LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Juichpak

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jerpauw
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Jerpauw »

mh73 schreef:Voor wie graag een juichpak wil, er staan 414 advertenties op MP. Wat mij betreft een actie die vooral voor de profiteurs een succes is. Jammer hoor.
zijn 100.000 pakken in de verkoop gegaan, staat 414 adv op mp. nou nou.

ik heb ze nog niet op mp staan, kan zijn dat een collega er eentje wil hebben die gaat voor.
:D Dus zo'n slecht mens ben ik nog niet.

Jerpauw
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Jerpauw »

Mensen die geen 10,- euro kunnen missen, moeten ook geen 10,- euro uitgeven aan zo'n totaal overbodig, afzichtelijk flutpak.

Het grappige is dat de mensen die hoge biedingen doen op MP waarschijnlijk dezelfde mensen zijn die hierna komen klagen dat de huur te hoog is, de ziektekostenpremie te hoog en dat zij geen betalingsregeling bij de energieleverancier krijgen.[/quote]

jij slaat de spijker op de kop, Vogels !

ben het helemaal eens met je,

als ik die pakken niet kwijtraak is het mijn fout en moet ik niet zeuren, maar ik heb wel 150 euro boodschappen gehaald bij jumbo en netjes 9,95 per pak overgemaakt. en ik vind mijn huur veel te hoog dat dan weer wel :-)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

Jerpauw schreef:Mocht het zo zijn dat ik ze niet kwijtraak, dan gebruik ik het thuis om voor *** te lopen, met de gordijnen dicht. No problem.
Wel leuk die haters op het forum.
Je kan ook nog even naar de PLUS, kun je je pakken met veren nog meer opleuken. Daar krijg je voor €10,00 2 veren, een met een zuignap en een met een gaatje. Om te gieren, zou Joling zeggen. (Doet ie ook, hij maakt niet voor niets reclame). :lol: P.S. Waarom met de gordijnen dicht: gun een ander ook een lolletje.

Jerpauw
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Jerpauw »

Sorry Ternormin, ik heb ook zo mijn grenzen.

:-)

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door hawkwind »

Gezien de wedstrijd van gisteren , valt er straks bitter weinig te juichen.
Dhr. van Gaal zal er wel voor zorgen dat wij door zijn onmetelijke wijsheid alle wedstrijden wel zullen verliezen , misschien een zwaarbevochten gelijkspel tegen de Aussies.
Deze griezel gaat ook nog eens 22.000 euro per dag bij Man United verdienen.
De beste man is bij de Josti band beter op ze'n plaats , natuurlijk wel op de achtergrond met een triangel.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door ciske »

hawkwind schreef:Gezien de wedstrijd van gisteren , valt er straks bitter weinig te juichen.
Dhr. van Gaal zal er wel voor zorgen dat wij door zijn onmetelijke wijsheid alle wedstrijden wel zullen verliezen , misschien een zwaarbevochten gelijkspel tegen de Aussies.
Deze griezel gaat ook nog eens 22.000 euro per dag bij Man United verdienen.
De beste man is bij de Josti band beter op ze'n plaats , natuurlijk wel op de achtergrond met een triangel.

Glazen bol? :lol: Dat Nederland geen kampioen wordt , is overduidelijk , maar hoever ze komen dus niet.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef: Glazen bol? :lol: Dat Nederland geen kampioen wordt , is overduidelijk , maar hoever ze komen dus niet.
Nou ja, voorpret is voor de voetballiefhebbers/sters toch ook leuk. Zal mij worst wezen hoever of dichtbij (?) ze komen. Winnen? No way, zegt de leek hier :lol: Dat ding is rond, net als die glazen bol.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

ciske schreef: Dat Nederland geen kampioen wordt , is overduidelijk , maar hoever ze komen dus niet.
Tuurlijk is dat wel duidelijk,ze leggen er na de eerste ronde uit :wink:
hawkwind schreef:Dhr. van Gaal zal er wel voor zorgen dat wij door zijn onmetelijke wijsheid alle wedstrijden wel zullen verliezen , misschien een zwaarbevochten gelijkspel tegen de Aussies.
Dat doet van Gaal niet,maar die 11 zielepieten op het veld die bij het minste of geringste al huilend op de grond gaan liggen en om hun mammie piepen.
Want stel je voor dat ze moeten werken voor hun al te hoge salaris zeg,nee dat is echt teveel voor die verwende nestjes.
hawkwind schreef:De beste man is bij de Josti band beter op ze'n plaats , natuurlijk wel op de achtergrond met een triangel.
Leuk dat je dat zegt,je weet dat van Gaal 1 van de supporters en sponsers is van de Jostiband is en dat als hij de tijd heeft zoveel mogelijk ook bij het G voetbal aanwezig is om ze steun te geven.
Dat ze maar hoeven te vragen en hij belangeloos tijd voor ze vrijmaakt.
En dat als je gewoon op een normale manier met hem een gesprek voert hij alle tijd voor je heeft en ook naar je luistert.
Ik wel namelijk,aangezien ik de plezierige ervaring heb gehad om een paar keer meneer van Gaal te ontmoeten en gezien heb hoe hij zonder enige aarzeling op de grond ging zitten bij de verstandelijk gehandicapten kinderen en een spel mee ging doen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door ciske »

