LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalen voor toilet tijdens carnaval

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Isabel1 »

om effe op ts in te gaan: er is een wagen en daar kun je naar het toilet. in allen eerlijkheid, ik zou dat liever ergens anders doen, maar toch.

wat dacht je zelf, dames willen toch liever op een echte wc.

isabek

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

kokka schreef:
consumentenbond schreef: De stichting de Ombudsman deed twee jaar geleden juridisch onderzoek naar de vraag of bezoekers van de V&D moesten betalen voor het toiletbezoek. Uitkomst: alleen als met een bordje wordt aangegeven dat er betaald moet worden en de bezoeker neemt plaats op de wc, is er een stilzwijgende, geldende overeenkomst. "Daar gaat het echter om openbare toiletten. Ondernemers van particuliere tenten, zoals cafés en restaurants, mogen wel geld vragen voor het gebruik van het toilet. Ze kunnen echter klanten niet verplichten daadwerkelijk te betalen", stelt een medewerkster van de Ombudsman. "Het is zeer onfatsoenlijk hiervoor geld te vragen. Je kunt niet gedwongen worden te betalen." .
Dank je wel. Ik ga het stuk opzoeken en meenemen.

angel1978
Berichten: 11083
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door angel1978 »

Erwin uit Oosterhout schreef:
kokka schreef:
consumentenbond schreef: De stichting de Ombudsman deed twee jaar geleden juridisch onderzoek naar de vraag of bezoekers van de V&D moesten betalen voor het toiletbezoek. Uitkomst: alleen als met een bordje wordt aangegeven dat er betaald moet worden en de bezoeker neemt plaats op de wc, is er een stilzwijgende, geldende overeenkomst. "Daar gaat het echter om openbare toiletten. Ondernemers van particuliere tenten, zoals cafés en restaurants, mogen wel geld vragen voor het gebruik van het toilet. Ze kunnen echter klanten niet verplichten daadwerkelijk te betalen", stelt een medewerkster van de Ombudsman. "Het is zeer onfatsoenlijk hiervoor geld te vragen. Je kunt niet gedwongen worden te betalen." .
Dank je wel. Ik ga het stuk opzoeken en meenemen.
Vooral doen. De eerstvolgende keer gaat dan het toilet op slot en is niet meer toegankelijk voor klanten..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Erwin uit Oosterhout schreef: Dank je wel. Ik ga het stuk opzoeken en meenemen.
Tjee :shock:

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door RedShy »

Met carnaval vloeit de drank vaak rijkelijk; je maakt mij niet wijs dat op zo'n moment 0.30 cent dan een probleem is. Als je 5 euro voor de hele carnaval kwijt bent, dan is het veel en anders ga je toch bij een ander plassen waar het wel gratis is?

Desondanks vind ik het van de andere kant wel belachelijk als je ergens entree betaalt of eten/drinken nuttigt en moet betalen voor de WC. Weer van de andere kant is het dan zo dat het wel schoon is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door ciske »

Desondanks vind ik het van de andere kant wel belachelijk als je ergens entree betaalt of eten/drinken nuttigt en moet betalen voor de WC.
Zo belachelijk is het niet , al die zatlappen maken er echt wel een zootje van hoor.

Trouwens als je zoveel geld voor dat domme carnaval kan uitgeven, kan dat er ook wel bij toch?

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

ik ga dit jaar verkleed als Ciske, dan zie ik er pas dom uit.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door nevermind »

Erwin uit Oosterhout schreef:ik ga dit jaar verkleed als Ciske, dan zie ik er pas dom uit.
Hoh,Hoh, grappig is anders. :mrgreen:

Betalen met carnaval is al zo oud.
Ik betaal alleen, als het toilet ook door iemand schoongemaakt wordt, en 30 cent is dan voor mij normaal.
Hogere bedragen negeer ik.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door manondoris »

ik ga als trol ! genoeg plaatjes hier te vinden over hoe dat eruit moeten komen te zien ! en i love dat domme carnaval ! dinsdag 600 euro armer maar daar heb ik dan wel van genoten :P alaaf,alaaf,alaaf :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door nevermind »

manondoris schreef:ik ga als trol ! genoeg plaatjes hier te vinden over hoe dat eruit moeten komen te zien ! en i love dat domme carnaval ! dinsdag 600 euro armer maar daar heb ik dan wel van genoten :P alaaf,alaaf,alaaf :wink:

