LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RADAR/TROS-lidmaatschap.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Rots92
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2008 11:01

RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door Rots92 »

In 2013 ben ik lid geworden van RADAR/TROS:
Lidmaatschap € 10,- per jaar {inclusief 6 keer per jaar gratis RADAR+)
In 2014 € 10,- betaald, maar in 2015 is het lidmaatschap plotseling € 15,- geworden, dat is een verhoging van 50 %!
Ik denk dat het RADAR/TROS lidmaatschap is omgezet in een 'abonnement RADAR+' en dat vind ik niet eerlijk, of heb ik deze 'wijziging' gemist?

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door aerox »

Koude douche voor Radar!! Wat een stelletje oplichters door de prijs 50% omgooi te gooien! Zeker om dat extreem hoge salaris van Antoinette Hertsenberg te betalen...

alfatrion
Berichten: 21915
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je het er mee oneens bent dan kun je het abonnements opzeggen en het geld laten storneren door de bank.

Rots92
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2008 11:01

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door Rots92 »

Bedankt voor de reacties:

Het stond er zo mooi:

@
Steun RADAR:
Ontvang RADAR+ 6 keer gratis bij een RADAR/TROS-lidmaatschap voor € 10 per jaar.

Ik ben lid geworden om RADAR te steunen, want anders zou het programma misschien wel verdwijnen en dat wil toch niemand.
Maar het begint op een abonnement RADAR+ te lijken en dat vind ik niet eerlijk, of is het wel eerlijk?
Het zou een mooie 'prijspakker' zijn voor dat andere programma!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarom zou je lid worden, dit forum is gratis, het programma op TV kijken is gratis en de programmamakers krijgen gratis geld van de NPO dus indirect ook weer van ons. Het "vrolijke lifestylemagazine" Radar+ hoef ik niet, papier is iets voor 1995.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door henk51 »

Was dacht ik al prijspakker van de week in kassa.

Ze hebben het gebouw van de Wereld Omroep overgenomen samen met de Avro en voor heel, heel veel geld verbouwd, ze moeten het geld toch ergens vandaan gaan halen.
Ze krijgen minder geld van het rijk dus dan maar van de leden.



gr Henk

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: RADAR/TROS-lidmaatschap.

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik "steun" Max; zij hebben de prijs niet verhoogd. Kan ook niet als je iemand steunt, toch? Vind 50% verhoging best veel, dus zou het maar opzeggen. Wel ben ik lid van de AVRO, waarvoor ik in ruil dan de "bode" ontvang. Die is volgens mij niet in prijs verhoogd, zou ik ff moeten nakijken. (Jaarbetaling).

Gesloten