LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facturen van Hollandse nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Exo
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2015 16:05

Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door Exo »

Ik heb een abonnement bij Hollandse nieuwe en betaal 33,00 per maand.
Dit bedrag wordt ook keurig afgeschreven van mij rekening.
Maar als ik de factuur download dan staat hier maar 14,00 euro op gefactureerd!!?
Dit klopt natuurlijk niet, en dat komt omdat mijn maandelijkse toestelbundel a 19,00 euro niet op de factuur vermeld staat!!??
Bij navraag blijkt volgens Hollandsnieuwe dat het onmogelijk is voor hun om dit op de factuur te vermelden.
Dus houd er rekening mee als je een abonnement bij deze provider neemt en de facturen voor je boekhouding wil aftrekken dat je mobielkosten er niet op staan!
Waarom!!!!.....niemand kan het me vertellen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat staat er in het contract? De 19 euro voor het toestel is onafhankelijk van het gebruik, terwijl de 14 euro abonnementskosten variabel kunnen zijn (als je meer verbruikt komt dit op de maandelijkse factuur te staan.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kijk graag samen met u naar de mogelijkheden.

Ik wil u vriendelijk verzoeken via dit forum ons een privébericht te sturen met daarin uw telefoonnummer en e-mailadres.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Suuskay
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2015 09:44

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door Suuskay »

Goedemorgen,
Ik heb op 30 maart jl een abonnement aangevraagd bij Hollandse Nieuwe. Het zou op 30 juli jl ingaan met nummerbehoud! Op die dag is dat door technische problemen bij Hollandse Nieuwe niet gebeurd. Daarna werd het nieuwe abonnement automatisch van mijn rekening gehaald met als gevolg dat ik nu een dubbel abonnement betaal (het oude abonnement bij de KPN loopt gewoon door totdat het nummerbehoud is goedgekeurd) maar niet bel met mijn Hollandse Nieuwe. Hoeveel moeite ik al gedaan heb voor het nummerbehoud maar tot nu toe zonder resultaat.
Naast het feit dat het je onnodig veel tijd, energie, en irritatie kost het ook daadwerkelijk veel (winkel is in de stad woon daar 25 minuten met de auto vandaan, heb parkeerkosten, en daarnaast ook belkosten). En niet te vergeten het dubbele abonnement waarvan als ik dat tegen de servicedienst vertel alleen maar een onverschillig of helemaal geen duidelijk antwoord op krijg. De mensen in de winkel zijn aardig maar kunnen mijn probleem niet oplossen. De mensen die bij Hollandse Nieuwe aan de telefoon zitten zijn niet correct, geven verkeerde informatie door en zijn niet voorkomend. Zij moeten je toch helpen? Ze kappen je af, ze luisteren slecht kortom hoe lossen we dit op? Kan Radar niet eens aandacht besteden aan dit onderwerp, want ik ben niet de enige.

uitzichtloos
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2015 13:57

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door uitzichtloos »

Hallo

Ik zou op 17-08-2015 overgezet worden met mijn nummer maar dus ook door die storing ben ik nu nog steeds niet overgezet ik betaal ook dubbele kosten het gaat her ook nog eens om een zakelijkabbo je hoort nooit iets van HN ik heb zelf al wel 6 x gebeld en e-mails gestuurd maar heb nog steeds geen nieuwe overzettings datum zeer slecht HN
kunnen jullie radar dit niet eens behandelen?
groet

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Suuskay schreef:Goedemorgen,
Ik heb op 30 maart jl een abonnement aangevraagd bij Hollandse Nieuwe. Het zou op 30 juli jl ingaan met nummerbehoud! Op die dag is dat door technische problemen bij Hollandse Nieuwe niet gebeurd. Daarna werd het nieuwe abonnement automatisch van mijn rekening gehaald met als gevolg dat ik nu een dubbel abonnement betaal (het oude abonnement bij de KPN loopt gewoon door totdat het nummerbehoud is goedgekeurd) maar niet bel met mijn Hollandse Nieuwe. Hoeveel moeite ik al gedaan heb voor het nummerbehoud maar tot nu toe zonder resultaat.
Naast het feit dat het je onnodig veel tijd, energie, en irritatie kost het ook daadwerkelijk veel (winkel is in de stad woon daar 25 minuten met de auto vandaan, heb parkeerkosten, en daarnaast ook belkosten). En niet te vergeten het dubbele abonnement waarvan als ik dat tegen de servicedienst vertel alleen maar een onverschillig of helemaal geen duidelijk antwoord op krijg. De mensen in de winkel zijn aardig maar kunnen mijn probleem niet oplossen. De mensen die bij Hollandse Nieuwe aan de telefoon zitten zijn niet correct, geven verkeerde informatie door en zijn niet voorkomend. Zij moeten je toch helpen? Ze kappen je af, ze luisteren slecht kortom hoe lossen we dit op? Kan Radar niet eens aandacht besteden aan dit onderwerp, want ik ben niet de enige.
Beste klant,

Erg vervelend dat uw problemen ondervindt met nummerbehoud. We kijken graag nog eens met u, zodat dit in orde wordt gemaakt.

Daarnaast kunt u ons de facturen van KPN toesturen van de periode waarbinnen u dubbele abonnementskosten heeft. Dit gebruiken wij om u te compenseren.

U kunt ons een bericht sturen via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/, of aan hollandsnieuwe via Facebook of Twitter.

Wij zien uw bericht tegemoet.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Facturen van Hollandse nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

uitzichtloos schreef:Hallo

Ik zou op 17-08-2015 overgezet worden met mijn nummer maar dus ook door die storing ben ik nu nog steeds niet overgezet ik betaal ook dubbele kosten het gaat her ook nog eens om een zakelijkabbo je hoort nooit iets van HN ik heb zelf al wel 6 x gebeld en e-mails gestuurd maar heb nog steeds geen nieuwe overzettings datum zeer slecht HN
kunnen jullie radar dit niet eens behandelen?
groet
Beste klant,

We werken er hard aan om uw nummerbehoud in orde te maken. Graag kijken we nog eens mee, u kunt ons bereiken via http://www.mc0.nl/hn_webformulier/stel-je-vraag/, of via Facebook of Twitter.

U kunt daar ook de facturen van uw vorige provider aan toevoegen, van de periode waarin u dubbele abonnementskosten heeft. Aan de hand hiervan kunnen we u tegemoet komen.

We horen het graag van u.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten