen.

Ik beweer dat de "lucht" van het roken geen fijnstof is. Dat is toch waar jij over klaagt? Een doorrookt huisje dat erg muf was en 2 personen die niet tegen deze "fijnstof" kunnen. Is doorrookt dan een fijnstof? Of muf?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Henry Ford schreef:
Dan weet je dus dat beiden mogelijk is. Verbazingwekkend dat het zo'n ervaren reiziger als jij bent, dan niet opvalt, dat je tijdens het boeken die keuze niet had.
die keuze heb je dus niet tijdens het boeken online... (want zoals je kon lezen zijn alle huisjes rookhuizen)
Als iemand zo'n last heeft van de luchtwegen dan bel je toch vantevoren met
zo'n park welke huisjes oa rookvrij zijn !
En nee niet alle huisjes zijn rookhuizen, heb de link hier voorheen al ergens neergezet dat
er wel degelijk rookvrije huisjes zijn in Centerparcs.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door witte angora »

Henry Ford schreef:Dat klopt, maar er stond ook geen gevaren logo op de site van centreparcs dat het schadelijk is voor je gezondheid.
Hmmm... hoe ziet dat logo er uit, en is dat bij andere parken/hotels/weet ik wat wel aangegeven? Zo ja, kun je wat links geven?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Henry Ford schreef: Dat klopt, maar er stond ook geen gevaren logo op de site van centreparcs dat het schadelijk is voor je gezondheid.
Goh stond dat er niet ?
Ik kom op de snelweg ook nooit geen bord tegen dat uitlaatgassen
schadelijk zijn voor je gezondheid.

Jongeheer Deftig
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2012 10:03

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Jongeheer Deftig »

Chocomelk schreef: Goh stond dat er niet ?
Ik kom op de snelweg ook nooit geen bord tegen dat uitlaatgassen
schadelijk zijn voor je gezondheid.
Wat een problemen allemaal. Tis wat...

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door berndv »

Chocomelk schreef:
Henry Ford schreef: Dat klopt, maar er stond ook geen gevaren logo op de site van centreparcs dat het schadelijk is voor je gezondheid.
Goh stond dat er niet ?
Ik kom op de snelweg ook nooit geen bord tegen dat uitlaatgassen
schadelijk zijn voor je gezondheid.
Zou TS daarom ook die naam gekozen hebben? Degene die de machine met de grootste uitstoot van fijnstof in massaproductie nam?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door bprosman »

Niet roken ivm fijnstof, 's-avonds wel gezellig een paar blokken in de open haard. :wink:

Henry Ford
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 dec 2012 17:22

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Henry Ford »

Die keuze heb je wel. Je had gewoon een ander park moeten boeken.
Dat is precies mijn punt! daarom heb ik dit geplaatst op dit forum, om andere mensen te waarschuwen dat ze een ander park moeten kiezen als niet-roker. Bij het boeken was dit namelijk niet duidelijk.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Frantic2 »

bprosman schreef:Niet roken ivm fijnstof, 's-avonds wel gezellig een paar blokken in de open haard. :wink:
Dat is ook mijn gedachte.... die huisjes hebben een open haard die alle sigaretten overstijgt in fijnstof e.d.

Blijft natuurlijk jammer voor de TS dat ze geen fijn weekend hebben gehad, maar Center Parks kan niet overal rekening mee houden.
Er zijn wel huisjes waar je niet mag roken... waarom heeft u er daar niet een van geboekt?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Barman »

Henry Ford schreef: Dat is precies mijn punt! daarom heb ik dit geplaatst op dit forum, om andere mensen te waarschuwen dat ze een ander park moeten kiezen als niet-roker. Bij het boeken was dit namelijk niet duidelijk.
Ja natuurlijk. Jij wil graag andere mensen waarschuwen en gaat daarom zitten roeptoeteren dat heel Center Parcs geen rookvrije huisjes heeft.

Bij het boeken was het JOU niet duidelijk. Iemand die per sé rookvrije huisjes wil let daar heus wel op.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Chocomelk schreef:Die meiden hebben dan werkelijk nergens geen last van.
Vervelend voor die meisjes....

