LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag over aangifte

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door De Econometrist »

harryboer schreef:Dit was natuurlijk voor De Econometrist bedoeld, foutje mijnerzijds, ik hoop dan ook dat de Econometrist dit begrepen heeft ?.
Nou, ik denk eigenlijk dat begrijpend lezen jouw sterkste kant niet is. Lees het openingsbericht nóg maar eens. Je advies snijdt trouwens ook weinig hout...

harryboer
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:37

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door harryboer »

Sorry.
Laatst gewijzigd door harryboer op 07 feb 2015 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door De Econometrist »

harryboer schreef:als ik u bericht en uw vraag goed lees dan kan ik daaruit opmaken
Als je nou eerst eens begin met zo goed te lezen dat je ziet dat het mijn bericht en mijn vraag helemaal niet is, en dan pas iets daaruit gaat proberen op te maken, dan kan ik je aanraden om daarna ook het tutoyeren in overweging te nemen zodat je de u/uw fouten niet meer hoeft te maken...

Femmiej
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 dec 2010 22:20

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door Femmiej »

Ze heeft het te horen gekregen en gelukkig valt het allemaal mee! :)

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door VioletPrue »

harryboer schreef:Ik raad u wel aan om uw vrouw te begeleiden en eventueel het gesprek op uw handy op te nemen, dit zou ik wel doen,en nou bedoel ik mij zelf, zonder dat iemand dit merkt, telefoon op tafel leggen of iets derg: Dan hoeft u naderhand niet te wellessen en te niettessen.
Tuurlijk, zonder toestemming een gesprek opnemen mag helemaal niet. Moet je het zeker op een politiebureau proberen en dit gesprek later gaan gebruiken in een gesprek met een agent.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Vraag over aangifte

Ongelezen bericht door dhc »

Femmiej schreef:Ze heeft het te horen gekregen en gelukkig valt het allemaal mee! :)
En da's alles wat utemelden heeft? Wel erg summier! Was ze verdachte, wat is er gebeurd, wat is de reactie van de politie?

Gesloten