LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelline Nijmegen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Bernard2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:02

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door Bernard2 »

Heb 12 januari 2013 meubels besteld bij mooi wonen een komplete inboedel alles bijna geleverd gehad op de tafel na de geleverde spullen waren alleen kapot hadden schade de stoelen lieten de stenen los en de naden bij de banken zat geen schroefdraad om de poten vast gedraaid en ben terug gegaan en tot op heden 10 maart 2014 zijn de problemen nog niet op gelost ze verschuilen zich steeds achter de leveranciers ze willen ze ook niet in me kaar zetten als je er om vraagt ze leveren dan betalen en later kunnen ze nog wel een monteurtje regelen maar die werkt daar niet dus wat kapot is kan hij ook niet mee terug nemen oplichters zijn het. Grootste tip koop nooit bij mooi wonen

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door crazyme »

Bernard2 schreef:Heb 12 januari 2013 meubels besteld bij mooi wonen een komplete inboedel alles bijna geleverd gehad op de tafel na de geleverde spullen waren alleen kapot hadden schade de stoelen lieten de stenen los en de naden bij de banken zat geen schroefdraad om de poten vast gedraaid en ben terug gegaan en tot op heden 10 maart 2014 zijn de problemen nog niet op gelost ze verschuilen zich steeds achter de leveranciers ze willen ze ook niet in me kaar zetten als je er om vraagt ze leveren dan betalen en later kunnen ze nog wel een monteurtje regelen maar die werkt daar niet dus wat kapot is kan hij ook niet mee terug nemen oplichters zijn het. Grootste tip koop nooit bij mooi wonen
Ik heb ook een tip: gebruik leestekens...

Bernard2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2014 20:02

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door Bernard2 »

Tip voor jou weet dat niet maar boodschap is duidelijk en daar gaat het om

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door bokkel »

Bernard2 schreef:Tip voor jou weet dat niet maar boodschap is duidelijk en daar gaat het om
Neen, de boodschap is zeker niet duidelijk. Ik begrijp het ook niet. Wat is nou het probleem en wat heb je gedaan om het opgelost te krijgen? En zie, interpunctie-gebruik maken het verhaal leesbaar..

Joshual
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2014 11:43

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door Joshual »

Ik heb april 2013 een complete woonkamer besteld bij Mooi wonen Nijmegen met 3 jaar garantie.
Deze is juni 2013 geleverd als bouwpakket (hier wist ik van, Ik heb er zelf voor gekozen geen monteur te betalen)
Bij levering bleek er een poot van het bankstel afgebroken te zijn, de bezorger heeft deze toen als tijdelijke oplossing op een ander punt bevestigd.
Bij het uitpakken en in elkaar zetten van de overige meubels kwam ik er achter dat de kolompoot van de eettafel beschadigd was en dat de schroefgaten van de poten van de salontafel niet overeenkwamen met de gaten in de tafel zelf.
De poten konden dus niet zondermeer bevestigd worden.
Tevens was er bij 1 van de poten iets afgebroken.

Ik heb direct van alles een foto gemaakt en telefonisch contact gezocht met Mooi Wonen.
Deze vroeg mij de foto's te mailen, wat ik heb gedaan.

Ik ben vandaag precies een jaar bezig om onbeschadigde mebubels in huis te krijgen, maar telkens hebben ze weer een ander verhaal.

De ene keer is er geen bezorger in de buurt, de andere keer hebben ze nieuwe onderdelen ontvangen, maar zijn deze beschadigd en moeten dus opnieuw besteld worden.
Ik mag van hen ook naar Nijmegen rijden en zelf in de showroom de meubels om komen wisselen, maar de kosten die ik dan maak (brandstof, huur aanhangwagen enz) willen ze niet vergoeden.

Over de bank blijven ze zeggen dat ze daar niets aan kunnen doen en dat de poot nu toch ook goed zit.
Ik ben het hier niet mee eens , want de poot zit op een plaats waar deze niet hoort te zitten.

Al met al kan ik na veel mail en telefooncontact nog steeds niet tot een correcte oplossing komen met dit bedrijf.
Ik zit echt met de handen in het haar en weet even niet wat ik verder kan doen om dit geregeld te krijgen, wie kan mij een goede tip geven wat nu verder te doen?

Ik zit zelf te denken aan DAS inschakelen, maar ik weet niet of ik die gemaakte kosten ook op Mooi Wonen kan verhalen, of dat ik die bij voornaat al zelf kwijt ben.

Met Vriendelijke Groet,

Joshua

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door crazyme »

Even praktisch: je kunt het probleem oplossen maar dat zit vast op het regelen van een aanhanger en brandstofkosten.

Dan begrijp ik niet waarom je met je handen in het haar blijft zitten....

Joshual
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2014 11:43

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door Joshual »

Mogelijk was ik niet helemaal duidelijk in mijn verhaal.
Ik kan het probleem deels oplossen.
Ik kan op eigen kosten de salontafel en kolompoot van de eettafel omruilen.
De afgebroken poot van de bank willen ze niets aan doen, dus dat gedeelte is nog steeds niet opgelost / op te lossen.

Daarbij vind ik niet dat ik als klant kosten zou moeten maken om iets vervangen te krijgen wat defect geleverd is.
Was het gaandeweg kapot gegaan dan zou ik er wellicht anders over denken, maar ze hebben spullen geleverd die niet in orde waren en daar zit voor mij het probleem.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door crazyme »

Het is inderdaad niet de juiste gang van zaken. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat dit voor u wordt opgelost met zo min mogelijk overlast. Dit topic maakt wel duidelijk dat u geen wonderen mag verwachten van deze winkel...

U zou naar de rechter kunnen om uw gelijk te halen, maar dat lijkt mij geen praktische oplossing.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het meest praktische is het om een aanhangwagentje te regelen en met het zaakje terug te gaan naar de winkel en daar als een kerel de zaken te regelen in plaats van passief af te wachten in je huiskamer.

Joshual
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2014 11:43

Re: Meubelline Nijmegen

Ongelezen bericht door Joshual »

Ik kan best een aanhanger regelen, salontafel en eettafel inladen een naar Nijmegen rijden, maar daar is niet het hele probleem mee opgelost.
Die afgebroken poot van mijn bank willen ze niets aan doen, omdat ze zeggen dat ik die poot maar elders moet bevestigen, of bevestigd laten waar hij door de bezorger als noodoplossing is neergezet.
Ik heb gewoon het liefst dat alles (in 1 keer) word opgelost.
Heb er al heel wat telefoon en mailcontacten achter de rug, maar tot op heden geen oplossing, vandaar mijn vraag om advies.

Zeker ook omdat ik niet de enige ben met dit soort problemen, dus wellicht dat iemand anders het al op kan lossen en mij van advies kan voorzien.

Gesloten