LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
vanessav
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2015 14:15

NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door vanessav »

Inmiddels ben ik wederom gebeld door het geweldige bedrijf NewMatch, dat ik 1 van de gelukkig 100 buurbewoners ben en geselecteerd ben om geweldige prijzen te winnen. Dit bedrijf gaat steeds opnieuw onder nieuwe namen door. Ze vertellen met een mooi verhaal dat zij je inschrijven voor allerlei prijsvragen en dat je gegarandeerd gaat winnen of iets dergelijks. Vervolgens laten ze je een bandje inspreken en voor je het weet schrijven ze maandelijks €24.95 van je rekening af. Wees gewaarschuwd.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 okt 2015 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door renewouters »

Knap dat ze voor je het weet geld kunnen afschrijven van je rekening. Dan moet je toch echt je rekeningnummer hebben gegeven. En dan heb je al veel te veel tijd met die mensen aan de lijn gehangen. Gewoon na 1 seconde ophangen.

MissS1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2015 14:26

Re: NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door MissS1970 »

pfff ze bellen hier ook, bijna elke werkdag, echt belachelijk gewoon, ze vragen zelfs naar iemand die ik niet ken. En als ik dan voor de zoveelste keer vriendelijk verzoek het nummer bij die mevrouw weg te halen krijg ik te horen dat ik het bel me niet register moet instellen. duh!... die staat al ingesteld. Maar als ze een oud nummer welk in hun systeem staat blijven bellen, tja dan trek ik aan het korste eind.... als ze weer gaan bellen ga ik echt boos worden

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door Jan1 »

Gewoon als stelregel aanhouden, waar je zelf niet om vraagt, dat heb je ook niet nodig, dit geldt ook voor de colporteurs die bij je aan de deur komen met hun handelswaar.

Diny K.
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2015 22:13

Re: NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door Diny K. »

Wie kan mij adviseren? Bij een kennis van mij is diverse malen een bedrag van € 24,95 geïncasseerd. Hij heeft dat gestorneerd en Win4you geblokkeerd. Nu ontvangt hij een brief met het verzoek (drie) achterstallige termijnen te betalen. Als er geen betaling gedaan wordt dan wordt de vordering uit handen gegeven en worden ook die kosten in rekening gebracht.

Ik zeg niet betalen maar mijn kennis is bang voor een vervolg.

Wat is wijsheid? Heeft iemand ervaring met een aanmaning van Win4you?

Bonita9
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2015 15:21

Re: NewMatch, Boomerz, Win4You oplichterij

Ongelezen bericht door Bonita9 »

Klachtenkompas.nl heeft een aantal klachten over dit bedrijf staan, aansluiten in de rij misschien?

Gesloten