LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Hollandsnieuwe onbereikbaar

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
gaoden12
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2019 10:13

Klantenservice Hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door gaoden12 »

Hi all,
Ik heb gisteren 3x Hollandsnieuwe geprobeerd te bereiken maar ze namen steeds maar niet op, moest onwijs lang wachten 3x 30min. Vandaag weer geprobeerd en nu wordt mijn oproep steeds al snel beëindigd, ik heb een vraag voor Hollandsnieuwe wat betreft het opwaarderen van mb's dat verkeerd is gegaan. Verder kan ik ook nergens hun mail adres vinden... Iemand die kan helpen?
Thanks

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klantenservice Hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door berndv »

gaoden12 schreef:
06 aug 2019 10:17
Verder kan ik ook nergens hun mail adres vinden
beter zoeken dan. Staat gewoon op hun site, op de pagina met contactmogelijkheden:
https://www.hollandsnieuwe.nl/contact
Maak gebruik van ons handige contactformulier of stuur rechtstreeks een email naar [email protected]. Als je gelijk je 06-nummer en adresgegevens in de email vermeldt, kunnen we je sneller helpen.

Je ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een reactie.
Daarnaast kan je ze bereiken via Twitter en Facebook, reactie binnen een uur.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Klantenservice Hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

komt mij bekend voor dit staartje

gaoden12
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2019 10:13

Re: Klantenservice Hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door gaoden12 »

gaoden12 schreef:
06 aug 2019 10:17
Hi all,
Ik heb gisteren 3x Hollandsnieuwe geprobeerd te bereiken maar ze namen steeds maar niet op, moest onwijs lang wachten 3x 30min. Vandaag weer geprobeerd en nu wordt mijn oproep steeds al snel beëindigd, ik heb een vraag voor Hollandsnieuwe wat betreft het opwaarderen van mb's dat verkeerd is gegaan. https://radar.avrotros.nl/ kan ik ook nergens hun mail adres vinden... Iemand die kan helpen?
Thanks

Gesloten