LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet voor 6 maanden

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
siimon3
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2013 19:35

Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door siimon3 »

Hallo,

Is er nog een internetprovider die niet alleen jaarcontracten afsluit maar ook maandcontracten? Ik wil namelijk maar voor een half jaar internet.

Dankjewel.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door nevermind »

siimon3 schreef:Hallo,

Is er nog een internetprovider die niet alleen jaarcontracten afsluit maar ook maandcontracten? Ik wil namelijk maar voor een half jaar internet.

Dankjewel.

http://www.qooqle.nl/?q=internet+zonder+contract

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

siimon3 schreef:
devious schreef:Toch knap. Persoon kan zich wel hier registreren en een topic openen, maar kan niet Googelen...
Toch behoorlijk achterlijk van deze belachelijke snotaap dat je niet eens kan bedenken dat ik dat misschien wel al gedaan heb, maar alleen maar jaarcontracten kon vinden en dus maar als laatste hulpmiddel een forum te gebruiken om hulp te vragen waar forums volgens mij ook voor bedoeld zijn.

Ach joh, laat je niet gek maken door sommige betweters welke expert denken te zijn :roll:

Ik ben ook alleen jaarcontracten tegen gekomen, wellicht dat prepaid mobiel internet een optie is ?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:
siimon3 schreef:
devious schreef:Toch knap. Persoon kan zich wel hier registreren en een topic openen, maar kan niet Googelen...
Toch behoorlijk achterlijk van deze belachelijke snotaap dat je niet eens kan bedenken dat ik dat misschien wel al gedaan heb, maar alleen maar jaarcontracten kon vinden en dus maar als laatste hulpmiddel een forum te gebruiken om hulp te vragen waar forums volgens mij ook voor bedoeld zijn.

Ach joh, laat je niet gek maken door sommige betweters welke expert denken te zijn :roll:

Ik ben ook alleen jaarcontracten tegen gekomen, wellicht dat prepaid mobiel internet een optie is ?

Misschien lees je de link, welke ik voor TS heb geplaatst.

Nog eens opnieuw:

http://www.google.nl/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

nevermind schreef:
Misschien lees je de link, welke ik voor TS heb geplaatst.

Nog eens opnieuw:

http://www.google.nl/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1

Euuh jouwlinks waren voor mij toch niet relevant ?.......toch. Ik wil er liever geen gretig gebruik van maken :mrgreen:

Wel, ok toch gedaan......welke van de tig hits laat zien welke abo's er zijn ZONDER jaarcontract.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Teunbosseman schreef: Lees de eerste zin nog ff helemaal......o.a. staat daar:

Ik wil namelijk maar voor een half jaar internet.
ikke
wellicht dat prepaid mobiel internet een optie is ?

Waar is jouw advies of nuttige bijdrage ?
Ik heb die vraag gelezen, maar kan er nergens uit opmaken of het nu om mobiel internet, of een vaste verbinding voor een half jaar gaat. Knap dat jij dat wel kan.

Advies is al gegeven door nevermind dus beetje zinloos om te herhalen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door kweenie »

Harrie Kierie schreef:Ik heb die vraag gelezen, maar kan er nergens uit opmaken of het nu om mobiel internet, of een vaste verbinding voor een half jaar gaat. Knap dat jij dat wel kan.
Mobiel internet wordt volgens mij alleen door telefoonaanbieders aangeboden en niet door internetproviders. Als er specifiek naar internet providers wordtgevraagd, dan neem ik aan dat de voorkeur bij vast internet ligt.

Maar ook als dat de voorkeur heeft kan mobiel (prepaid) internet een optie zijn als het om een korte termijn gaat. Vanwege zaken als aansluitkosten etc. kan het best zijn dat je met vast internet voor een korte tijd duurder uitbent dan met mobiel internet. Dus volgens mij een prima suggestie.

Een andere optie zou kunnen zijn om toch een goedkoop jaarabonnement te nemen, als met een leuke aanbieding de kosten voor een jaar misschien lager zijn dan de kosten voor 6 maanden zonder aanbieding.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

kweenie schreef: Mobiel internet wordt volgens mij alleen door telefoonaanbieders aangeboden en niet door internetproviders. Als er specifiek naar internet providers wordtgevraagd, dan neem ik aan dat de voorkeur bij vast internet ligt.

Maar ook als dat de voorkeur heeft kan mobiel (prepaid) internet een optie zijn als het om een korte termijn gaat. Vanwege zaken als aansluitkosten etc. kan het best zijn dat je met vast internet voor een korte tijd duurder uitbent dan met mobiel internet. Dus volgens mij een prima suggestie.

Een andere optie zou kunnen zijn om toch een goedkoop jaarabonnement te nemen, als met een leuke aanbieding de kosten voor een jaar misschien lager zijn dan de kosten voor 6 maanden zonder aanbieding.
Dus even Google gebruiken?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door sjohie »

siimon3 schreef:Hallo,

Is er nog een internetprovider die niet alleen jaarcontracten afsluit maar ook maandcontracten? Ik wil namelijk maar voor een half jaar internet.

