LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
moos

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door moos »

Heb je het gelezen gerechtigheid????En laat die lekker de boom in gaan die holmes.Daar heb ik geen boodschap aan.Ik zou zeggen prettig week-end en misschien tot horens.
Moos

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Oproep voor gerechtigheid.
Even moos,kan je even uitkomen voor mij ??????Laat van je horen als je er nog ben.Bedankt
Nel

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Het is je nog niet gelukt he om mijn mail adres te krijgen Gerechtigheid,maar ik ben een weg aan het zoeken om iets te regelen.I doe geen envelopje want dan is de beer los.Maar zodra er een oplossing is laat ik het je weten .O Ke???? Groetjes .hoor bij de vorige mailtje

Mercedes

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Mercedes »

Beste Gerechtigheid,

Helaas gebeurt het niet alleen in Amsterdam,maar in elk dierenasiel.
Mijn dochter heeft in het asiel gewerkt,en heeft daar dingen zien gebeuren die niet door de beugel konden. :oops:
Ze is daar zo van geschrokken dat ze er nooit meer heen is gegaan.
En dat de Dierenbescherming er niets aan doet komt omdat de dierenasiels van hun geld leven. :evil:
Jammer maar helaas voor al die arme DIEREN.
:shock:
Het word tijd dat het Kabinet zich er eens mee gaat bemoeien,wie weet heeft het wel effect. :idea:
Vriendelijke groet.

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mercedes
Dat de asiels van dieren bescherming geld afhankelijk zijn is niet waar Ze hebben veel donateurs van waar het geld binnen komt.En waarom nu de dieren asiels aanvallen begrijp ik niet helemaal.Het is nu top drukte om de opvang van gedumpte dieren op te vangen en ze draaien op volle toeren om ze op te vangen.Op allerlei manieren worden ze daar bezorgd en gebracht,En na de vakantie komen ze er weer eentje halen.En om nu alle asiels over een kam te scheren is onterecht.En als u klachten heeft weet u waar u wezen moet.En met spijkerharde bewijzen komen.Maar laat de goede asiels hun werk doen en ga ze niet
over de hekel halen.Ze doen prima werk en vangen juist die dieren op die door de mensen zo gedumpt worden om de idiootste smoezen.Ik hoop dat u beseft dat u verkeert bezig bent.Hun verzetten bergen werk in deze top drukte terwijl de mensen staan te kijken en alleen commentaar leveren.Als die asiels er niet waren voor de dieren dan was het helemaal een soep zooitje.m.vr gr.Gaste

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Intergast »

Ik heb een hond van het asiel en ben er erg blij mee. Ik heb 10 tallen asiels bezocht en moet zeggen dat ik geen misstanden heb gezien. Ze komen zelfs vaak geld tekort en waardoor, omdat mensen gewoon hun dier weg pluuren Waar blijven die vrijwilligers om een hondje uit te laten bij een asiel ?????? Als elke respectloze forum gangger dat doet is het probleem opgelost.
En nu wordt ik Boos pluurop :!: :!: :!:

Mercedes

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Mercedes »

Beste Gast,

Ik denk dat U verkeerd leest,ik heb het niet over alle asiels,maar over sommige.
En U hoeft mij niet te vertellen dat als er geen asiels zouden zijn dat die arme beesten dan niets meer hebben.
Zelf heb ik 7 jaar geleden mijn hondje gered van de Vivisectie.
Als ik het hondje niet had gekocht dan hadden ze er wel proeven meegedaan :evil:
En wat betreft bewijzen,ja helaas er is geen enkel asiel die iemand toelaat met een camera,alleen als het hun uitkomt :cry:
Het spijt me dat U zich voelt aangevallen :o
Het is mijn eigen ervaring en die mag ik toch wel vertellen :o
Met vriendelijke groet,Mercedes. :wink:

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Intergast »

Mercedes en ik zeg nu je expres :twisted:

Je schrijft terdege wat anders: Helaas gebeurt het niet alleen in Amsterdam maar in elk dierenasiel

Dat zijn je eigen woorden snotneus :!: Of schrijf je onder meer synoniemen.