Dan betaal je toch voor het hele dorp, waar je woont! :lol:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door manondoris »

manondoris schreef:jullie kunnen nog naar de wc !! hier gooien ze alle wc op slot omdat ze geen zin hebben in verstoppingen ,kots ,poep all over en pis tot aan je enkels :shock: een paar kroegen kun je terecht ! schoonmaken tussen door hebben ze nog nooit van gehoord dus word weer boven de pot hangen en goed richten :lol:
@ nevermind ! niet nodig ,gezellig met z,n alle erboven hangen :D

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door nevermind »

manondoris schreef:
manondoris schreef:jullie kunnen nog naar de wc !! hier gooien ze alle wc op slot omdat ze geen zin hebben in verstoppingen ,kots ,poep all over en pis tot aan je enkels :shock: een paar kroegen kun je terecht ! schoonmaken tussen door hebben ze nog nooit van gehoord dus word weer boven de pot hangen en goed richten :lol:
@ nevermind ! niet nodig ,gezellig met z,n alle erboven hangen :D

Bah, waar woon je toch!
Is trouwens jouw eigen bericht, en niet van mij. :lol:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door manondoris »

nevermind schreef:
manondoris schreef:
manondoris schreef:jullie kunnen nog naar de wc !! hier gooien ze alle wc op slot omdat ze geen zin hebben in verstoppingen ,kots ,poep all over en pis tot aan je enkels :shock: een paar kroegen kun je terecht ! schoonmaken tussen door hebben ze nog nooit van gehoord dus word weer boven de pot hangen en goed richten :lol:
@ nevermind ! niet nodig ,gezellig met z,n alle erboven hangen :D

Bah, waar woon je toch!
Is trouwens jouw eigen bericht, en niet van mij. :lol:
vies he :lol: en weet je die dagen intereseerd het me geen hol :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door ciske »

Erwin uit Oosterhout schreef:ik ga dit jaar verkleed als Ciske, dan zie ik er pas dom uit.
:lol: Prima joh ,moet je je ook gedragen als een Amsterdams straatschoffie hoor, zou dat lukken als je zat bent? :lol: :mrgreen:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door ciske »

manondoris schreef: dinsdag 600 euro armer maar daar heb ik dan wel van genoten :P alaaf,alaaf,alaaf :wink:

Jij hebt genoten??? Denk dat je niet eens weet wat je gedaan hebt :lol:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

ciske schreef:
Erwin uit Oosterhout schreef:ik ga dit jaar verkleed als Ciske, dan zie ik er pas dom uit.
:lol: Prima joh ,moet je je ook gedragen als een Amsterdams straatschoffie hoor, zou dat lukken als je zat bent? :lol: :mrgreen:
Nee, dat gaat niet lukken. Ik ben en blijf een Brabander. 8)

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

ciske schreef:
Chocomelk schreef: Ach die 50x 30 cent =1,50 euro doen het hem toch ook niet op een
avondje carnavallen ?
En als je daar een schone wc voor krijgt is het toch ook heel wat waard.

Dat valt als ze drank op hebben toch niet meer op, ze zijn dan te zat :lol:

het meeste doen ze er toch naast, mag wel 30 cent tegenover staan.
Die toiletkosten zit al in de bierprijs.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door nevermind »

Erwin uit Oosterhout schreef:
ciske schreef:
Chocomelk schreef: Ach die 50x 30 cent =1,50 euro doen het hem toch ook niet op een
avondje carnavallen ?
En als je daar een schone wc voor krijgt is het toch ook heel wat waard.

Dat valt als ze drank op hebben toch niet meer op, ze zijn dan te zat :lol:

het meeste doen ze er toch naast, mag wel 30 cent tegenover staan.
Die toiletkosten zit al in de bierprijs.

Het bier wordt in Oosterhout achter de toiletten weer opgevangen. :lol:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Binnenkort ga ik naar een restaurant en moet ik 0,30 eurocent betalen voor bestek. :D

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: Betalen voor toilet tijdens carnaval

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Het bier wordt in Oosterhout achter de toiletten weer opgevangen. :lol:[/quote]

Recycled bier mag zeker goedkoper zijn :lol:

Gesloten