Beste Forumleden,
Regelmatig heb ik problemen met de bezorging van pakketten door Post.nl. Gisteren bestel ik een artikel bij Bol.com en vandaag zou het pakje bezorgd worden.
Ik krijg keurig een track en trace code, waarmee ik kan zien, dat het pakket vandaag tussen 11:00 en 17:00 bezorgd wordt. Na 14:00 uur check ik weer de track en trace code en hoor tot mijn stomme verbazing, dat ik niet thuis zou zijn en de eerste poging mislukt is. Niets is minder waar, ik ben gewoon thuis en er is niet aangebeld.
Ik bel de klantenservice van post.nl en hoor al in de begintekst, dat de afgelopen dagen achterstand met de bezorging is opgelopen en dat de pakketten vandaag en morgen bezorgd worden. Ik woon in een appartementengebouw en als ik deze tekst hoor dan is 1 en 1 twee, gewoon te druk en geen zin het gebouw in te gaan. De medewerkster van post.nl kan geen contact opnemen met de bezorger, die nog gewoon in de wijk rijd, om corrigerende maatregelen te nemen en het pakket alsnog te bezorgen. Deze medewerkster gezegd, dat dit in deze tijd met alle communicatiemiddelen, die je maar wenst, een slechte service is.
Ik heb de klacht bij Bol.com ingediend en er nog aan toegevoegd , dat betreffende bezorger vaak pakketpost in de brievenbus propt met alle gevolgende van dien. Mooi makkelijk, terwijl voor aflevering aan de deur wel betaald wordt.
Na het gesprek met Bol.com nog gechat met post.nl om een officiele klacht in te dienen en met de mededeling, dat ik deze slechte service van postnl onder de aandacht van het programma radar zal brengen.
Excuses als ik typefouten heb gemaakt, maar ik ben zeer slechtziend en gebruik mijn computer met spraak
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Heel vervelend dat u dit is overkomen. Bol.com is als afzender de eerst verantwoordelijke die moet zorgen dat het pakket u ook daadwerkelijk bereikt.
-
- Berichten: 12350
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Heel mooi dat u een klacht zou willen indienen en het bij Radar zou melden, maar u bent geen partij hierin. De verzender is opdrachtgever, u bent slechts ontvanger. En onder de aandacht bij Radar brengen, echt een dreigement is dat niet he.
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Blijkbaar nog eentje, die geen zin heeft (-In dit geval- in een grote ... van een kollega).BertDeege schreef:Ik woon in een appartementengebouw en als ik deze tekst hoor dan is 1 en 1 twee, gewoon te druk en geen zin het gebouw in te gaan. De medewerkster van post.nl kan geen contact opnemen met de bezorger,
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
je leest dit wel steeds vaker, het lijkt wel een trend te worden. postnl gaat zo wel snel achteruit.
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Werkt de bel wel goed, en hoor je die ook.
Met radio of TV aan hoor ik hem ook niet dus moest ik daarom er een flitslamp aanzetten, zie ik alleen niet als ik toevallig op wc zit.
Met radio of TV aan hoor ik hem ook niet dus moest ik daarom er een flitslamp aanzetten, zie ik alleen niet als ik toevallig op wc zit.
Re: Bezorgpoging PostNL mislukt terwijl ik gewoon thuis was
Ik heb precies dezelfde ervaring en ik woon niet eens in een flat. Er wordt inderdaad niet meer altijd aangebeld.