LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken kopen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door thecure »

die quooker kun je net zo goed weglaten. een waterkoker werkt net zo goed en het kost nogal wat energie om het water de gehele dag op 100 graden te houden...

Dreeke72
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 feb 2013 20:23

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door Dreeke72 »

We hebben nu een boiler hot-fill (heet dat zo?) en we hebben begrepen dat we deze kunnen vervangen met een 3 in 1 quooker combi waardoor we geen boiler hoeven te plaatsen. Ook gebruikt een quooker maar 5 cent per dag om constant het water aan de kook te houden. Een waterkoker, boiler en koffieapparaat verbruiken ook stroom en deze komen dan te vervallen. Waarmee je duurder uit bent weet ik niet maar ik ben bezig dit uit te zoeken. Als iemand hier enig idee over heeft, ik hoor het graag!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »


PKRussel
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 jul 2010 11:59

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door PKRussel »

Wij hadden ook problemen om binnen ons budget te blijven. Op een gegeven ogenblik toch maar de leukigheden als stoomoven en quooker geschrapt. Aparte aannemer gevonden die de verbouwing wilde doen. Voornamelijk dat laatste scheelde erg veel geld. Via een keukenzaak de leidingen laten verleggen bleek veel duurder te zijn dan via de aannemer die wij vonden.

Dreeke72
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 feb 2013 20:23

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door Dreeke72 »

De quooker blijkt goedkoper te zijn in praktijk volgens de site dan hoe de situatie nu is dus die investering maken we! Dank voor de link :)

@PKRussel, we gaan nu ook een paar klussen in eigen beheer doen zoals het leidingwerk en electra en dat scheelt inderdaad best veel. Wel doet de aannemer al het grove werk.

En de kogel is door de kerk, we hebben getekend bij Tieleman! Bij deze betalen we waarschijnlijk wel iets meer maar de service en de manier hoe alles tot in de puntjes besproken is heeft voor ons de doorslag gegeven! Eerste week van juni gaat het dan eindelijk gebeuren! Het was nogal een uitzoekerij maar we weten nu wel precies wat we willen en mooi vinden en hebben daar onze keuken op uitgezocht en aangepast. Ik dank eenieder hier vriendelijk voor het meelezen en wellicht dat iemand in de toekomst nog iets heeft aan ons verhaal! (Als de keuken staat zal ik nog een update geven)

Fijne dag allen

TonSaevus
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 feb 2013 12:16

Re: Keuken kopen

Ongelezen bericht door TonSaevus »

Geen Falcon nemen !!! Alleen maar ellende en een zeer onvriendelijke klantenservice die alleen maar geld probeert te krijgen voor een product dat niet voldoet aan de normale eisen die je aan een fornuis van 4000 euro mag stellen. De servicetechnicus is wel aardig maar kan er ook niks aan doen. Ze verkopen gewoon rotzooi en als je ze daar op aanspreekt moet je voorrijdkosten betalen en eigen bijdrages.

Ook de leverancier Keuken kampioen laat je mooi in de steek! Eerst zeggen ze 'die komt van de AGA fabrieken en gaat minstens 15 jaar mee' als je dan na een paar jaar bij hun wil klagen over het feit dat je niet meer kunt zien (was al een keer in de garantie gerepareerd) hoe heet de oven staat zeggen ze doodleuk dat je maar kontakt opmoet nemen met de leverancier want het is hun schuld dat ze slechte spullen gemaakt hebben.

Keukenkampioen, AGA en Falcon NOOIT MEER! :evil:

Gesloten