LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afraden om huawei te kopen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aslanalbayrak
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2012 11:54

afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door aslanalbayrak »

20-10-2017 Heb ik huawei mate 10 pro besteld. Ze hadden een moleskino pen promotie. 20-11-2017 had ik toestel in handen via T-mobile. Gelijk heb ik hem geregistereerd. EN meteen volgens de voorschriften van hun moleskino pen besteld. Toen zag ik voor mijn scherm `` registratie is met succes verlopen`` maar die moleskino pen kreeg ik nooit. Ik heb 4 keer klanten service van huawei gebeld. Bij elke keer zeiden ze ~`hoog uit binnen 24 uur heb je antwoord.` Helaas bij alle 4 contacten hoorde ik niets van hun.
Ik heb nu de laatste keer contact opgenomen. Let op ! antwoord is: ``wij hebben geen registratie van uw gegevens.``
Het is nu al 75 dagen voorbij gegaan. Koop alstublieft niets bij huawei. Ik ben van plan dit ook te verspreiden via alle sociale media.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door vroem »

alleen omdat je je cadeautje niet gekregen hebt? misschien moet je bij Huawei zelf zijn en niet bij T mobile?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Welk toestel moet ik dan kopen? Bij alle merken zijn er mensen die zeggen niet kopen. Dan maar terug in de tijd naar de vaste huistelefoon aan een draadje?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door vroem »

kwaliteit van het toestel lijkt mij los te staan van misgaan van een promotie actie....

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou bedankt voor de mededeling hoor, we zullen er alleen niets mee doen. Dat u het op sociale media wilt plaatsen zal denk ik ook weinig indruk maken op hun (of heeft u duizenden volgers?)

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door geengast »

In hun voorwaarden (https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17- ... ad/faq.pdf) staat duidelijk dat u na registratie een bevestigingsmail moet ontvangen. Heeft u deze gekregen? Dan heeft u bewijs. Heeft u deze niet gekregen, dan gaan alle andere punten in werking, zoals de voorwaarden aangeven.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door sjohie »

aslanalbayrak schreef:20-10-2017 Heb ik huawei mate 10 pro besteld. Ze hadden een moleskino pen promotie. 20-11-2017 had ik toestel in handen via T-mobile. Gelijk heb ik hem geregistereerd. EN meteen volgens de voorschriften van hun moleskino pen besteld. Toen zag ik voor mijn scherm `` registratie is met succes verlopen`` maar die moleskino pen kreeg ik nooit. Ik heb 4 keer klanten service van huawei gebeld. Bij elke keer zeiden ze ~`hoog uit binnen 24 uur heb je antwoord.` Helaas bij alle 4 contacten hoorde ik niets van hun.
Ik heb nu de laatste keer contact opgenomen. Let op ! antwoord is: ``wij hebben geen registratie van uw gegevens.``
Het is nu al 75 dagen voorbij gegaan. Koop alstublieft niets bij huawei. Ik ben van plan dit ook te verspreiden via alle sociale media.
Was T-mobile wel een van de deelnemende dealers? Hmm, zo te zien wel dus.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door witte angora »

Bevalt het toestel verder wel goed? Daar ben ik namelijk het meest in geïnteresseerd.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door renewouters »

NeoDutchio schreef:Welk toestel moet ik dan kopen? Bij alle merken zijn er mensen die zeggen niet kopen. Dan maar terug in de tijd naar de vaste huistelefoon aan een draadje?
Neeeee, ik heb ooit zo'n telefoon met een draadje gehad en toen kon de PTT het niet binnen 2 maanden aansluiten.....

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

renewouters schreef:
NeoDutchio schreef:Welk toestel moet ik dan kopen? Bij alle merken zijn er mensen die zeggen niet kopen. Dan maar terug in de tijd naar de vaste huistelefoon aan een draadje?
Neeeee, ik heb ooit zo'n telefoon met een draadje gehad en toen kon de PTT het niet binnen 2 maanden aansluiten.....
Uit de tijd dat je je nog moest melden bij een loket waar iemand achter zat die om klokslag 10uur weg liep voor de koffie. Toch wel mooi die oude tijd hè. Toen kon nog alles.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door sjohie »

Mijn Huawei P9-lite beviel erg goed, ze leveren best lang security updates vind ik. Major Android upgrades zijn ze wat minder scheutig mee, maar mijn nu 18 maanden oude P9-lite heeft de een na laatste patches een paar weken geleden gehad, alleen de Nexussen krijgen die volgens mij nog iets sneller. Nu heeft een collega 'm, en die is ook zeer content.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door renewouters »

NeoDutchio schreef:
renewouters schreef:
NeoDutchio schreef:Welk toestel moet ik dan kopen? Bij alle merken zijn er mensen die zeggen niet kopen. Dan maar terug in de tijd naar de vaste huistelefoon aan een draadje?
Neeeee, ik heb ooit zo'n telefoon met een draadje gehad en toen kon de PTT het niet binnen 2 maanden aansluiten.....
Uit de tijd dat je je nog moest melden bij een loket waar iemand achter zat die om klokslag 10uur weg liep voor de koffie. Toch wel mooi die oude tijd hè. Toen kon nog alles.
Door een roze zonnebril is alles van vroeger goed....

