LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Windows 10

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door hvff »

jerwarm schreef:ik zal het zelfs nog sterker maken, MOCHT er iets fout gaan tijdens het hérschrijven van de MBR/GPT dan kan het zo zijn dat alle data voorgoed verloren is die op de HDD staat, tenzij je een backup hebt gemaakt van je MBR.

de opstartsector, de eerste 512bytes op je HDD is een bootloader die bepaalt wat/hoe de partitionering en bijbehorende sectoren zijn ingedeeld op de HDD, ook staat erin welke partities bootable zijn...
eigenlijk is deze sector een soort van main koppeling met de HOOFDbootloader die in je OS geschreven staat. >> jij hebt nu 2 HOOFDbootloaders, vandaar het keuze scherm als je de pc opstart.

omdat jij nu 2 partities hebt gemaakt op je HDD is het van cruciaal belang dat je deze configuratie zo laat en niets meer aan je MBR versleutelt door bv; OS te verwijderen, andere te installeren.

dat is ook de reden dat ik niet gek ben op een dualboot, je moet met echt behoorlijke kennis komen op het moment dat je dit gaat doen. [vooral als je storingen krijgt in je config, of fouten op je HDD sectoren]

jij hebt het per ongeluk gedaan. :wink:
Dat klopt als een bus :lol: Snap nu wat er gebeurd is na het lezen van deze link.

Boot Option#1 Samsung SSD
Boot Option#2 TSST co

http://www.howtogeek.com/193669/whats-t ... g-a-drive/

Als backup heb ik Acronis 2016 met volledige PC backup en van de schijven en partities.

Nogmaals bedankt @jerwarm voor je uitgebreide uitleg. Top !

89PB
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 nov 2014 00:07

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door 89PB »

Complimenten voor forumlid jerwarm iemand die zaken dus goed kan beschrijven.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door trail46 »

89PB schreef:Complimenten voor forumlid jerwarm iemand die zaken dus goed kan beschrijven.
Mee eens, prima antwoorden van jerwarm en dat mag best ook wel eens gezegd worden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door olaf79 »

jerwarm schreef:
olaf79 schreef:
hvff schreef:Ik heb vandaag de PC naar een ervaren ICT bedrijf laten kijken er is wel degelijk sprake van een Dual boot. Zowel W7 en W10 draaien als een zonnetje.
Dit kan problemen opleveren met je licentie. Zoals het nu geinstalleerd is, is het niet toegestaan. De gratis upgrade licentie van windows 7 naar 10 bepaald dat windows 10 alleen gebruikt mag worden als windows 7 van het systeem verwijderd is.

dezelfde 2e licentie op windows komt van precies dezelfde pc én hetzelfde IP adres, ik denk niet dat het een probleem is en/of word bij MS.


waarom niet, omdat een licentie OEM word uitgegeven of gekoppeld aan een IP adres, in dit geval blijft de hardware/ip adres en licentie hetzelfde.


het had wel een probleem geweest als de recover-cd op een andere pc was geinstalleerd, maar dan had ook de licentie code apart ingevoerd moeten worden.
waarom dit nu niet het geval was tijdens de "upgrade" van @hvff heb ik eigenlijk geen antwoord op.
Wat voor onzin kraam je nu weer uit? Een licentie op IP adres? Lijkt me vrij onzinnig en ik heb er nog nooit van gehoord. De windows 10 licentie server checkt juist EXTRA op het bestaan van windows 7 in dualboot omdat anders iedereen dat geintje kan uithalen en windows 7 niet upgrade maar 10 er gewoon gratis naast zet. DAT is dus niet de bedoeling.

zaaraa
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2015 13:09

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door zaaraa »

