LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wilma 52
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2015 00:14

nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door wilma 52 »

Ik had nummer behoud aangevraagd om naar hollandsnieuwe te gaan .Maar op tijd nog geannuleerd Door dingen die me niet bevielen . Ik heb 5 juni al de bevestiging gehad van hollandsnieuwe dat het geannuleerd is per mail . Maar na diverse telefoontjes en mailtje is het nu bekent bij diverse afdelingen van nummerbehoud en ben ik na twee weken nog geen stap verder dan er word aangewerkt. Ik zou 17 juli overgaan naar kpn met mijn nr .Maar kan nu niet omdat hollandsnieuwe het nr vasthoud waar ik nota bene niet eens een simcard van heb. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door GJvdZ »

11 fout.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

wilma 52 schreef:Ik had nummer behoud aangevraagd om naar hollandsnieuwe te gaan .Maar op tijd nog geannuleerd Door dingen die me niet bevielen . Ik heb 5 juni al de bevestiging gehad van hollandsnieuwe dat het geannuleerd is per mail . Maar na diverse telefoontjes en mailtje is het nu bekent bij diverse afdelingen van nummerbehoud en ben ik na twee weken nog geen stap verder dan er word aangewerkt. Ik zou 17 juli overgaan naar kpn met mijn nr .Maar kan nu niet omdat hollandsnieuwe het nr vasthoud waar ik nota bene niet eens een simcard van heb. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden.
Beste Wilma,

Vervelend om te horen dat uw ervaring niet is zoals wij graag zien.

U kunt contact opnemen via hollandsnieuwe op Facebook of Twitter, als u dat nog niet al hebt gedaan. Vermeld daarbij dat contact opneemt n.a.v. een bericht op het forum van Tros Radar.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

menkoolthof
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 mei 2015 19:59

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door menkoolthof »

Hallo Wilma

was even benieuwd of het bij jou inmiddels al is opgelost. Bij mij nog steeds niet. Hollansnieuwe heeft zelfs het nummer overgenomen en uit de lucht gehaald.
Anders ben ik bang dat bij jou op 17 juli hetzelfde gaat gebeuren.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ik heb een soort van gelijke ellende met Simyo.
Als afspraken niet nakomen kan worden gezien als "zeer slecht" dan is mijn ervaring met Simyo zeer slecht.

Ik heb een prepaid card gekocht bij Simyo, waar ik mijn huidige nummer op wilde overzetten.
Binnen 10 dagen heb ik me echter bedacht en wilde m'n nummer niet omzetten, en het nummer van Simyo wilde gebruiken. Dat was bijna 4 weken voor het overzetten.
Zoals aangegeven via Simyo heb ik dit per mail gedaan. Meermalen herhaald.

Hebben ze toch mijn nummer omgezet.

Nogmaals aangegeven dat zij op de hoogte zijn dit niet te doen. Toen werd het stil.

Je kunt zeggen Simyo = slecht, of Simyo = zeer slecht.
Ik zou zeggen, Simyo begin er niet aan.

Maravillosa
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2015 16:14

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Maravillosa »

Ook hier!

20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. De week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. Ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. Daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. In de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. Op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. Ik besloot op mijn persoonlijke pagina van Hollandsnieuwe te kijken. Daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. Ik heb via de mail, telefonisch en via Facebook contact gehad met Hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. Alle drie zeiden ze wat anders. Dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Harm.calc schreef:Ik heb een soort van gelijke ellende met Simyo.
Als afspraken niet nakomen kan worden gezien als "zeer slecht" dan is mijn ervaring met Simyo zeer slecht.

Ik heb een prepaid card gekocht bij Simyo, waar ik mijn huidige nummer op wilde overzetten.
Binnen 10 dagen heb ik me echter bedacht en wilde m'n nummer niet omzetten, en het nummer van Simyo wilde gebruiken. Dat was bijna 4 weken voor het overzetten.
Zoals aangegeven via Simyo heb ik dit per mail gedaan. Meermalen herhaald.

Hebben ze toch mijn nummer omgezet.

Nogmaals aangegeven dat zij op de hoogte zijn dit niet te doen. Toen werd het stil.

Je kunt zeggen Simyo = slecht, of Simyo = zeer slecht.
Ik zou zeggen, Simyo begin er niet aan.


Onzin, heb vele jaren Simyo gehad en op een enkel dingetje na geen problemen. Ben overgestapt naar HN en ook hier geen problemen......wil niet zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk.

Je zet een proces in werking met nummerbehoud en als je dan toch besluit om je nummer niet over te laten zetten terwijl dit proces reeds in gang is gezet tsja, dan ben ik bang dat je in de administratieve molen zit.

Maar Simyo is prepaid. Als je vertrouwde nummer is overgezet, dan vraag je toch weer een simyo pakket aan en zeg het andere op.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: nummerbehoud annulering hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Maravillosa schreef:Ook hier!

20 juni vroeg ik een sim-only abonnement aan. De week daarop ontving ik via de post mijn nieuwe simkaart. Ik heb direct nummerbehoud aangevraagd wie de website. Daarop volgden eerst de ontvangstbevestiging mail en daarna de goedkeuringsmail. In de laatste mail stond dat de overzet van de mail op 10 juli zou gebeuren. Op 10 juli vroeg ik mezelf af hoe ik eigenlijk zou weten dat het nummer was overgezet. Ik besloot op mijn persoonlijke pagina van Hollandsnieuwe te kijken. Daarop stond dat mijn nummerbehoud aanvraag geannuleerd was. Ik heb via de mail, telefonisch en via Facebook contact gehad met Hollandsnieuwe en gevraagd wanneer het dan zou gebeuren. Alle drie zeiden ze wat anders. Dus ik weet het niet meer en ondertussen betaal ik gewoon nog mijn oude, duurdere abonnement door bij mijn ''oude'' provider.

Je had dit kunnen testen door de verkregen simcard in je telefoon te doen. Normaliter stuurt een provider een bericht dat bv tussen 08:00 en 12:00 je nummer wordt geporteerd.

Maar ik begrijp niet dat je oude abo nog doorloopt. Enige wat ik kan bedenken is dat de einddatum nog niet was bereikt en dus je nummer niet kon worden overgezet.

Gesloten