LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden advies kosten en distributiekosten?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
johnny1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2013 19:46

Yarden advies kosten en distributiekosten?

Ongelezen bericht door johnny1987 »

Goeiedag

Ik Heb een kleine maand geleden mijn maandelijkse uitvaart premie omlaag laten doen, een kleine aanpassing meer niet. Ik heb hiervoor yarden gebeld. Daar werd ik door verbonden naar iemand die over de polissen gaat(dacht ik) Na een kort gesprek was alles geregeld. Ik heb voor de duidelijkheid niet om advies gevraagd.Want ik wist al wat ik wilde gaan doen.

Nu kreeg ik gister een rekening binnen van yarden. Dat ik 120 euro aan advies kosten moet gaan betalen en 75euro aan distributiekosten. Dus bij mekaar 195 euro die ik niet kan missen.

Dit werd niet van te voren door yarden of door de meneer ,die ik aan de telefoon had verteld. Ook ben ik nooit ingelicht over de bijkomende distributiekosten.Je begrijp dat ik heel erg geschrokken ben van zo een rekening. Ik voel mij hier oneerlijk behandeld.

Nu is mijn vraag; Kan dit zomaar?

En wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet John

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Yarden advies kosten en distributiekosten?

Ongelezen bericht door sjohie »

johnny1987 schreef:Goeiedag

Ik Heb een kleine maand geleden mijn maandelijkse uitvaart premie omlaag laten doen, een kleine aanpassing meer niet. Ik heb hiervoor yarden gebeld. Daar werd ik door verbonden naar iemand die over de polissen gaat(dacht ik) Na een kort gesprek was alles geregeld. Ik heb voor de duidelijkheid niet om advies gevraagd.Want ik wist al wat ik wilde gaan doen.

Nu kreeg ik gister een rekening binnen van yarden. Dat ik 120 euro aan advies kosten moet gaan betalen en 75euro aan distributiekosten. Dus bij mekaar 195 euro die ik niet kan missen.

Dit werd niet van te voren door yarden of door de meneer ,die ik aan de telefoon had verteld. Ook ben ik nooit ingelicht over de bijkomende distributiekosten.Je begrijp dat ik heel erg geschrokken ben van zo een rekening. Ik voel mij hier oneerlijk behandeld.

Nu is mijn vraag; Kan dit zomaar?

En wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet John
Ik zou om te beginnen eens vragen naar een specificatie, ze kunnen inderdaad niet met droge ogen 120 euro vragen voor 1 telefoongesprek lijkt me. Aan de andere kant, als ze aan de achterkant allerlei dingen moeten veranderen etc, kan het een ander verhaal zijn. Maar dan nog behoren ze dit in mijn ogen van te voren duidelijk te maken, al was het maar indicatief.

Webcare Yarden
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2012 10:36

Re: Yarden advies kosten en distributiekosten?

Ongelezen bericht door Webcare Yarden »

Goedemiddag,

Als het goed is, is de klacht inmiddels opgelost door mijn collega. Mocht dit anders zijn dan hoor ik dat graag. U kunt dan contact opnemen via [email protected].

Met vriendelijke groet,
Webcare Yarden ^KP

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Yarden advies kosten en distributiekosten?

Ongelezen bericht door Prolix »

Webcare Yarden schreef:Als het goed is, is de klacht inmiddels opgelost door mijn collega.
Goede interne communicatie daar. Waarom niet eerst zeker weten en daarna pas hier posten? Nee, laten we gewoon lekker een paar roddels de wereld in sturen...

Gesloten