Wat heb ik een spijt dat ik mijn laptop heb ge-upgrade naar Windows 10! Simpel foto's snel bewerken: kleur, scherpte, licht aanpassen met Windows Photogallery lukt niet meer, en ook Picasa (als alternatief) is een gesloten boek. Teruggaan naar Windows 8.1 is geen optie: het probleem blijft! Ik vind het helemaal niks, dus bezint eer gij begint! Erg jammer!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door olaf79 »

jerwarm schreef:
hvff schreef:Ik geloof je direct en ben overtuigd van je kennis zolang ik alleen gebruik maak van W10 is er dus niets aan de hand volgens mij ?
nee, het enige wat je na een maand hebt is dat w10 niet meer met een rollback terug te zetten is naar w7.
maar dat maakt in jouw geval niet uit, jij hebt w7 al extra staan in je dualboot. [deze verandert nooit]
Totdat je in windows 7 opstart omdat je per ongeluk het verkeerde systeem selecteerd in het opstartmenu.
ik denk echt niet dat MS daar iets van zal gaan merken/secu last van heeft.
Je denkt of je weet zeker? Denk je dat MS achterlijk is. Dit zou de truuc zijn om gratis windows 10 te installeren en windows 7 te blijven gebruiken. W10 checkt daar echt op en zal de licentie ongeldig verklaren zodra hij daar achter komt.
ook is het geen piraterij, het is je eigen licentie die op dezelfde pc geactiveerd is. :)
Het is wel piraterij, immers je installeerd W10 met als voorwaarde dat je windows 7 of 8 van je systeem verwijderd en niet meer gebruikt. Als je wilt dual-booten moet je gewoon een W10 licentie aanschaffen.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

olaf79 schreef:
jerwarm schreef:
olaf79 schreef:Dit kan problemen opleveren met je licentie. Zoals het nu geinstalleerd is, is het niet toegestaan. De gratis upgrade licentie van windows 7 naar 10 bepaald dat windows 10 alleen gebruikt mag worden als windows 7 van het systeem verwijderd is.

dezelfde 2e licentie op windows komt van precies dezelfde pc én hetzelfde IP adres, ik denk niet dat het een probleem is en/of word bij MS.


waarom niet, omdat een licentie OEM word uitgegeven of gekoppeld aan een IP adres, in dit geval blijft de hardware/ip adres en licentie hetzelfde.


het had wel een probleem geweest als de recover-cd op een andere pc was geinstalleerd, maar dan had ook de licentie code apart ingevoerd moeten worden.
waarom dit nu niet het geval was tijdens de "upgrade" van @hvff heb ik eigenlijk geen antwoord op.
Wat voor onzin kraam je nu weer uit? Een licentie op IP adres? Lijkt me vrij onzinnig en ik heb er nog nooit van gehoord. De windows 10 licentie server checkt juist EXTRA op het bestaan van windows 7 in dualboot omdat anders iedereen dat geintje kan uithalen en windows 7 niet upgrade maar 10 er gewoon gratis naast zet. DAT is dus niet de bedoeling.
ik zal je even skoolen; licenties worden gekoppeld in MS servers aan hardware>> moederborden en weet MS uiteindelijk waar haar software op is geinstalleerd middels Ip adres EN hardware,
hoe denk je anders je updates binnen te krijgen.

Of MS dit allemaal realtime bijhoud of alleen maar tijdens updates dat weet ik niet, maar men kan "zien" waar hun software op is geinstalleerd dmv hardware en ik denk zelf ook Ipadres die gekoppeld is aan de tijd van activeren. [dat laatste is mijn mening doch geen feit] .

je mag bij OEM installaties maar 1 pc gebruiken, bij Retail ligt dat vanaf de 3 tot max 5.


ik quote even iemand want heb geen zin om het allemaal uit te gaan leggen;

Als je een computer koopt met daarop Windows voorgeïnstalleerd dan krijg je er een licentie bij.
Er bestaan voor de consument in essentie twee soorten licenties; een zgn O.E.M-licentie die maar op een computer per keer mag worden gebruikt en een zgn retail-licentie die overdraagbaar is en-afhankelijk van het soort retail-licentie- op meerdere computers tegelijk mag worden gebruikt (voor de gewone consumentenversie meestal met een maximum van 3-5 computers)

