LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Vanaf het voorjaar is het drama met Ziggo tv bij ons.

Zeker eens per maand gaat hij eruit in de nacht om te repareren,echter het is nog niet ogelost.

steeds rare blokken op de tv ,of helemaal niet ,irritatie allom met Ziggi.

Nu is er al een week een EMAIL storing ,kunnen niet ontvangen en versuren

,dus ik was wachtwoord kwijt omdat ik steeds het vakje met wachtwoorden kreeg ,had ik beter niet kunnen doen ,maar wist niet van de storing.

Gebeld met ziggo ,ik zou binnen 3 dagen nieuwe code krijgen,moet nog komen.

Toen moest je maar via webmail ziggo ,doet het ook niet meer,het is drama,al een week ,en heb ze net gebeld ,hoelang nog???



Dat weten ze natuurlijk niet,je hebt ook steeds een andere medewerker ,geen zegt hetzelfde,maar wat er loos is weet men ook niet ,dus ja wanneer kan ik mijn mail weer binnen halen ,het is heel lastig ,daar wij ook finaciele mails krijgen.

Zit ca 34 jaar bij deze Povider,begon met Casema,toen Wanadoo,en nu Ziggo,en Hopeloos.

Waar kan je het beste heen ,want dit zijn wij zat ,we hebben heel pakket bij hen,maar hier word je niet vrolijk van :evil:

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door eleven »

Toen moest je maar via webmail ziggo ,doet het ook niet meer,het is drama,al een week ,en heb ze net gebeld ,hoelang nog???
Webmail werkt alleen, als je ook een geldig wachtwoord hebt, wat blijkbaar niet zo is.
Ik versta niet, dat jou wachtwoord kwijt is, omdat de e-mail server niet werkt?
Nu is er al een week een EMAIL storing ,kunnen niet ontvangen en versuren,dat melde ze niet,dus ik was wachtwoord kwijt.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Mijn schoonzoon wist oude wachtwoord,stond in pc ,maar doet het nu niet meer ,wij zijn afhankelijk van onze schoonzoon ,omdat wij dit gewoon niet snappe dan de code en technish.

Maar nu dus niets meer,en dat is lastig ,maar ook al met die tv steeds gek word je van de blokken

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door eleven »

sombody schreef:Mijn schoonzoon wist oude wachtwoord,stond in pc ,maar doet het nu niet meer ,wij zijn afhankelijk van onze schoonzoon ,omdat wij dit gewoon niet snappe dan de code en technish.

Maar nu dus niets meer,en dat is lastig ,maar ook al met die tv steeds gek word je van de blokken
Als jullie het niet snappen, dan is het inderdaad het werk van jullie schoonzoon.
Laat hem telefonisch contact met de klantenservice 1200 gratis opnemen en stap voor stap met de medewerker de problemen uitzoeken.
Als jullie atechnisch zijn, zou ikzelf niet met Ziggo bellen, want dan verstaan jullie het niet.
succes met de oplossing

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Dat had hij dus gedaan en die kwam met webmail ,en nu is het nog niet opgelost ,en net te horen gekregen,men weet niet hoe lang het nog gaat duren.

Wij willen overstappen ,maar wat is een goede ,allen zullen wat hebben ,maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,anders had ik nooit 34 jaar bij deze provider gezeten.

Weet dit goed om dat mijn dochter 1 jaar was dat de kabels in de muur toen nog kwamen,en die is nu 35,maar het is echt om gek van te worden,tv is het grootse natuurlijk ,dit nu bijzaak ,maar erg irritant.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door eleven »

Dat had hij dus gedaan en die kwam met webmail ,en nu is het nog niet opgelost ,en net te horen gekregen,men weet niet hoe lang het nog gaat duren.

Dus weet men, wat het is , maar niet hoelang het duurt om dit op te lossen.
Dan moet je inderdaad wachten tot het opgelost is.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Ze zeggen niet te weten wat het is ,en tevens niet te weten hoe lang het duurt.

Dus het is inderdaad afwachten ,maar frustratie gaat als je al een heel jaar met provider storing op storing hebt,afvragend ,wat is er aan de hand hier.

Weet dat een grote kast van Ziggo hier om de hoek staat,dus waarschijnlijk dikke pech.

maar gaan wel weg,ben wel benieuwd of iemand een aanbeveling heeft wat een goede provider is.

We horen en zien natuurlijk ook gekke dingen over provider`s,dus willen op zo goed als zeker.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door Prolix »

sombody schreef:...anders had ik nooit 34 jaar bij deze provider gezeten....
da's knap... Internet via de kabel is er pas sinds 1997, in 1996 kwam Internet Explorer..Daarvoor hadden we monochrome beeldschermen. En
...Op 16 mei 2008 werd de fusie afgerond. Sindsdien werken de bedrijven onder één naam, Ziggo...bron

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Ja internet via de kabel ,maar de tv vanaf 1979,had het over de kabel van de tv .

Dus u heeft gelijk dat die later kwam ,maar ging ook de grond in ,de andere zat in de muur.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door eleven »

Prolix schreef:
sombody schreef:...anders had ik nooit 34 jaar bij deze provider gezeten....
da's knap... Internet via de kabel is er pas sinds 1997, in 1996 kwam Internet Explorer..Daarvoor hadden we monochrome beeldschermen. En
...Op 16 mei 2008 werd de fusie afgerond. Sindsdien werken de bedrijven onder één naam, Ziggo...bron
Ik ben er ook ingetrapt. :oops:
Inderdaad beter opletten, wat bepaalde personen voor een doel hebben. :lol:

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door sombody »

Ja die moeten er ook zijn,en als de lol er is ,top toch!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door bprosman »

Via "Mijn Ziggo" inloggen en je wachtwoord resetten. Of mis ik nu iets?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef: Of mis ik nu iets?
:lol:
Vast wel .

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door ciske »

Schoonzoon is blijkbaar ook niet zo bijdehand.
Die lijkt vast onvoorstelbaar veel op jou :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo,DRAMA!!! Al ruim half jaar CHAOS

Ongelezen bericht door ciske »

Nee hoor, op jou :lol:

Gesloten