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Har06 »

Natuurlijk hebben de parken geen rook vrije huisjes, waarom zouden ze ook, vanmij mag iedereen doen wat hij wil :wink:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Henry Ford schreef:Tot onze verbazing zei de receptionist dat er geen rookvrij huisjes waren in in dit park. Er werd nog even aan toegevoegd door de receptie dat het ook niet op hun site stond dat er rookvrije huisjes zouden zijn. Dat klopt, maar er stond ook geen gevaren logo op de site van centreparcs dat het schadelijk is voor je gezondheid.
Gevarenlogo?
Over overdrijven gesproken.
Punt is, dat u van te voren wist dat er géén rookvrije huisjes waren.
Dan had u misschien een ander park moeten kiezen als het zo'n ontzettende must is om rookvrij te zitten.
Beetje raar om dan CenterParcs aan te vallen hier, terwijl het toch echt uw eigen fout is.
Vervolgens krijgt u een ander huisje en worden de gordijnen voor u gewassen.
Lijkt mij dat CP erg hun best heeft gedaan om u tegemoed te komen.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door armiva »

Ook al zou je eerst bellen met Centerparcs om te vragen of die bungalow rookvrij is, kan er best worden gezegd dat die bungalow rookvrij is. De klantenservice is nl niet val alles op de hoogte.
Zo heb ik specifiek nog gebeld om te vragen of de bungalow die waij hadden, rolstoelvriendelijk was. En dit beaamden ze. Maar dat was het totaal niet. En ga niet klagen, want dan krijg je vreemde mails terug. ( en 33 euro )

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Isabel1 »

nou rook ikzelf niet en vind ik rook ook erg stinken en vind ik het prima dat op steeds minder plekken gerookt mag worden (ik beschouw mezelf als erg anti roken, en nee, ik heb zelf nooit gerookt)

maar dat je ernstige last krijgt van een huisje waar in het verleden in is gerookt dat gaat er even niet in. Wat ik eerder denk dat er gebeurd is, is dat het huisje naar rook stonk waardoor mensen meteen dachten dat ze er last van gingen krijgen. Iemand met luchtweg aandoeningen kan daar flink van in paniek raken en dan heb je natuurlijk ook last.

Het is heel vervelend dat de vakantie niet is verlopen zoals verwacht en gehoopt, maar toch denk ik dat het ook belangrijk is om te relativeren en niet meteen in paniek te raken als iets ruikt naar iets waar je in het verleden last van hebt gehad.

isabel

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik rook niet maar ben zeker niet anti roken ::::: vrijheid blijheid :::::::

de ramen en deuren even openzetten, met toilet air rondrennen en een glas wijn nemen ipv te zzzzzz :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door tenormin »

Har06 schreef:Ik rook niet maar ben zeker niet anti roken ::::: vrijheid blijheid :::::::

de ramen en deuren even openzetten, met toilet air rondrennen en een glas wijn nemen ipv te zzzzzz :wink:
Dan heeft u zeker nooit gerookt en veel verdraagzamer dan ex-rokers, want die zijn heiliger dan de paus. Eerlijk gezegd een "verfrissende" opmerking om met je fles dennengeur door je huis te rennen, (hou je wel je glas recht bij het rennen :lol: ).

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door bprosman »

Dan heeft u zeker nooit gerookt en veel verdraagzamer dan ex-rokers, want die zijn heiliger dan de paus.

Niet generaliseren aub :wink: . Ik heb 20 jaar gerookt en nu inmiddels al zo'n jaar of 9 niet meer. Mensen die bij mij op bezoek komen mogen bij mij nog steeds roken.
Alleen in de auto wordt er bij mij niet meer gerookt.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:
Dan heeft u zeker nooit gerookt en veel verdraagzamer dan ex-rokers, want die zijn heiliger dan de paus.

Niet generaliseren aub :wink: . Ik heb 20 jaar gerookt en nu inmiddels al zo'n jaar of 9 niet meer. Mensen die bij mij op bezoek komen mogen bij mij nog steeds roken.
Alleen in de auto wordt er bij mij niet meer gerookt.
Okay, ik zal niet meer iedereen over één kam scheren. Maar u blijft dan toch een uitzondering....(wat al te merken was aan de antwoorden in het algemeen). :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
bprosman schreef:
Dan heeft u zeker nooit gerookt en veel verdraagzamer dan ex-rokers, want die zijn heiliger dan de paus.

Niet generaliseren aub :wink: . Ik heb 20 jaar gerookt en nu inmiddels al zo'n jaar of 9 niet meer. Mensen die bij mij op bezoek komen mogen bij mij nog steeds roken.
Alleen in de auto wordt er bij mij niet meer gerookt.
Okay, ik zal niet meer iedereen over één kam scheren. Maar u blijft dan toch een uitzondering....(wat al te merken was aan de antwoorden in het algemeen). :lol:

Rook pastoors zijn hier aan het woord, begint met de Ts met het geklaag over een gehuurd huisje en haar volgers :lol:

Gesloten