Het komt zo goed als nooit voor dat een computer die met Windows wordt geleverd door de fabrikant van een retail-licentie wordt voorzien (dit zou de pc een stuk duurder maken).
Een O.E.M licentie is gebonden aan de pc waarop die is geïnstalleerd, je kan hem dus in principe niet op een andere pc (met dezelfde activatiecode) installeren (bij XP viel dit in de praktijk wel mee maar hoe dit zit met Windows7 weet ik niet).
In ieder geval kan je een O.E.M licentie normaal gesproken niet op meerder pc's tegelijk installeren.

Wil je op een andere computer Windows7 installeren dan zal je er een licentie bij moeten kopen.
Officieel zijn O.E.M-licenties alleen voor systeembouwers bedoeld maar in de praktijk kan je die als gewone consument bij verschillende leveranciers kopen.

Mocht je besluiten om een licentie te kopen laat je dan door de leverancier goed voorlichten over de verschillende versies. Er bestaan verschillende smaken van Windows7 die elk hun eigen licentievoorwaarden hebben.
Voor O.E.M-licenties kan je bijv. terecht bij de verschillende webshops w.o Perfect Systems: http://www.perfect-systems.nl/computerw ... steem.html




zo.

bron; http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/ ... =37&t=2437
Laatst gewijzigd door jerwarm op 16 sep 2015 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

olaf79 schreef:
jerwarm schreef: dezelfde 2e licentie op windows komt van precies dezelfde pc én hetzelfde IP adres, ik denk niet dat het een probleem is en/of word bij MS.


waarom niet, omdat een licentie OEM word uitgegeven of gekoppeld aan een IP adres, in dit geval blijft de hardware/ip adres en licentie hetzelfde.


het had wel een probleem geweest als de recover-cd op een andere pc was geinstalleerd, maar dan had ook de licentie code apart ingevoerd moeten worden.
waarom dit nu niet het geval was tijdens de "upgrade" van @hvff heb ik eigenlijk geen antwoord op.
Wat voor onzin kraam je nu weer uit? Een licentie op IP adres? Lijkt me vrij onzinnig en ik heb er nog nooit van gehoord. De windows 10 licentie server checkt juist EXTRA op het bestaan van windows 7 in dualboot omdat anders iedereen dat geintje kan uithalen en windows 7 niet upgrade maar 10 er gewoon gratis naast zet. DAT is dus niet de bedoeling.

trouwens nog wat, HOE zou die server van MS moeten gaan checken of er een dualboot word uitgevoerd terwijl maar 1 van de 2 OSén kan draaien, en dus niet allebei tegelijk??? terwijl de hardware/systeem het zelfde zijn?

ik zeg dat dat niet kan. Sowieso boeit het helemaal niet, namelijk>>>> de bedoeling is een gratis upgrade te maken op hetzelfde OS van w7 naar w10.

Het is MS er heel veel aan gelegen om men naar w10 te krijgen, maar boeit ze echt weinig dat je die rollback toch uitvoert en toch weer gewoon je oude vertrouwde w7 draait. waar je immers al voor hebt betaald in het verleden.
dat is dus precies hetzelfde als hem dualboot draaien.

