LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Monteur lost zogenaamd duur defect aan kozijn eenvoudig en gratis op

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
MarkFr
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2019 09:28

Monteur lost zogenaamd duur defect aan kozijn eenvoudig en gratis op

Ongelezen bericht door MarkFr »

Ik heb ooit een recensie geschreven op Werkspot, maar die kan ik achteraf niet aanpassen en ook niet aanvullen, vandaar dat ik hier de extra info wil plaatsen die ik toen niet wist en nu wel.

Twee jaar terug was een draai kiep raam defect, deze wilde nog wel kiepen, maar niet draaien. Dat kon Kemo kozijnen wel oplossen, was een kwestie van afstellen. Tegelijk wat andere werkzaamheden laten doen, ze zouden enkele maanden later terugkomen.
Toen was het kozijn ineens defect en moest het sluitwerk vervangen worden, dat spul is aardig duur (rond de €500 meen ik me te herinneren).
Ik heb ze direct de werkzaamheden laten staken destijds omdat ik het gevoel had bedonderd te worden.
Ik heb er al die tijd niets aan laten doen totdat er onlangs een monteur kwam voor mijn dakkapel, hij werkt ook met Kunststof kozijnen en kon wel even kijken. Hij gaf aan dat het een kwestie is van afstellen, pakte een inbussleutel en had het na 3 minuten opgelost (en dat gratis). Het raam werkt nu weer perfect. Hulde voor van Baal Kozijntechniek uit Helmond wat dit betreft.

Mijn gevoel had dus gelijk destijds en ik wil Kemo Kozijnen uit Moergestel dan ook een koude douche geven bij deze.
van Baal kozijntechniek uit Helmond krijgt een enorme warme douche dus.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Monteur lost zogenaamd duur defect aan kozijn eenvoudig en gratis op

Ongelezen bericht door sylvesterb »

MarkFr schreef:
08 jan 2019 09:43
Ik heb ooit een recensie geschreven op Werkspot, maar die kan ik achteraf niet aanpassen en ook niet aanvullen, vandaar dat ik hier de extra info wil plaatsen die ik toen niet wist en nu wel.

Twee jaar terug was een draai kiep raam defect, deze wilde nog wel kiepen, maar niet draaien. Dat kon Kemo kozijnen wel oplossen, was een kwestie van afstellen. Tegelijk wat andere werkzaamheden laten doen, ze zouden enkele maanden later terugkomen.
Toen was het kozijn ineens defect en moest het sluitwerk vervangen worden, dat spul is aardig duur (rond de €500 meen ik me te herinneren).
Ik heb ze direct de werkzaamheden laten staken destijds omdat ik het gevoel had bedonderd te worden.
Ik heb er al die tijd niets aan laten doen totdat er onlangs een monteur kwam voor mijn dakkapel, hij werkt ook met Kunststof kozijnen en kon wel even kijken. Hij gaf aan dat het een kwestie is van afstellen, pakte een inbussleutel en had het na 3 minuten opgelost (en dat gratis). Het raam werkt nu weer perfect. Hulde voor van Baal Kozijntechniek uit Helmond wat dit betreft.

Mijn gevoel had dus gelijk destijds en ik wil Kemo Kozijnen uit Moergestel dan ook een koude douche geven bij deze.
van Baal kozijntechniek uit Helmond krijgt een enorme warme douche dus.
Voor de koude douche moet je ergens anders zijn dan op het forum. Maar fijn te lezen dat het is opgelost.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Monteur lost zogenaamd duur defect aan kozijn eenvoudig en gratis op

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Iedereen kan een kozijn plaatsen, gewoon vast schroeven.....

Maar het goed afstellen ervan en oplossen als het fout ging moet je ervaring hebben of online Youtube kijken...
Ik weet dat vele de rollen verkeerde kant op draaien en dan word het een puzzel, mits ze niets kapot gedrukt hebben.

Gesloten