LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo vervroegd stilzwijgend de aut. incasso datum

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
EL-Jay1
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mar 2018 13:17
Contacteer:

Ziggo vervroegd stilzwijgend de aut. incasso datum

Ongelezen bericht door EL-Jay1 »

Het was mij al eerder opgevallen dat Ziggo automatische incasso steeds vroeger plaats vond, normaal op de 27e in mijn geval en je betaald al vooruit!
Toen werd het in januari op de 25e, februari op de 22e en afgelopen maand maart op de 23e. Mijn salaris komt pas op de 25e binnen en dat vind ik vervelend, dat Ziggo ongevraagd de incasso naar voren trekt, terwijl je al vooruit betaald.

Ik ga eens bellen met Ziggo, maar na 5 minuten in een oneindig doolhof van keuze menu's weer terug valt waar je in begon, naar de chat in 'mijn Ziggo' genomen en was opvallend verrast! Had direct contact met een medewerker en binnen 1 minuut is het weer aangepast naar einde van de maand. Nu even afwachten in april, op welke datum het wordt afgehaald.

Ik reageer eind april weer terug met antwoord.

Maar het is wel vreemd brutaal dat Ziggo stilzwijgend ongevraagd de automatische incasso datum naar voren trekt, zonder dat je er in geïnformeerd wordt en dat in een 'tricky data' gebied waar salarissen verschillend in datum binnenkomen.

witte angora
Berichten: 30814
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ziggo vervroegd stilzwijgend de aut. incasso datum

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier is al eerder een topic over geweest, in die gevallen vond Ziggo het nodig de incasso te vervroegen naar de 18e. Als je de klantenservice belde was het niet mogelijk de datum te veranderen. Dat laatste bleek dus niet terecht te zijn.

viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo+incasso

EL-Jay1
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mar 2018 13:17
Contacteer:

Re: Ziggo vervroegd stilzwijgend de aut. incasso datum

Ongelezen bericht door EL-Jay1 »

witte angora schreef:Hier is al eerder een topic over geweest, in die gevallen vond Ziggo het nodig de incasso te vervroegen naar de 18e. Als je de klantenservice belde was het niet mogelijk de datum te veranderen. Dat laatste bleek dus niet terecht te zijn.

viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo+incasso
Ik heb de zoek functie gebruikt, voordat ik deze topic aanmaakte, in de zoekresultaten kon ik het niet terug vinden.

Gesloten