LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

Denise,

Deze dame hete eerst Glitter-Fshion Spijkenisse zoals je leest,het is niet voor niets dat zij geen keurmerk heeft op haar website http://www.Diva-Design.nl,je moet overmaken per overshrijving zonder naam of iets.

Overigens zag ik dat deze website niet te vinden is nu,maar toch,heb aangifte gedaan ,heb diverse mailwisselingen met deze [persoonsgegevens verwijderd door Moderator] want daar zit zij ,voor mij is het bijna 2 jaar gelden dat ik kocht ,betaalde en nu nog moet ontvangen,het is al de zoveelste naam van de dame en nu komt ze dan uit het Buitenland,dat is misleiding.

Marktplaats is het handigst voor haar waarschijnlijk,heeft ooit een gastenboek gestaan op haar oude site Glitter Fashion Spijkenisse,heel veel mensen zijn opgelicht ,maar voor een bedrag als sommige kwa schoenen en kinderkleding word geen aangifte gedaan,Helaas.

Maar goed dat u niet het risico genomen heeft,want ik heb genoeg gezien en in mijn maling ,heb ze nog allen inclusief de aangifte,maling is list en bedrog.

karel747
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2014 17:22

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door karel747 »

Ze is nog steeds aktief alleen nu onder de naam diva ladies.
Het wordt toch eens tijd dat zo iemand eens gestopt wordt niet? en marktplaats reageert ook al niet op waarschuwingsmails van bezoekers!!

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Diva-design.nl nu DIVA LADIES ,/BU,ITALY,ROTTERDAM/marktp

Ongelezen bericht door sombody »

karel747 schreef:Ze is nog steeds aktief alleen nu onder de naam diva ladies.
Het wordt toch eens tijd dat zo iemand eens gestopt wordt niet? en marktplaats reageert ook al niet op waarschuwingsmails van bezoekers!!
Karel ik zag het net,elke keer verandert deze dame uit Spijnisse haar naam ,heb een hele lijst ,maar politie weet het maar dit is een geraffineerde tante.

Wanneer inderdaad word zij gestopt ,en hoeveel zijn weer gedupeerd?

Anders verander je de naam niet telkens ook zou ik zo zeggen al je niets te verberge hebt.

Doet allen aangifte al is het bedrag nog zo klein en haar collectie is nu 2014,vele spullen op MP ,gaan mee met het jaartal ,dus het is al een paar jaar collectie nieuw,nee hoor staat al 3 jaar zelfde spullen op.

Gesloten