Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

reggie2 schreef:
06 mei 2019 15:05
Moneyman schreef:
06 mei 2019 15:03

Als je met een welwillend oog zou lezen (.....), dan zou je zien dat de meeste berichten keurig netjes van toon zijn en vanuit een goede intentie zijn geschreven. Zou je ook eens moeten proberen.
Geen behoefte aan, ik hou niet van roddelen en je kan er nog zoveel namen aan geven.....het is en blijft roddelen.
Tsja, dat kan je vinden. Roddel wordt door de Dikke Van Dale beschreven als 'opzettelijk slechte dingen van iemand vertellen'. Ik zie dat niet - in tegendeel.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ik heb je bericht gemeld

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

:mrgreen: nu worden zelfs off-topic berichten gemeld in het gedeelte dat speciaal daarvoor bedoeld is..

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

hahaha dat zegt genoeg :mrgreen:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

reggie2 schreef:
06 mei 2019 15:51
Ik heb je bericht gemeld

Wel netjes dat je jezelf meld als melder, maar in deze onnodig gemeld. Was niets verontrustends aan.
En is de huiskamer he...... :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Er is idd het e.e.a over Ridder777 gepraat . Of dat nu roddelen heet? Hmmm, dat klinkt toch meer kwaadaardig...
Ook een komkommer wordt heel vaak ' besproken ' ...
En wie weet wat er stiekem achter de schermen wordt gepraat via PB.s of zo?

Enfin....ik houd er verder over op en als ik van mezelf uit ga : ik heb de intentie gehad om hem wat te verdedigen en ik blijf hem verder ook gewoon netjes te woord staan.

Dat ' melden ' zou verboden moeten worden :mrgreen: ....liever zie ik het commentaar gelijk onder het betreffende bericht.
Hebben de mods meer rust en het forum is zelfreinigend bezig .. :wink:

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vraagt iemand zich al af wat hij/zij nu eigenlijk moet met die zeer voordelige aankoop op de vrijmarkt die zo aantrekkelijk leek?
(Ik niet, want ik heb niets gekocht.)

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb ook niks op de vrijmarkt gekocht. Juist omdat ik me in het verleden nog wel eens vergaloppeerd heb aan zeer voordelige aankopen, in die zin dat ik er achteraf niks aan had...

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
06 mei 2019 16:58
Er is idd het e.e.a over Ridder777 gepraat . Of dat nu roddelen heet? Hmmm, dat klinkt toch meer kwaadaardig...
Ook een komkommer wordt heel vaak ' besproken ' ...
En wie weet wat er stiekem achter de schermen wordt gepraat via PB.s of zo?

Enfin....ik houd er verder over op en als ik van mezelf uit ga : ik heb de intentie gehad om hem wat te verdedigen en ik blijf hem verder ook gewoon netjes te woord staan.

De intentie van jou is mij duidelijk. Maar alsnog zeg het tegen de persoon zelf. Anders is en blijft het roddelen.:-)

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
06 mei 2019 17:15
Vraagt iemand zich al af wat hij/zij nu eigenlijk moet met die zeer voordelige aankoop op de vrijmarkt die zo aantrekkelijk leek?
(Ik niet, want ik heb niets gekocht.)
Ik vraag mij als verkoper het altijd af wat een koper er mee moet. Maar aan de andere kant, ik bent het dan kwijt en verdien er nog iets aan. Moet helaas het geld wel delen met mijn kinderen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

reggie2 schreef:
06 mei 2019 17:27

De intentie van jou is mij duidelijk. Maar alsnog zeg het tegen de persoon zelf. Anders is en blijft het roddelen.:-)
Ok Reggie, maar zonde dat je over een reactie in de huiskamer een melding doet . Onnodig in dit geval , vind ik.
Het is de huiskamer maar hè?
En ik vertel Ridder zelf ook hoe ik er tegenaan kijk.

