LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stilte na bestelling bij Menke Weiteveen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jan777
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 10:22

Stilte na bestelling bij Menke Weiteveen

Ongelezen bericht door Jan777 »

Hoi,

Vorige week iets besteld bij hun webshop. Niets meer vernomen, geen ontvangstbevestiging of wat dan ook. Inmiddels gemaild en gebeld (iedere keer voicemail) zonder resultaat.

Is iemand bekend met dit bedrijf?

Welke stappen zou ik kunnen ondernemen? Het gaat om een klein bedrag, heeft het dan zin om aangifte te doen? Het gaat me niet om het geld maar meer om het principe.

dank!

Jan
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jun 2018 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Stilte na bestelling bij Menke Weiteveen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een bedrijf heeft wettelijk gezien 30 dagen de tijd om te leveren. Tot die tijd kunt u dus niets doen.
Wel zijn er zaken die niet kloppen op deze website. Zo staat er dat er een herroepingsrecht is van 7 dagen. Dit klopt niet. Ook staat er nergens een telefoonnummer, niet handig.

Op dit moment kan u alleen maar afwachten tot de 30 dagen voorbij zijn en daarna kunt u de verkoper in gebreke stellen.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Stilte na bestelling bij Menke Weiteveen

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Net even op hun website gekeken. Er is een chat beschikbaar, waar op gereageerd wordt.

Wellicht is dit een optie?

Jan777
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 10:22

Re: Stilte na bestelling bij Menke Weiteveen

Ongelezen bericht door Jan777 »

Goeie tip , via chat conatc gehad. Emails zijn waarschijnlijk als spam gekenmerkt. Blijft vreemd dat er niet gereageerd wordt op mail en telefoon. Maar ik ben iig weer gerustgesteld.

Gesloten