95% van de mensen weet niet eens wat dit is en zal gewoon netjes upgraden, TS heeft gewoon een mazzel gehad en NIETSVERMOEDEND deze config gemaakt.

w10 IS al gratis man, en anders, je kraamt volledig uit je nek .
het maakt totaal niet uit of je w10 NAAST jouw 1e partitie zet, je kan deze w10 gewoon als installatie USB GRATIS downloaden van de MS site.
Laatst gewijzigd door jerwarm op 16 sep 2015 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

https://www.microsoft.com/en-us/softwar ... /windows10


@ olaf, ............ stukje tekst wat hier stond maar weggehaald, heeft geen doel.
Laatst gewijzigd door jerwarm op 17 sep 2015 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

sorry mensen, maar kan niet tegen deze internethelden die het allemaal zo goed weten en meteen een toon opzetten terwijl ik jullie alleen maar een beetje probeer te helpen.

ik leef zowat samen met mijn computers de afgelopen 15 jaar en komt hier een internetfenomeen mij even vertellen hoe het dan wel in elkaar steekt. [goh, meneer is ITér lees ik net] heb ik helemaal te doen met zijn klantenkring als hij op zo'n manier communiceert met z'n klanten...

ik weet ook niet alles [zeker niet] ;) en leer nog dagelijks bij. Daarmee met die opgedane kennis probeer ik jullie dan onder andere een beetje te helpen.

echter als ik het zelf helemaal niet meer weet dan ga ik googlen hoor.
da's nog altijd de 1e beste optie. ;)


note; W10 is gewoon voor iedereen gratis, deze methode van MS is nauwkeurig uitgedacht door het systeem uit te rollen over en door de pc's van consumenten.

niemand hoeft wat te betalen, degenen die een w7/w8 etc licentie al hadden blijven waarschijnlijk gevrijwaard van eventuele kosten van dit OS in de toekomst.
voor hun was het makkelijk middels die upgrade; je hoeft daar niet veel voor te kunnen, immers een clean installatie vergt veel meer kennis en daarom heeft MS gekozen voor deze manier.

voor degenen die w10 APART installeren middels die uSB tool; deze hoeft niet met een licentie geinstalleerd te worden. [kan wel door de oude licentie van een w7 te gebruiken maar hoeft niet] Mijn vermoeden is dat MS voor deze doelgroep die geen of ongeldige licentie heeft, later de "rekening" klaarzet bij bv updates die cruciaal voor het OS zijn.


ik geloof niet in een gratis OS, ergens moet imho een adder zitten. Die gaan we vanzelf zien :wink:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

olaf79 schreef:Het is wel piraterij, immers je installeerd W10 met als voorwaarde dat je windows 7 of 8 van je systeem verwijderd en niet meer gebruikt. Als je wilt dual-booten moet je gewoon een W10 licentie aanschaffen.
A: Waar staat die voorwaarde ? Lijkt mij onzinnig want je kan binnen een maand weer terug naar je vorige OS.
B: Controle op IP adres ??? Dus huisgenoot 1 heeft W7, huisgenoot 2 heeft W8.1 en huisgenoot 3 heeft W10. Vraag mij serieus af hoe MS hiermee dan omgaat.

Ik heb een prima unattended W10 draaien op een test laptop waar ik een en ander op kan testen.
Voor mijn reguliere laptop wacht ik nog ff...teveel kinderziektes welke hopelijk met een SP eruit worden gehaald.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door newmikey »

jerwarm schreef:ik geloof niet in een gratis OS, ergens moet imho een adder zitten. Die gaan we vanzelf zien :wink:
Ik geloof wel in een gratis OS, al zo'n 15 jaar lang. Niet een produkt uit de MS stal trouwens. Ben het overigens met je eens over het hoe en waarom van de Win7/Win10 dual boot. Zelfde hardware en zelfde IP, bovendien met dezelfde PC is er geen breach of EULA.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door Har06 »

nog steeds tevreden over de gratis upgrading van 3 pc,s naar W 10 , werkt perfect :D

