LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
belnaver
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mei 2015 18:14

Tele 2

Ongelezen bericht door belnaver »

ik heb ook een geval ik heb mijn betalingen teruggeboekt, omdat het abonnement wat ik heb van 27 euro per maand nu op eens 41 euro is geworden. ik heb wel mijn data verbruik verhoogt tijdelijk en gevraagd of dat ook weer terug kon worden gedraaid kon allemaal, maar ik gebruik de data niet meer maar ik kan het ook niet terug draaien alles is uitgeschakeld op internet van mijn mobiel abonnement al maanden dus met andere worden jou fout roepen ze dan, dus barst maar daar komt het op neer wie bied er hulp hier of moet ik maar een andere aanbieder opzoeken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door ciske »

Betaling terug boeken is niet echt slim. Daar kunnen ze je op pakken.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door berndv »

belnaver schreef:ik heb ook een geval ik heb mijn betalingen teruggeboekt, omdat het abonnement wat ik heb van 27 euro per maand nu op eens 41 euro is geworden. ik heb wel mijn data verbruik verhoogt tijdelijk en gevraagd of dat ook weer terug kon worden gedraaid kon allemaal, maar ik gebruik de data niet meer maar ik kan het ook niet terug draaien alles is uitgeschakeld op internet van mijn mobiel abonnement al maanden dus met andere worden jou fout roepen ze dan, dus barst maar daar komt het op neer wie bied er hulp hier of moet ik maar een andere aanbieder opzoeken.
Ik probeer het verhaal te begrijpen, dus als ik het niet helemaal goed heb, verbeter me aub.

U heeft een abonnement van 27 euro afgesloten bij tele2. Dit abonnement heeft u tussentijds verhoogd, de internetbundel althans. Als ik de informatie op de website van tele2 moet geloven, is het toegestaan om tussentijds te verhogen en daarna ook weer naar beneden te gaan, mits je niet onder de bundel komt die je initieel afgesloten hebt.

Hoe is uw abonnement op die 41 euro uitgekomen? Is dit doordat u uw bundel heeft verhoogd? Dat zou op zich wel logisch zijn natuurlijk, u koopt meer MB's in, dus daar betaalt u meer voor. Ook kan het zijn dat een actieperiode afgelopen is, en een eventuele korting is vervallen.

Hoezo kunt u die bundel niet meer verlagen? Tele2 geeft aan dat dit zou moeten kunnen, ben dus wel benieuwd naar de reden waarom ze dit weigeren. Als de bundel niet verlaagd is, om wat voor reden dan ook, kunt u uw internet wel uitschakelen, maar dat betekent niet dat daarmee opeens de kosten lager zullen worden, u koopt namelijk nog wel deze hogere bundel in.

Ze hebben het over jouw fout, maar wat zou die fout dan moeten zijn?

Zomaar terugboeken is niet een heel erg handige stap moet ik zeggen, dat geeft vaak alleen maar meer problemen met afsluitingen en dergelijke. Heeft u ergens op papier staan dat u een lager bedrag zou moeten betalen? En dat het nu in rekening gebrachte bedrag ook bewezen onterecht is? Dan zou ik in ieder geval het bedrag overmaken dat u in ieder geval zou moeten betalen, anders gaan de problemen alleen maar groter worden.

belnaver
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mei 2015 18:14

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door belnaver »

ik heb een medewerker gesproken van Tele 2 die vertelde mijn als die extra bundel niet gebruikt hoef je die ook niet te betalen.
nu blijk dus dat dat helemaal niet waar te zijn en het vreemde is ook je heel eenvoudig je bundel verhogen maar verlagen dat kan dan opeens niet het is zo ze zijn heel vriendelijk als je klant wordt maar o wee als er wat fout gaat dan heeft de klant het gedaan en niet Tele 2 nou een ding kan ik je aanraden wordt daar nooit klant je kan beter naar Simiyo gaan heeft me dochter een Abonnement nou top gewoon

Gesloten