LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nicostreep
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 dec 2016 17:47

Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door nicostreep »

ik heb bij hollandsnieuwe een 2 jarig contract met toestel. ik maak daarmee gebruik van het vodafone netwerk.
sinds kort kreeg ik van bekenden te horen dat ze me niet konden bereiken. na wat onderzoek blijkt nu dat alleen klanten van t-mobile mij niet kunnen bellen maar ik hun wel. (vreemd) t-mobile benaderd maar die verwijzen naar hollandsnieuwe. vodafone benaderd maar die verwijzen ook naar hollandsnieuwe. uiteraard hollandsnieuwe benaderd maar die komen er niet uit. uiteraard wil ik dit opgelost hebben. als dit niet lukt binnen een week of zo,
kan ik dan bij hollandsnieuwe kostenloos van het contract af ?? moet dan denk ik wel de periode tot einde contract blijven betalen voor de telefoon. heeft iemand hier een idee over ??

mvg. Nico. :(
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2017 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door thecure »

das wel heel vreemd. wat hoor je dan als ze je bellen? een ingesprektoon of zo?

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door henk51 »

Vreemd verhaal ik heb ook al jaren Hollands Nieuwe echter dit probleem ken ik niet.
50 % van mijn kennissen/vrienden hebben T-Mobile ze kunnen mij altijd te pakken krijgen en ik hun. Heeft ook geen zin om T-Mobile te benaderen u bent daar geen klant. Wel kunnen de bekenden van u T-Mobile benaderen met de klacht.U benaderd ook Vodafone u bent daar ook geen klant die kunnen logisch niets voor u doen.

gr Henk

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door berndv »

nicostreep schreef:t-mobile benaderd maar die verwijzen naar hollandsnieuwe. vodafone benaderd maar die verwijzen ook naar hollandsnieuwe.
wat natuurlijk ook volstrekt logisch is. Waarom zou t-mobile of vodafone iets voor u moeten doen? U betaalt uw geld aan hollands nieuwe voor de diensten, zij moeten er voor zorgen dat de diensten werken. Als daarvoor contact met een andere provider nodig is, dienen zij dat contact te moeten leggen. Daar betaalt u hen voor, voor een werkende dienst.

nicostreep
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 dec 2016 17:47

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door nicostreep »

bedankt voor de reacties. klanten van t-mobile die mij bellen krijgen te horen "dit nummer is niet in gebruik"
dat over portering zou hollandsnieuwe toch ook moeten weten. na het weekend maar weer contact opnemen.
ik heb ook nog in mijn telefoon de fabrieksinstellingen terug gezet maar helaas...

nicostreep
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 dec 2016 17:47

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door nicostreep »

bedankt nogmaals. ik heb de tips hier verkregen doorgestuurd naar hollandsnieuwe maar geen reactie.
daarom nu gevraagd om ontbinding van mijn contract. ik ben benieuwd.

nicostreep
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 dec 2016 17:47

Re: Onbereikbaar na overstap naar Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door nicostreep »

eindelijk na weken is alles ineens weer goed. dit zonder enig bericht van hollandsnieuwe.
ik ben blij dat nu iedereen mij weer kan bellen.

Gesloten