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door olaf79 »

jerwarm schreef:ik zal je even skoolen; licenties worden gekoppeld in MS servers aan hardware>> moederborden en weet MS uiteindelijk waar haar software op is geinstalleerd middels Ip adres EN hardware,
hoe denk je anders je updates binnen te krijgen.
Je IP adres heeft niks met je licentie te maken. Dit zou vrij stom zijn aangezien het grote meerendeel van de mensen regelmatig (soms zelfs dagelijks) een nieuw ipadres krijgt. Eventueel wordt er iets met MAC adres gedaan (maar dat is heel wat anders dan het IPAdres) maar ook dit lijkt me onzinnig aangezien dat mac adres ook gemakkelijk veranderd als je dat wilt.
Wat MS doet is een profiel maken van je systeem, o.a. aan de hand van moederbord, processor, hardeschijf en nog wat componenten. Als er teveel veranderd kun je dus de vraag krijgen opnieuw je licentie te registeren
Of MS dit allemaal realtime bijhoud of alleen maar tijdens updates dat weet ik niet, maar men kan "zien" waar hun software op is geinstalleerd dmv hardware en ik denk zelf ook Ipadres die gekoppeld is aan de tijd van activeren. [dat laatste is mijn mening doch geen feit] .
Nou je geeft het nu zelf toe, het is jouw mening. Een ip adres registeren heeft totaal geen zin aangezien dit gegeven je pc niet uniek identificeerd en dus geen goede licentie check is.
je mag bij OEM installaties maar 1 pc gebruiken, bij Retail ligt dat vanaf de 3 tot max 5.
Alweer onzin. Een retail licentie mag op 1 pc gebruikt worden net als een OEM. De tijd dat je die voor meerdere PC's kon en mocht gebruiken is ver in het verleden. Het verschil is dat je de OEM software alleen op de machine mag gebruiken waarop hij werd voorgeinstalleerd toen je hem kocht. Je kunt bij MS geen volume licentie aanschaffen als particulier.
ik quote even iemand want heb geen zin om het allemaal uit te gaan leggen;
Mooi verhaal, wat overigens niet meer helemaal actueel is. Maar leg me eens uit waar hier staat dat het IP adres gebruikt wordt om je licentie te valideren?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door olaf79 »

jerwarm schreef:trouwens nog wat, HOE zou die server van MS moeten gaan checken of er een dualboot word uitgevoerd terwijl maar 1 van de 2 OSén kan draaien, en dus niet allebei tegelijk??? terwijl de hardware/systeem het zelfde zijn?
Dacht jij nou werkelijk dat windows 10 dat op c partitie staat geen idee heeft wat er op de d partitie staat. Het is heel simpel of even een scan te doen van de harde schijf en zelfs een MBR check kan al voldoende zijn. Als de eerste de beste freeeware partition manager in 2 seconden de partities en daarop geinstalleerde OS'sen kan vinden, denk je dan niet dat Windows dat ook wel kan???
ik zeg dat dat niet kan. Sowieso boeit het helemaal niet, namelijk>>>> de bedoeling is een gratis upgrade te maken op hetzelfde OS van w7 naar w10.
Natuurlijk kan dat wel. Windows 10 herkent echt zijn oudere zusje (of zo je wilt broertje) wel. De bedoeling is dat je na de upgrade naar Windows 10, alleen en enkel nog alleen Windows 10 op het systeem hebt en geen windows 7, 8, 8.1 of 9.5 (jaaa dat bestaat niet).
Het is MS er heel veel aan gelegen om men naar w10 te krijgen, maar boeit ze echt weinig dat je die rollback toch uitvoert en toch weer gewoon je oude vertrouwde w7 draait. waar je immers al voor hebt betaald in het verleden.
dat is dus precies hetzelfde als hem dualboot draaien.
NEE dat is niet hetzelfde. Als jij een rollback doet is windows 10 weg en wordt je oude windows licentie weer geldig.
95% van de mensen weet niet eens wat dit is en zal gewoon netjes upgraden, TS heeft gewoon een mazzel gehad en NIETSVERMOEDEND deze config gemaakt.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het daarmee legaal is. Als ik niks vermoedend een schatkist vindt met 1 miljoen euro erin heb ik ook mazzel, maar hem houden is (meestal) illegaal.
w10 IS al gratis man, en anders, je kraamt volledig uit je nek .
het maakt totaal niet uit of je w10 NAAST jouw 1e partitie zet, je kan deze w10 gewoon als installatie USB GRATIS downloaden van de MS site.
Je kunt inderdaad een iso downloaden en een programmaatje om die iso op USB te schrijven zodat deze opstartbaar wordt krijg je er ook geheel gratis bij. Dat zegt echter helemaal niks over hoe en waarvoor je die download mag gebruiken. OOK als iets kan wil niet zeggen dat het MAG