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Tegenwoordig kan ik die hé-wat-een-leuke dingen goed laten staan of liggen. Ik vraag me serieus af of ik het ga gebruiken, of waar ik jet moet neerzetten/ophangen, en dan loop ik maar weer door. Bij mij werkt dat prima, ook op de gewone markt of in de winkel.

Ik denk ook aan de enigszins calvinistische dooddoener: "Het bezit van de zaak is het eind van 't vermaak." Dat kan ik toch ook wel beamen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
06 mei 2019 17:43
Ok Reggie, maar zonde dat je over een reactie in de huiskamer een melding doet . Onnodig in dit geval , vind ik.
Het is de huiskamer maar hè?
En ik vertel Ridder zelf ook hoe ik er tegenaan kijk.
[/quote]


Vind ik niet, ik meld nooit maar iemand afbranden ( bedoel ik niet jouw reactie mee) vind ik echt niet nodig, Huiskamer of niet, zeg het tegen de persoon zelf.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
06 mei 2019 17:43
Tegenwoordig kan ik die hé-wat-een-leuke dingen goed laten staan of liggen. Ik vraag me serieus af of ik het ga gebruiken, of waar ik jet moet neerzetten/ophangen, en dan loop ik maar weer door. Bij mij werkt dat prima, ook op de gewone markt of in de winkel.

Ik denk ook aan de enigszins calvinistische dooddoener: "Het bezit van de zaak is het eind van 't vermaak." Dat kan ik toch ook wel beamen.
Klopt, ik heb een huis vol, en heb intussen ook weer heel wat spullen naar de kringloop gebracht. Dat schiet niet op nee. Dus ik selecteer nu op wat ik écht wil hebben. Dat gaat volgens mij een hoop geld schelen... :D

Lady1234
Berichten: 27127
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hoewel dit de huiskamer is, en er dus veel mag, is het niet de bedoeling te blijven doorzeuren over iets. Er is niemand beledigd of zo.

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

De kringloop hebben wij ook menigmaal blij gemaakt. Verkoop via Marktplaats is vaak gezeur en voor het geld hoef ik het gelukkig noet te doen. Maar evengoed ook daar toch een paar heel blije kopers zien vertrekken.

Nou zag ik laatst toch een heel leuke teclubrander staan. Die staat nu dus toch weer hier :wink:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Marktplaats is inderdaad vaak gezeur. Voor het geld zou ik het niet moeten laten, maar dat gezeur... Maar dat is ook als je iets koopt, al te vaak worden dingen die kapot en incompleet zijn omschreven als zo goed als nieuw, mankeert niks aan, noem maar op...

Legpuzzels koop ik via MP dus alleen maar nieuw in cellofaan, ben je evengoed een stuk goedkoper uit als dat je het in de winkel koopt, maar wel met de zekerheid dat ze compleet zijn. Tenzij iemand de stukjes door het cellofaan heen weet te trekken, maar dat zal toch wel niet? ;)

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

De kringloopwinkel neemt een heleboel niet meer mee of aan
Pas is er nog een huis bij mij in de buurt leeggeruimd. De mooiste spullen gaan naar de familie, dan komt de kringloop nog spullen ophalen en meer dan de helft gaat in een grote afvalcontainer naar de stort.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Dubbelpost.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Erthanax schreef:
06 mei 2019 17:15
Vraagt iemand zich al af wat hij/zij nu eigenlijk moet met die zeer voordelige aankoop op de vrijmarkt die zo aantrekkelijk leek?
(Ik niet, want ik heb niets gekocht.)
Sterker nog , ik ben dit jaar niet eens op een vrijmarkt geweest!

WA : misschien wil jij volgend jaar wel de 4 Daagse in Nijmegen lopen.
Jij moet 40 km en mag 50 km lopen, gezien je leeftijd ( schat ik zo in.... :wink: )
Misschien wil Breien ook wel mee?
Ik sta wel aan de kant te joelen met een grote bos gladiolen... :lol:

Plaats reactie