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door Revoked »

renewouters schreef: Door een roze zonnebril is alles van vroeger goed....
Oud-roze dan toch zeker?

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:
renewouters schreef:
NeoDutchio schreef:Welk toestel moet ik dan kopen? Bij alle merken zijn er mensen die zeggen niet kopen. Dan maar terug in de tijd naar de vaste huistelefoon aan een draadje?
Neeeee, ik heb ooit zo'n telefoon met een draadje gehad en toen kon de PTT het niet binnen 2 maanden aansluiten.....
Uit de tijd dat je je nog moest melden bij een loket waar iemand achter zat die om klokslag 10uur weg liep voor de koffie. Toch wel mooi die oude tijd hè. Toen kon nog alles.
Prachtig, of niet dan. Het was zo ongeveer het enige wat mensen in die tijd moesten regelen, in tegenstelling tot tegenwoordig. En als het eenmaal werkte, dan werkte het, en had je niet te maken met allerlei dingen die je in moet stellen, updates en weet ik veel wat waardoor de boel weer vertraagd werd. Zou zo terug willen naar die tijd. Lekker rustig, lekker relaxted, lekker ontspannen, veel meer tijd voor leukere dingen. Veel meer tijd en aandacht voor elkaar ook.

Maar volgens mij is dit off-topic, de topicstarter raadt een huawei af omdat hij het beloofde speeltje er niet bij heeft gekregen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door sjohie »

breien schreef:On topic. Een Huawei-smartphone zal geen slechte smartphone zijn, omdat TS zijn promotiepen niet kreeg. Daarnaast zijn er overal wel goedkope pennen te koop waar men mee kan schrijven op ouderwets papier.
Die pen is wel wat meer dan een reclame ballpoint, ik snap TS wel dat die die ook echt wil hebben, die smartpen is een van de pré's tov andere smartphones in dit geval. Idem zo'n Moleskine notitieblok, da's ook wel wat meer dan eentje van de action.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door witte angora »

Even naar de link gekeken. Gelukkig ondertiteld, de mevrouw was maar met moeite te verstaan. Ik snap nu ook wel dat die pen en dat notitieblok van een andere orde van grootte is dan wat ik hier gewend ben. Wat ik me afvraag, hoe duur moet zo'n Moleskine notitieblok kosten, want als dat papier vol is, is het vol, en dan moet het toch weer vervangen worden.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

aslanalbayrak schreef:Ik ben van plan dit ook te verspreiden via alle sociale media.
Klikt een beetje als "Mama ze doen gemeen tegen me en daarom ga ik ze pesten via Twitter". Erg triest....

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door sjohie »

sylvesterb schreef:
aslanalbayrak schreef:Ik ben van plan dit ook te verspreiden via alle sociale media.
Klikt een beetje als "Mama ze doen gemeen tegen me en daarom ga ik ze pesten via Twitter". Erg triest....
Soms is (dreigen met) wat minder leuke PR de methode om een groot bedrijf in de juiste versnelling te krijgen, dat is binnen Radar, zowel op het forum als in het programma, een vaak gebruikte, en redelijk succesvolle, methode.

rpvanoyen
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jul 2011 23:22

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door rpvanoyen »

Een GSM van 600 Euro en dan ook nog met een digitale pen notities in je telefoon krijgen? Man, wat omslachtig duur.
Maar los hiervan... Dergelijke promotieacties bevatten kleine lettertjes als "zolang de voorraad strekt" en meestal is die voorraad ook maar heel beperkt.

Lees nog eens heel goed de actievoorwaarden en check je spambox ook. Nu te laat, maar bij on-screen meldingen, maak er een screenprint van (Ctrl + PrintScrn), gewoon printje of foto. Veel bewijs is het niet, maar beter dan niets.

HardeHamer
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2018 16:40
Locatie: Delft, Nederland
Contacteer:

Re: afraden om huawei te kopen

Ongelezen bericht door HardeHamer »

Heb ooit een Huawei telefoon gehad. Deze is nu kapot wegens waterschade dat was mijn eigen schuld. Maar was wel erg tevreden met dit toestel.

Gesloten