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door bprosman »

The actual algorithm that Microsoft uses is not disclosed, but we do know the weighting of components is as follows, from highest to lowest:

1.Motherboard (and CPU)
2.Hard drive
3.Network interface card (NIC)
4.Graphics card
5.RAM

If you just add a new hard disk or add new RAM, there is no issue. If you create an image of your Windows 7 installation on another hard disk and swap that hard disk into the system and boot from it, or if you replace all your RAM and reboot, WAT gets triggered and checks to see whether you must reactivate Windows 7.

http://searchitchannel.techtarget.com/f ... -licensing

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:The actual algorithm that Microsoft uses is not disclosed, but we do know the weighting of components is as follows, from highest to lowest:

1.Motherboard (and CPU)
2.Hard drive
3.Network interface card (NIC)
4.Graphics card
5.RAM

If you just add a new hard disk or add new RAM, there is no issue. If you create an image of your Windows 7 installation on another hard disk and swap that hard disk into the system and boot from it, or if you replace all your RAM and reboot, WAT gets triggered and checks to see whether you must reactivate Windows 7.

http://searchitchannel.techtarget.com/f ... -licensing
ip adres zie ik er niet bij staan, jij wel?
Bij windows 10 werkt het trouwens anders en is er een completer profiel van je PC. Dat komt omdat je in principe bij de gratis upgrade geen licentiecode krijgt.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

@ olaf.

Ik ga niet mee met je wedstrijdje vérplassen/wie heeft de langste , want meer is het niet.

feit is wel dat je ***eigenwijs bent aangaande het dualboot verhaal.
Bewijs het en houd anders je mond gewoon, jouw verhaal wordt door mij en meerdere personen ontkracht..

Dat zegt echter helemaal niks over hoe en waarvoor je die download mag gebruiken. OOK als iets kan wil niet zeggen dat het MAG
dat zegt het wel, je moet LEZEN! en niet blijven roepen dat er iets niet mag terwijl MS zelf deze download beschikbaar stelt. Gratis te downloaden en mogelijkheid zonder licentie activatie te gebruiken.

van de site; IMPORTANT: To upgrade for free, select Upgrade this PC now in the tool. You should NOT be asked for a product key during the upgrade process. If you create a USB and use it to install, make sure to remove the USB as soon as setup begins. If you don't, you may be prompted for a product key. If this happens, remove the USB and restart your PC to continue with setup.
Laatst gewijzigd door jerwarm op 17 sep 2015 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

als jij nu even zegt waar het dan geld gaat kosten om w10 te downloaden/ of een licentie nodig hebt.


de meerderheid wil dat weten, ik niet en heb schoon genoeg van deze materie. 8)


[out]
Laatst gewijzigd door jerwarm op 17 sep 2015 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Windows 10

Ongelezen bericht door jerwarm »

hoe ik het dus lees direct van de site is dat ik gewoon dit w10 OS gratis mag downloaden EN waar dan ook installeren, er staat nergens ook maar IETS over dualboot/partities en EULA of iets dergelijks.

ik denk gewoon dat je een keer wat hebt horen vertellen op 't werk over w10 en je daar je eigen versie van hebt gemaakt, of je weet er gewoon niet genoeg van.
Maakt niet uit, dat doe ik ook weleens alleen geef ik wel toe als ik fout zit en blijf er niet koppig in hangen.

Gesloten