LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] post

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
tbird44
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2015 06:29

post

Ongelezen bericht door tbird44 »

Dank je wel TNT POST
Voor het weer niet laten aankomen van de voor mij bestemde post.
Vorig jaar moets ik al stoppen met het onderling ruilen van DVD films omdat 40 % niet aankwam

Jaaaaaaa zeggen jullie
Dan moet je het aangetekend en verzekert versturen
Dat kost 14.75
Laatst gewijzigd door Radar op 19 aug 2015 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: post

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Misschien even proberen te begrijpen hoe het werkt. Als je onderling dingen verstuurd moet je het gewoon goed regelen. Aangetekend en verzekerd versturen kost jou als ontvanger niets.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 aug 2015 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende opmerking verwijderd

mh73

Re: post

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik verstuur voor mijn webshop 95% met gewone post. Die 40% die niet aankomt herken ik zeker niet. Misschien dat 1 op de 60 poststukken niet aankomt.
Ook wat wij zelf bestellen online en wat als brievenbuspost verstuurd wordt is tot nu toe altijd aangekomen. Mijn oudste dochter heeft de afgelopen weken de boeken van haar opleiding verkocht en die grotendeels per brievenbuspost verstuurd. Ook hier geen klachten over gehad. Zo slecht is het dus niet gesteld met de bezorging.
Je moet natuurlijk geen waardevolle dingen onverzekerd versturen en het moet ook niet duidelijk zijn wat er in zit. Zodat kwaadwillende medewerkers van de post niet geprikkeld worden.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: post

Ongelezen bericht door Moneyman »

tbird44 schreef:Misschien toch beter personeel aannemen
Misschien zorgen dat je je zaken beter verpakt verstuurt.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: post

Ongelezen bericht door pima »

via een webshop een loungeset besteld, bericht: wordt a.s. zaterdag afgeleverd tussen 10 en 13uur wachten, dus niets bericht van post: problemen in het sorteercentrum :druk wordt nu ma a.s geleverd, jammer dan berichtje: de tafel is zoekgeraakt , wordt een nieuwe afspraak gemaakt. Bellen dan maar echter je wordt eerst van het kastje naar de muur gestuurd, maar een volhouder vind eindelijk de juiste persoon, die wat zinnigs kon vertellen. Week later alsnog compleet geleverd. Excuses of zo vergeet het maar.
Kleding besteld, zelfde liedje aflevering za a.s. tussen 10 en 13 uur tot 14 uur voor jan met de korte achternaam zitten wachten niets dus. track en trace niets, alleen de opmerking wordt ma a.s. geleverd tussen schrik niet 08.30 en 21.30 (13 uur wachten!!!!) later nog aangevuld met de mededeling 1e bestelling niet thuis getroffen wijzigen van afleverdatum via de site of afhalen bij een afhaalpunt was ook niet beschikbaar. Later bleek dat achter de klep van de brievenbus ook nog een "wij hebben u gemist kaartje" zat gefrommeld, wat eruit kwam bij de ochtendkrant ma morgen. Voortaan alleen nog bestellen bij webshops die niet via postnl leveren.

Gesloten