Wat betreft een camera toestaan om beelden te maken

Hoeveel adressen wil je hebben 10-20-30 zeg het maar.

Uiteraard voel ik me aangevallen zulke onzin schrijvers moet je wel bestrijden.

fleur

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door fleur »

Mercedes ik het bericht gevonden dat u het wel over dierenasiels heeft gezegd.U eigen woorden en wel het bericht va 21 juni tijd 01:07. Dat was u geschreven bericht.Leest u het maar eens over.Zo komt de leugen in de wereld.Dat was het -----------Fleur. :evil: :evil:

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Moos moos toch!!
Jij als dierenvriend zegt op 21 mei 18.36 dat je die hond niet wilt aanraken, met zo'n baas...en op 21 mei 19.23 dat je die hond niet wil zien!!

Wat een dierenvriend en wat een discriminatie tegenover de hond!!
Kan dat beest het helpen datie welke baas dan ook heeft??

Wel tegen elvera zo toetiepoetie doen, maar ondertussen zou je dus een hond negeren en niet aan willen raken???
Dat beestje heeft toch geen aids ofzo???

Moos de dierenvriend!! Laat me niet lachen!!!!

Je zal inderdaad wel niet bij dat assiel mogen kopen.....als je eerst wil weten wie de baas was voordat je besluit of je het beestje aanraakt of aankijkt...........fraai is dat!

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

We zullen maar zeggen goede avond door. Wil je het wel in zijn verband houden want jij bent gewoon een ordinaire naloper.Maar je leest wat je wil lezen en daar ben je slecht in altijd geweest. Maar goed .Je hebt het helemaal uit zijn verband gehaald en dat is nou zo zielig van je.!!!!! Ik kan die mailtjes maar in zijn verband.Jij bent gewoon een stalker die het niet kan laten om overal op te duiken maar ik verwachtte het wel dus geen verrassing voor mij.
Toedeloe en stalk ze doe je best DOOR!!!!!!!! :D :D :lol: :!: :arrow:

de onafhankelijke

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door de onafhankelijke »

Heeft door niet een beetje gelijk dan???????

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Stalken?
Dat lees ik al 2x van je!!

Stalken volgens de dikke vandale ; het gedurende een lange periode iemand aanhoudend lastig vallen door bij diens huis te posten, voortdurend op te bellen, hem of haar op straat te volgen en aan te spreken..............

Leer dus eerst maar eens het verschil tussen reageren op een orum waar iedereen recht op heeft, of stalken!!

Dit forem is voor iedereen, en iedereen mag lezen en reageren op wat diegene het meeste aanspreekt!!
:roll: :roll: :lol: :lol: :wink:

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Dan kom IK nu ff op voor mijn vriendin.

Dit is geen orum of forem, maar een FORUM!

Zo :!: :P

Gast

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door Gast »

Maakt niet uit, je weet wat ik bedoel, daar gat het om!
En een tikfoutje is nog altijd beter dan werkelijk domme denkfouten!
Of afgangen zoals dieren niet willen aanraken vanwege hun baas!!

Da's pas dom voor een dierenvriend!!!
Diertje kan er tenslotte niets aan doen..
:wink: :wink:

:cry: diertje huilen, diertje in het tehuis want niemand wil het diertje aaien want het baasje is niet lief, arme diertje :cry: :cry:

MR.ONZIN

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Ja Stella's Stalkers gast DOOR en velen ik lach me rot om die onzin die jullie uitkramen


Aansteker

aansteker

Re: Dierenmishandeling in Amsterdams Dierenasiel.......

Ongelezen bericht door aansteker »

He He met mijn eigen naam schrijft het makkelijker :idea:

Die stalker waar -weet ik veel over heeft- Heeft gewoon gelijk. Die snotneus wil ik wel aanpakken hoor !!!!! Hij werkt onder vele synoniemen en lijd aan een systeemdwang.

Gesloten