Tuurlijk is dat wel duidelijk,ze leggen er na de eerste ronde uit :wink:
Afwachten :lol:
Dat doet van Gaal niet,maar die 11 zielepieten op het veld die bij het minste of geringste al huilend op de grond gaan liggen
juist , er komt weer een boel komedie op de buis :lol:

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

gilas schreef: Dat doet van Gaal niet,maar die 11 zielepieten op het veld die bij het minste of geringste al huilend op de grond gaan liggen en om hun mammie piepen.
Want stel je voor dat ze moeten werken voor hun al te hoge salaris zeg,nee dat is echt teveel voor die verwende nestjes.
Van juichpak naar ballenbak dus.

Wat een land, wat een land. :(

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door eleven »

witte angora schreef:
gilas schreef: Dat doet van Gaal niet,maar die 11 zielepieten op het veld die bij het minste of geringste al huilend op de grond gaan liggen en om hun mammie piepen.
Want stel je voor dat ze moeten werken voor hun al te hoge salaris zeg,nee dat is echt teveel voor die verwende nestjes.
Van juichpak naar ballenbak dus.

Wat een land, wat een land. :(
Van Jumbo Juichpak naar kletscorner. :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

eleven schreef: Van Jumbo Juichpak naar kletscorner. :mrgreen:
Ik dacht al: waar blijft ie :mrgreen: Je weet waar de knop zit, toch?.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door eleven »

tenormin schreef:
eleven schreef: Van Jumbo Juichpak naar kletscorner. :mrgreen:
Ik dacht al: waar blijft ie :mrgreen: Je weet waar de knop zit, toch?.
Je denkt te veel. :lol:
Als jij steeds berichten met OT. schrijft, mag ik ook bij een grapje aansluiten, of niet TOCH.
Het melden laat ik aan jou over.toch.
Zielig om de oude dag zo te slijten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

eleven schreef:[Je denkt te veel. :lol:


Goh, da's een compliment, nummer 11 (geen idee wie dat rugnummer heeft :lol: ). En als je mijn bijdrage off topic leest: ik zou zeggen: doe je oogjes eens open en vis mij niet alleen uit die vijver!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ eleven

Was niet mijn intentie corner van te maken..

@ vogels en de rest becoelde ,met die 10 euro ,sommige gaan nooooit naar jumbo halen nu wat boodschapjes om elke keer de 10 euro te halen,hebben ze eindelijk vijf zegels :lol: uitverkocht..

Buuv wilde er ook een,ik zeg als pyama :lol:
Echt ga echt niet naast iemand lopen met pak aan.nou zijn nog wel petten,@ pauw als je die nou ook koopt dan heb je setje :lol:

Nee actie plus vind ik niet leuk joling ook niet erin eerlijk gezegd
tot nu toe appie leukst,al hou ik de hamsters niet zelf,voor kindjes...maar is wel grappig..

En eleven jij mag net zo goed grapjes maken als ieder ander..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wat een drama hier zeg over die pakken, laat die mensen toch blij zijn met
hun pak.
Ikzelf heb het niet besteld omdat ik nooit bij Jumbo kom en ga er niet extra daar voor
boodschappen doen, mede ook omdat ik geen echte voetbalfan ben.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Chocomelk schreef:Wat een drama hier zeg over die pakken, laat die mensen toch blij zijn met
hun pak.
Ikzelf heb het niet besteld omdat ik nooit bij Jumbo kom en ga er niet extra daar voor
boodschappen doen, mede ook omdat ik geen echte voetbalfan ben.
Jaidd heb ik ook gezegd ,als iemand leuk vind prima!!
Geld voor alles,mij zie je er niet mee,maar iemand anders prima...

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

Chocomelk schreef:Wat een drama hier zeg over die pakken, laat die mensen toch blij zijn met
hun pak.
Ik ben heel erg blij dat er mensen blij zijn met dat pak en ik ben helemaal blij als ik mensen zie lopen in dat pak want dan kom ik niet meer bij van het lachen.
Vooral als je degene ziet die ook nog eens van die Plus veren erbij dragen.

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach ja, carnaval valt wat laat dit jaar. Of is dit nu een voorproefje van het carnaval van volgend jaar?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben heel erg blij dat er mensen blij zijn met dat pak en ik ben helemaal blij als ik mensen zie lopen in dat pak want dan kom ik niet meer bij van het lachen
:lol: :lol: Ze zijn ook ronduit afschuwelijk, maar goed als mensen zich daar gelukkig mee voelen :lol:
Bij ons bij de Jumbo staat , pakken uitverkocht met een groot bord.

Gesloten