LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste geadresseerde reclamefolders van Staples

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gordr
Berichten: 88
Lid geworden op: 15 jun 2015 11:05

Re: Ongewenste geadresseerde reclamefolders van Staples

Ongelezen bericht door gordr »

renewouters schreef:Als je het dan toch op papier wilt lezen is handiger om te printen wat je wilt lezen.
Ben je gek, er bestaat tegenwoordig elektronisch papier, die zgn. e-books.
Je leest de berichten op deze website toch ook, die ga je toch ook niet eerst uitprinten?
Is gewoon een kwestie van wennen. Ik vind papier gewoon prettiger, ja op de WC wel, een rol elektronisch papier klijkt me dan weer niet handig.
Met die reclame-rommel moeten ze gewoon stoppen, of er een beetje heffing overheen gooien. Laat iedereen maar een sticker plakken die het wel wil ontvangen, lijkt mij een betere optie.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Ongewenste geadresseerde reclamefolders van Staples

Ongelezen bericht door ruud_a »

Misschien kan Tros Radar een blacklist op het net zetten, van ieder bedrijf dat die papieren spam verstuurt.
De milieuvervuilerslijst.
Je mag pas van de lijst af, als je belooft het niet meer te doen en investeert in de aanplant van bos.
Dan is het waarschijnlijk snel gedaan met die papieren reclame.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Ongewenste geadresseerde reclamefolders van Staples

Ongelezen bericht door tenormin »

ruud_a schreef:Misschien kan Tros Radar een blacklist op het net zetten, van ieder bedrijf dat die papieren spam verstuurt.
De milieuvervuilerslijst.
Je mag pas van de lijst af, als je belooft het niet meer te doen en investeert in de aanplant van bos.
Dan is het waarschijnlijk snel gedaan met die papieren reclame.
En zoiets zou TROS RADAR kunnen bewerkstelligen? Daar zijn wel grotere "jongens" voor nodig dan deze omroep.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Ongewenste geadresseerde reclamefolders van Staples

Ongelezen bericht door ruud_a »

tenormin schreef:
ruud_a schreef:Misschien kan Tros Radar een blacklist op het net zetten, van ieder bedrijf dat die papieren spam verstuurt.
De milieuvervuilerslijst.
Je mag pas van de lijst af, als je belooft het niet meer te doen en investeert in de aanplant van bos.
Dan is het waarschijnlijk snel gedaan met die papieren reclame.
En zoiets zou TROS RADAR kunnen bewerkstelligen? Daar zijn wel grotere "jongens" voor nodig dan deze omroep.
Bestaat trosradar niet met dank aan de woekerpolissen?
Veel grotere zaken kun je niet hebben dacht ik.
Bedrijven houden niet zomaar forums en internet in de gaten.
Ze zijn net Big Brother wat dat betreft en ik sta door mijn posting nu ongetwijfeld op het
"in-de-gaten-houden" lijstje van de reclamebureaus.

Gesloten