LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe elke maand tegoed op nul

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hollandsnieuwe elke maand tegoed op nul

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ikkedie schreef:Ik zal nog 1 keer de feiten op een rijtje zetten, want wat jullie zeggen klopt niet.
Ik heb na 22 maanden van mijn 2 jarig contract gekeken wat de beste verlenging is.
Omdat ik tot dan tevreden was en ik een mailtje van HN kreeg dat mijn tegoed mee zou gaan naar mijn nieuwe 2 jaar heb ik hier mee ingestemd.
Dat tegoed is inderdaad overgeschreven naar mijn nieuwe abonnement en daarna op nul gezet.
Toen ik met een net e-mailtje aan HN vroeg hoe dit kan werd mij gezegd dat de voorwaarden tussendoor veranderd waren maar dat ik te laat was om op te zeggen. Ik heb helemaal geen bericht gehad dat de voorwaarden veranderd waren, dus daar kwam ik pas later achter. In mijn contract staat dat ik het tegoed mee mag nemen, ik heb geen ander contract, maar alles wordt wel afgeschreven.
Vooropgesteld dat het klopt wat je hier schrijft, dus dat terwijl de verlenging al was ingegaan HN de voorwaarden eenzijdig heeft aangepast, dan heb je gelijk. Jij hebt dan het recht om je abonnement met onmiddelijke ingang en terugwerkende kracht op te zeggen. Indien HN je hierover niet tijdig heeft geinformeerd blijft dit recht gelden totdat ze je wel informeren. Of je kunt ze houden aan de oude voorwaarden.

Maar let wel: als jij je contract verlengt gelden de voorwaarden van het nieuwe contract. Eigenlijk sluit je een nieuw contract af. Dus bovenstaand geldt alleen indien de voorwaarden van het nieuwe contract eenzijdig veranderd zijn NADAT jij je nieuwe contract hebt getekend en het contract is ingegaan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollandsnieuwe elke maand tegoed op nul

Ongelezen bericht door Har06 »

Vodafone elke maand tegoed op nul bij mijn 2 jarig contract !!! laat H N nu een dochter van Vodafone zijn !!!!!! voorstaande was mij wel bekend voor het afsluiten van een nieuw contract :lol:

Gesloten