Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Je zit toch niet te breien op een terrasje Breien :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zijn er misschien nog mannelijke forum leden zoekende, voor mijn zijn ze te jong wat hier werd aangeboden.

https://vietnamesevrouwen.nl/

https://welkeonlinedatingsite.nl/etnisc ... nederland/

https://www.2feelfree.com/bestemmingen/ ... nederland/


En voor deze hebben we nu hier een ervaringsdeskundige;
https://joop.bnnvara.nl/opinies/hypocri ... van-de-ind

Erthanax
Berichten: 9694
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zojuist een frisse salade gemaakt met rode ui, paprika, mais, en tomaat. Er lag nog een halve komkommer, maar die was niet goed meer. Hop, in de kliko ermee.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat is de beste plaats voor die groene rakkers

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Al was het een hele geweest, weg ermee.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb de piepers op staan, het vegetarische burgertje gaat nu in de pan, en vervolgens een 'salade' van: komkommer, tomaat, blokjes geitekaas (maar dan van koemelk), en misschien nog een klein uitje.

De komkommer is trouwens biologisch, dat is toch nét even lekkerder.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

:mrgreen: En een van bovenstaande forum leden rijd in een Renault Kliko!

Kijk maar eens op de achterbank! :mrgreen:

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Uit topic: Kan ik de afzender nepmail laten opsporen ?
de auditu schreef:
30 jul 2019 19:22
juliomariner schreef:
29 jul 2019 19:57
renewouters schreef:
29 jul 2019 19:29


Onbegrijpelijk dat die komkommer nog steeds geen ban heeft gekregen. Als je een keer opkomt voor een bedrijf loop je al de kans om een ban te krijgen, maar levensgevaarlijke onzinadviezen worden gewoon getolereerd door de moderator.
Gaan de mods dus echt niet doen om hun moverende redenen. En komkommerzuiger op zijn gedrag aanspreken helpt ook niet. Die man heeft een enorm dikke plaat asbest voor de kop
Mods hebben ook weinig gevoel voor humor. Ben ook benieuwd hoelang deze post blijft staan.
Maar over komkommertijd kun je zeggen wat je wilt en volledig afplassen. Hij (of zij) blijft het gewoon leuk vinden. :) :) :) :)
De mod snappen de ergenis niet, mijn bericht over komkommer is gewist, zijn enorme rits aan off topic berichten is blijven staan.
Had ook nog een bericht gemeld, die melding is gesloten zonder enige toelichting.
Wie het snapt mag het zeggen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als iemand een bericht melde kan het verwijderd worden.

Maar.....
Als ik alle persoonlijke aanvallen zou melden maken ze overuren.
Grappen die andere te ver vinden gaan, van IJs tot salade en in de Kliko....

ik weiger iets te melden en vooral in deze huiskamer moet veel meer kunnen als elders.
En weet BL2 zeker dat het verwijderd is.... soms gaat er iets mis met plaatsen.
Heb ik ook wel eens dat ik te snel pagina verlaat na de verstuur knop hieronder in te drukken.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:
30 jul 2019 20:40

De mod snappen de ergenis niet, mijn bericht over komkommer is gewist, zijn enorme rits aan off topic berichten is blijven staan.
Had ook nog een bericht gemeld, die melding is gesloten zonder enige toelichting.
Wie het snapt mag het zeggen.
De blender van de moderatie is kapot, dus komkommerpuree zit er voorlopig niet in, als je dat bedoelt. :lol: :lol:

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij heeft Kom een speciale status op het forum. Want als je in de huisregels kijk, mag grove taal ook niet, maar die taal van Kom blijft rustig staan.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bij de mods heb ik het allang opgegeven. Ze hebben komkommertijd gewoon een status aparte gegeven nadat ze de dustsucker een ban hebben gegeven. Om de een of andere reden durven ze het niet aan kkt een perma ban te geven.
Daarnaast nog even over de plaat voor de kop van kkt, normaal gesproken zou een forumlid zwaar beledigd zijn maar het lijkt erop dat kkt dit gewoon erg leuk en grappig vind

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Een permaban krijg je tegenwoordig ook niet zo snel meer.

Toch, types als komkommertijd en ridder777, ze zijn er gewoon. En zijn zij er niet, dan komen er wel weer anderen.

En is het erg? Vergeleken met mr 1000-account of H. Little zijn zij de jus van het forum. De smaakmakers dus. Laat ze lekker blijven.
Laatst gewijzigd door witte angora op 30 jul 2019 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

:D

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Ik ben stiekem wel benieuwd naar de Kom achter de Kommer.

Volgens mij heb ik ooit gelezen dat het een meneer is. Zou hij de teksten in 1 keer schrijven? Komt het er meteen soepel uit of zit er veel werk in een bericht voordat deze voor ons alles genot online komt? Zit hij achter een bureau op een studeerkamer of wellicht met de laptop op schoot en een pot bier ernaast? Nee dat laatste zal de kommer niet doen. Iemand een idee? Getrouwd? Kleine Kommetjes? The man behind the... Op zijn minst opmerkelijk te noemen berichten. Natuurlijk puur voor de fun want Kom moet zijn privacy gewoon houden.

On a completely different subject :mrgreen: weer iets nieuws geleerd... Blijkbaar smokkelen we nu cannabis vanuit Californië naar Nederland om hier te verkopen. Hoe apart is dat dan. Ik wil de controle toch wel meemaken waarbij ze op Schiphol iemand pakken die dit Nederland IN probeert te smokkelen...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als je alles hebt gelezen weet je veel over kkt. Hij rijdt trike met zijn kleinkinderen en de rest moet je zelf vinden. Over mij zijn ook weinig geheimen. Alleen mijn gebruikersnaam past niet meer, maar het blijft na 47 jaar actief te zijn geweest een belangrijk deel van mijn leven. Dus laat hem maar staan, dat ben ik.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@ Komkommer: los van uw adviezen die soms op het randje en een enkele keer over het randje zijn en uw niet erg vrouwvriendelijke opmerkingen, vind ik uw onverstoorbaarheid en het gemak waarmee u de vele negatieve opmerkingen richting u van u af laat glijden, wel geinig. In elk geval vaak een grappig tegenwicht voor zichzelf erg serieus nemende forumleden. Soms ook een hersenbrekertje om te begrijpen wat u bedoelt, maar uw opmerkingen ervaar ik nooit als kwaad -willend of belerend... Een wat minder grof taalgebruik zou echter zeer op prijs gesteld worden wat mij betreft

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

StevieNL81 schreef:
30 jul 2019 22:03
Ik ben stiekem wel benieuwd naar de Kom achter de Kommer.
De Kom staat voor de kommer... Komkommer dus, geen Kommerkom. :mrgreen: :lol: :lol:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als hier een 3 tal personen een ban krijgen , dan gebeurd er niets meer op dit forum . Dan wordt er waarschijnlijk een Koffie uurtje vm, een theekransje in de middag en een hele lange borreluurtje in de avond met slap ge OH wat ook gezellig kan zijn . :mrgreen:

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Vraag het aan de mods, die moeten het weten.

Plaats reactie