Dankjewel.
Tot een kleine 2 jaar geleden boden Alice en ik meen ook Scarlet dat, maar die merken bestaan niet meer. Dan rest denk ik alleen iets met een prepaid umts dongle als het echt 6 maanden moet zijn, of het goedkoopste jaarabonnement afnemen bij Tele2, dat kost je omgerekend over 12 maanden iets van 14,25 per maand met de huidige aanbieding van de eerste 9 maanden voor een tientje per maand. Of 28,50 per elke van je 6 maanden. Als je dat afzet tegen de kosten van zo'n prepaid umts stick, is Tele2 denk ik het goedkoopste alternatief?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik weet niet of TS een telefoon abbonement heeft (3G) en wat zijn Internet gedrag is. Begin dit jaar heb ik een weekje in een hotel gezeten zonder internet en om wat te surfen en te mailen voldeed het die week ook prima om mijn telefoon als "Hotspot" te gebruiken.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Harrie Kierie schreef:
Teunbosseman schreef: Lees de eerste zin nog ff helemaal......o.a. staat daar:

Ik wil namelijk maar voor een half jaar internet.
ikke
wellicht dat prepaid mobiel internet een optie is ?

Waar is jouw advies of nuttige bijdrage ?
Ik heb die vraag gelezen, maar kan er nergens uit opmaken of het nu om mobiel internet, of een vaste verbinding voor een half jaar gaat. Knap dat jij dat wel kan.

Advies is al gegeven door nevermind dus beetje zinloos om te herhalen.

Ik heb de vraag ook gelezen maar ik denk wat verder dan mn neus lang is. Vandaar dat mijn bijdrage een optie is welke wellicht niet aan gedacht was.

Lekker advies door een ik kan google link te geven met tig hits waarvan de gever niet eens weet welke van de tig hits te gebruiken.......eerder zinloos om dat advies te geven.

Er is ondertussen een duidelijker advies gegeven.....Blinq door devious.

Dennissop
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jun 2013 21:34

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Dennissop »

Ziggo heeft maandcontracten,echter wel in combinatie met kabel tv.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door kweenie »

devious schreef:Blinq oid is per maand/databundel..En gewoon gevonden via Google, huilebalk
Bedoel je blinq het restaurant, of de carwah, of de tandarts...?

Ik denk dat de meest praktische en voordelige oplossing is om een jaarabonnement bij bv tele2 te nemen, betaal je in totaal € 171 voor het eerste jaar, dus als je na een half jaa geen gebruik meer van kan maken heeft het je €34 per maand gekost. Als je toevallig ook tv wil, is een abo bij de kabelboer vaak een nog voordeliger optie.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

[bericht aangepast door de Moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.]

Jouw link heb ik bekeken omdat in de header geen provide naam stond. Vervolgens kom ik gewoon op een google list uit waarvan de eerste hits alleen maar abo's van minimaal 1 jaar laten zien, en dat was niet de vraag van TS.
TS heeft tevens de opmerking gemaakt, welke gemodded is maar nog wel zichtbaar is in een quote, dat die reeds had gedaan.

Dus ja, TS wilde op een presenteerblaadje aangereikt krijgen opdat deze niet kon vinden.

Wat devious schreef heb ik niet gecontroleerd, ik ga niet alle geplaatste links controleren. Voor deze keer heb ik dat wel gedaan en inderdaad zie ik geen internet contracten staan.......zo nu blij :roll:

Maar blijft dat ook jullie ( en ikzelf ) dus niet kunnen aangeven waar half jaar contracten te vinden zijn en is mijn optie om wellicht prepaid mobiel internet te gebruiken een prima suggestie.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door ciske »

is mijn optie om wellicht prepaid mobiel internet te gebruiken een prima suggestie.
Dat zal wellicht duurder zijn dan een jaar abo.


devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door devious »

Gaat weer lekker mensen.

Het heet "Bliep" en geen Blinq..solly vool de typvaut. Maar nog steeds gewoon gevindt via Goegel.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door kweenie »

Jammer dat je nu net een vergelijkingssite geeft waar je niet kunt filteren op jaarabonnement of abonnementen zonder minimale contractduur. Volgens mij kan dat bij bv. breedbandwinkel wel.

(de vraag van TS was dus niet zo heel simpel als sommige mensen willen doen voorkomen).

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

In dit topic zijn diverse berichten verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Gelieve:
- On topic blijven
- Niet chatten
- Geen ruzie maken en/of zoeken

Indien de gedragsregels opnieuw overtreden worden, zullen gepaste maatregelen getroffen worden.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Internet voor 6 maanden

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

kweenie schreef:
Jammer dat je nu net een vergelijkingssite geeft waar je niet kunt filteren op jaarabonnement of abonnementen zonder minimale contractduur. Volgens mij kan dat bij bv. breedbandwinkel wel.

(de vraag van TS was dus niet zo heel simpel als sommige mensen willen doen voorkomen).
De vraag is wel simpel. Ik geef die links ook niet om de vraag van TS te beantwoorden, maar als reactie op een post die nu is weggesnoeid.

Gesloten