LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janssendelimpens
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 okt 2004 16:33

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Bedankt Piet voor je reactie en inspanningen tot zover.
Ik begrijp uit jouw,maar ook andere reacties,dat na "Amsterdam" er nog geen uitspraak is gedaan in zaken van eegaleasers contra Dexia.
Vraag is dan wel,hoeveel zaken er dan op de rol staan,is daar achter te komen?
Ik (wij) zelf houden jullie op de hoogte natuurlijk.
noot: HVB:u heeft mijn vraag niet goed begrepen!
janssendelimpens

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Piet »

Er zijn ongeveer 2000 rechtszaken m.b.t. aandelenlease.

Ik heb vanmiddag contact gehad met het Min. van Justitie en komende week zal er informatie komen van de Raad voor Rechtspraak omtrent het overleg tussen de rechtbanken om tot eensluidende uitspraken te komen in de aandelenlease affaire.
Ik heb hierop aangedrongen gezien de grote onzekerheid bij de gedupeerden die in een rechtszaak betrokken zijn en al die gedupeerden die niet weten waar ze aan toe zijn door het ontbreken van uitspraken.
Begin volgende week heb ik zelf ook contact met de Raad voor de Rechtspraak over dit onderwerp.
Ook zal dan de mogelijkheid voor een vereenvoudigde procedure voor Eegaleasers ter sprake komen.

Groeten,
Piet

Frits van Dijk
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 okt 2004 18:37

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Frits van Dijk »

Geplaatst op 28 Oct 2004 18:51 door impact


--------------------------------------------------------------------------------

HvdB, ben jij betalend lid van Payback? Zo niet, gaat het je geen malle moer aan hoe Payback haar geld wenst te besteden.
Alleen leden, die dit willen weten, kunnen die vraag stellen.
Impact,

Ik volg al enige tijd jouw overloze hetze tegen Croosjes. Ik doe geen uitspraken of ik het met je mening eens ben of niet. Wel wil ik opmerken dat jij schijnbaar vindt dat alleen leden van PB info over de financiën mogen opvragen. Waarom ben je dan zo uitvoering Croosjes aan het uithoren over zijn bezigheden m.b.t. leasegedupeerden?

mvg Frits

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Piet,


Ik volg dit forum vanaf het begin. De eerste advocaat die zich inzette voor de gedupeerde en ook iets op dit forum kwijt wilde was mr. Rompelberg zover mij bekent ook jou advocaat. Bij alle vonnissen uitspraken en ook mededelnigen ben ik de naam van voornoemde advopcaat niet tegen gekomen Terwijl je eens vertelde dat hij meer dan 300 zaken had. een van de eerste zaken kwam voor in Maastricht en sinds dien niets meer Wordt er niet geschikt gezien de weinig zaken die op de rol staan .

Waar loopt het nu niet in den Haag op de rechtbanken.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door croosjes »

Frits van Dijk,laat hem maar als impact hier blij mee dan ben ik dat ook; ooit komt hij achter de waarheid.Je kent het gezegd ""wie het laast lacht,lacht het best

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

zie jij door al je leugens de waarheid nog wel croosje?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,welke leugens bedoel je?

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door HvdB »

Voor het gemak vergeet impact dat pay-back wel meer gedaan heeft met het geld wat "overgebleven" was. JW was een expert met het aangeven van een bestemming.

Haantje
Berichten: 117
Lid geworden op: 15 aug 2003 20:59

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Haantje »

Ik dacht dat hij er een aardig bankstel aan over had gehouden.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door HvdB »

Juist.....en dat wordt voor het gemak in alle toonaarden verzwegen. Piet.....wat is daar eigenlijk mee gebeurd?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door impact »

Als op dat bankstel comfortabel wordt gezeten door Dexia-bestrijders, die strijdplannen tegen de rovers aan het bespreken zijn, is dat geld heel erg goed besteed!
Verder gaat het jou - als niet-lid - totaal niet aan, wat de Vereniging Payback met de door de leden betaalde contributies doet, HvdB. De betalende leden zijn mans genoeg om dat zelf te kunnen vragen als daartoe behoefte bestaat.

Houd jij je maar liever bezig met het verkopen van telefoonabonnementen voor Croosjes, dan heb je al genoeg op je bord.

Frits van Dijk
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 okt 2004 18:37

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Frits van Dijk »

Impact, gaarne antwoord op mijn vraag over jouw twee sporenbeleidsprincipes.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door impact »

Beste Frits van Dijk, hoe kom je erbij dat ik bezig zou zijn met een "tweesporenbeleid"?

Wat Croosjes aangaat: deze man probeert onbetaalde vertegenwoordigers aan het werk te krijgen voor zijn eigen telefoon-business. Gedupeerden, die hij kan strikken worden absoluut niet "gratis" door een "kwaliteitsadvocaat" geholpen. Integendeel, men is bij de "vereniging van Croosjes" veel duurder uit dan ergens anders. Daarvoor blijf ik waarschuwen.

Payback daarentegen en in het bijzonder Piet Koremans, neemt het voortouw bij het organiseren van allerlei acties tegen Dexia en Aegon. Dat juich ik toe en daarom vind ik mijn contributie aan Payback welbesteed. Ikzelf heb daar geen enkel persoonlijk belang bij omdat ik (eegaleaser) zelf een advocaat heb gezocht, die inmiddels een dagvaarding aan Dexia heeft laten uitreiken.

Het enige dat ik probeer te bewerkstelligen is: helpen voorkomen dat toch al berooide gedupeerden zich ook nog eens laten plukken door iemand die er zelf beter van wil worden, n.l. Croosjes.

Dat is met de beste wil van de wereld toch geen "tweesporenbeleid" te noemen?

Frits van Dijk
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 okt 2004 18:37

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Frits van Dijk »

ok Impact,

Nu je het uitlegt begrijp ik je motivatie. In ieder geval succes met je zaak.

mvg Frits

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door croosjes »

Frits van Dijk,natuurlijk is het geen tweesporen beleid.Weet je wat het wel is natte vinger werk van IMPACT anders niets.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door impact »

B.u.l.l.s..h.i.t , Croosjes. Het ENIGE dat ik wil, is gedupeerden voor jouw praktijken en trucs waarschuwen. Meer niet!

spookje
Berichten: 211
Lid geworden op: 29 okt 2004 00:05

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door spookje »

croosjes is de oplichter

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Als ik Croosjes was, zou ik aangifte doen, wegens intense beschuldigingen tegen al deze personen!!!!

Niemand is verplicht om op zijn aanbod in te gaan!!!
Laatst gewijzigd door Rob Hoegstra op 30 okt 2004 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

spookje
Berichten: 211
Lid geworden op: 29 okt 2004 00:05

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door spookje »

nee dat hoefde bij legiolease ook niet

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Spookje zak jij snel door je hoefjes met je ergerlijke opmerkingen. Secreet!!!

Gesloten