LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Beste postcodeloterij, heel hatelijk bedankt voor het ongeldig verklaren van deze tickets, Heel hatelijk bedankt voor het voor niets rijden naar de Efteling! [Grof taalgebruik verwijderd door de Moderator] Een geluk heb ik en dat is dat ik niet meedoe aan de postcodeloterij! HATELIJK BEDANKT!

Afbeelding

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mercvrivs »

ps het hoe en waarom deze tickets door de postcodeloterij ongeldig verklaard zijn,geen idee!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door sjohie »

mercvrivs schreef:Beste postcodeloterij, heel hatelijk bedankt voor het ongeldig verklaren van deze tickets, Heel hatelijk bedankt voor het voor niets rijden naar de Efteling! [Grof taalgebruik verwijderd door de Moderator] Een geluk heb ik en dat is dat ik niet meedoe aan de postcodeloterij! HATELIJK BEDANKT!

Afbeelding
Waarschijnlijk zit daar dan ook de reden voor het ongeldig verklaren in? Die kaarten zijn namelijk een prijs, die is gevallen op/binnen een bepaalde postcode. Het zijn dus kaarten die jij, omdat je niet meespeelt, niet in bezit zou moeten kunnen hebben. Mogelijk dat het een niet overdraagbare prijs was, en ze er achter zijn gekomen dat ermee gerotzooid is?

mh73

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik lees op internet dat ze overdraagbaar zijn. Mogelijk heeft TS de tickets van iemand overgenomen? En misschien waren ze al gebruikt? En probeerde de verkoper nog een slaatje eruit te slaan door ze dan ook nog te verkopen?

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Het blijft koffiedik kijken over het hoe of wat of waarom.Feit is dat mijn dag verknald is...
Laatst gewijzigd door mercvrivs op 21 jun 2015 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Niet op marktplaats gekocht,maar gehad van een familielid die zelf meespeelt met de postcodeloterij...

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Deze kaarten werden gewonnen in een bepaald postcodegebied,maar voor de uitleg zouden we denk ik
bij de postcodeloterij moeten zijn...Efteling vroeg overigens niet daar een id ofzo

mh73

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mh73 »

vogels schreef:
mh73 schreef:Ik lees op internet dat ze overdraagbaar zijn.
Heb je een link toevallig?
Ik ga even kijken of ik het nog terug kan vinden.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Maar ik neem aan dat je bij de ingang toch een verklaring hebt gevraagd? Wat zei men daar dan? Echt alleen "de tickets zijn niet geldig"?

mh73

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mh73 »

De Postcode loterij zal dat zelf niet bekend maken, maar ik lees op diverse fora dat de kaarten overdraagbaar zijn. Niet officieel dus en het zou zomaar niet juist kunnen zijn. Je moet inloggen en een code invoeren, dan kan je de tickets uitprinten. Ik vermoed dus een gebruikte code.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik weet nog dat ik kaartjes won beekse bergen,wat ze vroegen was legitimatie( op naam stonden ze) en postcode dat was het..maar had er vier en twee nodig,twee weggeven en geen problemen...( stonden op naa dwz een brief zat erbij die wilde ze zienen vroegen gelijk postcode ter controle denk ik?)

Ik zou tovh bij efteling reden vragen...

mh73

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mh73 »

Punt is wel dat de postcodeloterij hier maar even zwart gemaakt wordt, terwijl TS geen idee heeft van het hoe en waarom.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door 16again »

mh73 schreef:Punt is wel dat de postcodeloterij hier maar even zwart gemaakt wordt, terwijl TS geen idee heeft van het hoe en waarom.
Het was toch een prijs van die loterij die waardeloos bleek? Logisch dat dit geen warme douche oplevert.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door sjohie »

16again schreef:
mh73 schreef:Punt is wel dat de postcodeloterij hier maar even zwart gemaakt wordt, terwijl TS geen idee heeft van het hoe en waarom.
Het was toch een prijs van die loterij die waardeloos bleek? Logisch dat dit geen warme douche oplevert.
Tsja, TS schrijft zelf dat er niet meegespeeld wordt in de betreffende loterij, dus het is om te beginnen al niet zijn/haar eigen gewonnen prijs. :wink:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door puma73 »

16again schreef:
mh73 schreef:Punt is wel dat de postcodeloterij hier maar even zwart gemaakt wordt, terwijl TS geen idee heeft van het hoe en waarom.
Het was toch een prijs van die loterij die waardeloos bleek? Logisch dat dit geen warme douche oplevert.
Neemt niet weg dat TS zonder een reden te kennen de loterij hier zwart zit te maken.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door crazyme »

puma73 schreef:
16again schreef:
mh73 schreef:Punt is wel dat de postcodeloterij hier maar even zwart gemaakt wordt, terwijl TS geen idee heeft van het hoe en waarom.
Het was toch een prijs van die loterij die waardeloos bleek? Logisch dat dit geen warme douche oplevert.
Neemt niet weg dat TS zonder een reden te kennen de loterij hier zwart zit te maken.
Ts hoeft de reden niet te kennen. Ts is ontevreden over het resultaat.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door angel1978 »

crazyme schreef:
Ts hoeft de reden niet te kennen. Ts is ontevreden over het resultaat.
Dan maak je het resultaat zwart, niet diegene die er wellicht niets aan kan doen..

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Exact. Als er inderdaad sprake is van gebruikte kaarten of kaarten die in strijd met de regels zijn overgedragen, kan de loterij er mijns inziens bijzonder weinig aan doen.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:.....kaarten die in strijd met de regels zijn overgedragen, kan de loterij er mijns inziens bijzonder weinig aan doen.
Waarom zouden er regels moeten zijn, die overdragen van de kaarten verbieden?
Geldprijs kun je ook gewoon weggeven

mh73

Re: Postcodeloterij verklaart gratis Eftelingtickets ongeldig

Ongelezen bericht door mh73 »

16again schreef:
Moneyman schreef:.....kaarten die in strijd met de regels zijn overgedragen, kan de loterij er mijns inziens bijzonder weinig aan doen.
Waarom zouden er regels moeten zijn, die overdragen van de kaarten verbieden?
Geldprijs kun je ook gewoon weggeven
Dat maakt niet uit. Áls er regels zijn, zul je je daaraan moeten houden.

Gesloten