LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Ongelezen bericht door e-chec »

Ruim een maand geleden is Hotelkamerveiling overgegaan op een nieuwe website. Zoals zo vaak gebeurt bij het ontwikkelen van software is er aan het eind, de testfase, te weinig tijd besteed.
Het gevolg is dat bezoekers van de website problemen hebben en vragen willen stellen. Doen zij dat per e-mail, dan krijgen zij het volgende bericht van de antwoord-automaat:

“Vanwege de drukte rondom de lancering van onze nieuwe website, duurt het beantwoorden van uw vraag via de e-mail helaas langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk van dienst te zijn”

Half mei stelde ik een vraag, die ik later nog eens heb herhaald. Er is nog geen enkele reactie binnengekomen.

Conclusie : een e-mail sturen naar Hotelkamerveiling is zinloos.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Ongelezen bericht door Brahms »

Ze ontvangen de mail wel maar waarschijnlijk gaat er intern daarna iets fout en kunnen ze deze niet zien/lezen. Tsja, en dan kan je ook niet beantwoorden inderdaad.

Al eens geprobeert te mailen direct naar het mailadres. Contactformulieren werken wel vaker niet goed bij bedrijven.
En verder kan je natuurlijk even bellen: 0318-704000.

e-chec
Berichten: 484
Lid geworden op: 15 jan 2005 15:24

Re: Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Ongelezen bericht door e-chec »

Ik heb geen contactformulier ingevuld, uitsluitend e-mails verstuurd.

Zowel door klantenservice@ hotelkamerveiling.nl als door support@ hotelkamerveiling.nl werd niet gereageerd.

Bellen is inderdaad ook mogelijk. Ik heb het geprobeerd, maar na 10 minuten geen bereik heb ik het opgegeven.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Ongelezen bericht door zombo »

Knap frustrerend. Ik heb telefonisch bijna een half uur in de wacht gestaan - met alle kosten van dien - om een kennelijk mislukte reservering te checken: ik had (na gelukte betaling van een toeslag) geen bevestiging gekregen, het hotel had geen reservering doorgekregen, maar met de bon kon ik ook niet opnieuw reserveren. Eenmaal in het hotel aangekomen bleek men ook de nieuwe waardebonnen niet te herkennen, wat na enig overtuigen wel is goedgekomen.

RenFer
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2016 15:03

Re: Hotelkamerveiling beantwoordt e-mails niet meer

Ongelezen bericht door RenFer »

Als je een Facebook account hebt, stuur je ze op hun account een persoonlijk bericht.

Gesloten