LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Magnetron blijft doorgaan bij openen deur?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Magnetron blijft doorgaan bij openen deur?

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef:Het is normaal voor magnetrons om geluid te blijven maken, naar mijn weten. Als de golven uit zijn is het dan toch gewoon goed?
Heb dan kennelijk een foute magnetron: zodra de bliep gaat en ik de deur open valt er een doodse stilte. Ga me nu afvragen of het aan mijn magnetron ligt dat ie, uit, geen geluid meer maakt en ook niet blijft draaien. Nee, ik heb wel de goede: uit is uit, lampje gaat uit wanneer je deurtje dichtdoet. Wat een stom verhaal over een magnetron trouwens. (En dat lampje in de koelkast gaat ook uit als je de deur dichtdoet :mrgreen: ).

Moneyman
Berichten: 30123
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Magnetron blijft doorgaan bij openen deur?

Ongelezen bericht door Moneyman »

't Verschilt gewoon per magnetron. Ingebouwde magnetrons hebben een ander koelsysteem dan vrijstaande.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Magnetron blijft doorgaan bij openen deur?

Ongelezen bericht door F.van Holten »

gezondheid schreef:Gebeld met Bosch, alles blijft aan maar de electrische golven gaan gelukkig uit. Daar zal uiteraard wel een beveiliging opzitten. Maar om het helemaal veilig te hebben doe ik 'm liever uit en dan openen.

Gelukkig ook weer opgelost, en morgen gezond weer op :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Magnetron blijft doorgaan bij openen deur?

Ongelezen bericht door tenormin »

F.van Holten schreef: Gelukkig ook weer opgelost, en morgen gezond weer op :wink:
Was het maar waar dat de dame met deze woorden weer zo nu en dan terug kwam op de buis. En dan geen onderwerp over magnetrons. Weet wel zeker dat "gezondheid" morgen gezond weer opstaat, nou ja...

Gesloten